اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905194481714936

ایجاد برند جدید ترمه کیدز در زمینه محصولات کودک

مهمترین دستاوردهای موکت ترمه در سال 98

کد: 139905194481714936

https://bit.ly/3fDUiPa

، کرمان , (اخبار رسمی): «موکت ترمه »، شرکت فعال در زمینه‌ی «صنعت نساجی»، در سال 98 توانسته است تا با تدبیر مدیران و همدلی پرسنل خود علاوه بر محصولاتی که از سال 63 تولید نموده است از قبیل موکت سنتی ، الیاف پلی پروپیلن ( الیاف نخ تابیده ، الیاف بتن ) و نخ BCF (نخ فرش ) برند جدیدی را نیز در زمینه کودک و نوجوان معرفی نماید .

مهمترین دستاوردهای موکت ترمه  در سال 98
مهمترین دستاوردهای موکت ترمه در سال 98

ایجاد برند ترمه کیدز و سایت WWW.TERMEHKIDS.COM

به گزارش روابط عمومی موکت ترمه ، این شرکت که در زمینه‌ی «صنعت نساجی» فعال است توانسته است در سال 98 برندی تحت عنوان ترمه کیدز (TERMEH KIDS ) را ایجاد نماید . در این برند محصولات مربوط به کودک و نوجوان عرضه می گردد .

برند ترمه کیدز شامل انواع فرش های مناسب بازی است که کودکان و نوجوانان را به دنیای بازی های متنوع راهنمایی میکند و تجریه حضور در یک فعالیت اجتماعی را هدیه می دهد .این محصولات برای اولین بار توسط این برند طراحی و تولید شده است .

مهندس محمد جعفرزاده ، مدیر عامل شرکت موکت ترمه و صاحب برند ترمه کیدز گفت: همواره به این فکر هستیم که راهی پیدا کنیم تا در پرورش قوه ابتکار و خلاقیت کودکان موثر باشیم برند ترمه کیدز این رویا را تحقق بخشید .

این شرکت در سال آینده قصد دارد تا با شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی  به اهدافی چون ارتباط موثر با مصرف کنندگان و صادرات منسوجات نساجی  دست یابد و در این راستا اقدام به معرفی محصول یا امکانات جدید خواهد کرد.

گفتنی است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌های موکت ترمه ، می‌توانند به سایت آن به آدرس www.termehcarpet.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موکت ترمه

شرکت موکت ترمه مجموعه ای تولیدی ، تحقیقاتی و صنعتی است که از سال ۱۳۶۳ با تولید انواع کف پوش نمدی آغاز به کار نمود. این مجموعه همزمان با دوران بازسازی و توسعه صنعتی کشور موفق گردید در سال ۱۳۷۳ خط تولید نخ فرش ماشینی BCF را نیز راه اندازی کرده و به بهره برداری برساند. راه توسعه موکت ترمه به عنوان یک مجموعه پیشرو ادامه یافت و در سال ۱۳۸۳خط تولید الیاف پلی پروپیلن آغاز به کار نمود. در سال ۱۳۷۹ با راه اندازی خط تولید چاپ دیجیتال راه برای تولید محصولاتی نوآورانه و متنوع هموار گردید. سال ۱۳۹۸ زیر برند موکت ترمه در حوزه کودک و نوجوان با نام ترمه کیدز آغاز به کار نمود. اکنون شور و سرزندگی کودکان خونی تازه در رگ های ترمه وارد کرده است. در حال حاضر این مجموعه در زمره ی بزرگترین مجموعه های تولیدی کشور است که توانسته به بازار های جهانی راه یابد و به امر صادرات بپردازد. باعث افتخار است که اعلام کنیم راه توسعه ما به حول و قوه ی الهی ادامه خواهد داشت و این حرکت با همراهی پرسنل لایق مجموعه که بالغ بر ۱۰۰عضو به صورت مستقیم می باشد محقق خواهد شد. موکت ترمه در فضایی با وسعت ۱۱۰۰۰۰ متر مربع به فعالیت می پردازد. این مجموعه کلیه محصولات خود را همراه با اطلاعات فنی ارائه نموده و همواره خود را پاسخگوی مشتریان خود می داند. مشتریان ما شرکای تجاری ما هستند و رضایت ایشان هدف ماست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]