اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002125112812966

با حضور کارشناس و برنامه نویس ارشد حوزه‌ برنامه نویسی تجاری

وبینار «شیرجه در دنیای برنامه نویسی» 31 اردیبهشت 1400

کد: 140002125112812966

https://bit.ly/33fZPaJ

، تهران , (اخبار رسمی): وبینار «شیرجه در دنیای برنامه نویسی» با هدف «ارائه نقشه راه شروع یادگیری برنامه نویسی»، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 14 تا 16 در صفحه اینستاگرام مهندس همیلی در تهران برگزار می‌شود.

وبینار «شیرجه در دنیای برنامه نویسی» 31 اردیبهشت 1400
وبینار «شیرجه در دنیای برنامه نویسی» 31 اردیبهشت 1400

به گزارش دبیرخانه وبینار شیرجه در دنیای برنامه نویسی، این وبینار که توسط شرکت عصرویرا برگزار می‌شود، میزبان کارشناس و برنامه نویس ارشد حوزه‌ی برنامه نویسی تجاری، آقای مهندس همیلی، برنامه نویس  وبسایت های تجاری از قبیل نت برگ و چیلیوری  با هدف ارائه نقشه راه شروع یادگیری برنامه نویسی خواهد بود.

مهندس حمیدرضا رحیمی، دبیر این وبینار، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: « بسیار می بینیم که هنرجویان حوزه برنامه نویسی، با درک اشتباه از این حوزه و  صرف هزینه ها و زمان بسیار، وارد این حوزه می شوند و پس از مدتی به دلیل آموزش نادرست و همچنین عدم هدایت آنها در مسیر حرفه ای و مناسب، از این حوزه دلسرد شده و  فعالیت در زمینه برنامه نویسی را رها می کنند. »

مهندس رحیمی در این زمینه افزود: « اولین گام در یادگیری برنامه نویسی، درک نقشه راه یادگیری در این حوزهمی باشد. در وبینار مذکور به این موضوع پرداخته خواهد شد »

همایش شیرجه در دنیای برنامه نویسی برای پنجمین بار برگزار ‌می‌شود. مهندس رحیمی در زمینه جزئیات برگزاری این همایش و تمایز آن با رویدادهای دیگر اضافه کرد: « این وبینار به دلیل  شیوع بیماری کرونا و بر خلاف دوره های قبل در فضای شبکه های اجتماعی برگزار خواهد شد. هنرجویان عزیز می توانند این وبینار راازطریق صفحه اینستاگرام  مهندس همیلی به نشانی @_homeyli_  و یا صفحه آپارات گروه آموزشی همیلی مشاهده فرمایند. »

موضوعات محوری همایش

دبیر این همایش، موارد زیر را به عنوان برخی از موضوعات محوری این نشست تخصصی برشمرد:

  1. نقشه راه آموزش برنامه نویسی
  2. معرفی تکنولوژی های مختلف در برنامه نویسی
  3.  توضیحات دوره آموزشی
  4.  نحوه برگزاری و تمیرینات

سخنران اصلی همایش

  • مهندس همیلی - برنامه نویس ارشد وبسایت های نت برگ و چیلیوری

برنامه‌های جانبی

  • راهنمایی در خصوص انتخاب دوره های آموزشی
  • ارائه تخفیف ثبت نام در دوره های جامع برنامه نویسی

وبینار شیرجه در دنیای برنامه نویسی، در روز 31 اردیبهشت 1400 ساعت 14 تا 16 در صفحه اینستاگرام مهندس همیلی در تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آن می‌توانند به سایت homeyli.ir  یا صفحه اینستاگرام مهندس همیلی به نشانی @_homeyli_ مراجعه و یا با شماره تلفن 09308083988 تماس حاصل کنند.

 هنرجویان حوزه برنامه نویسی، با درک اشتباه  و  صرف هزینه ها و زمان بسیار،
وارد این حوزه می شوند و پس از مدتی
به دلیل آموزش نادرست
از این حوزه دلسرد
می شوند...

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصر ویرا

سامانه‌ی امنیتی عصرویرا با به‌روزترین فناوری از وب‌سایت‌ و محتوا و همچنین اطلاعات و عملیات های بانکی و … در برابر انواع حملات سایبری از جمله حملات هکری و عملیات های خرابکاری محافظت می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]