اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912265061914936

محصول تازه شرکت موکت ترمه رونمایی شد

ارائه دیوارپوش نمدی با نام اختصاصی نمددیواری به بازار طراحی داخلی

کد: 139912265061914936

https://bit.ly/3eJDf1l

، کرمان , (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت موکت ترمه، با نام دیوارپوش نمدی (نمد دیواری) در سایت این شرکت به نشانی termehcarpet.com رونمایی شد. این محصول به‌منظور ایجاد فضاهای داخلی مدرن و زیبا و کمک به صرفه‌جویی انرژی طراحی شده و این محصول عایق صوتی و حرارتی است و در فضای ایجاد شده با آن آرامش و تهویه مطبوع محیط حفظ می‌شود.

ارائه دیوارپوش نمدی با نام اختصاصی نمد دیواری  به بازار  طراحی داخلی
نمد دیواری طرح خاتم با طراحی خاص ایرانی ما را به فضای ابنیه تاریخی می برد

به گزارش روابط عمومی شرکت موکت ترمه، اسفند ماه 1399، سایت موکت ترمه به نشانی  termehcarpet.com میزبان رونمایی از دیوارپوش نمدی با نام اختصاصی نمد دیواری، محصول تازه این شرکت بود.

براساس این گزارش، نمد دیواری که در حوزه طراحی داخلی ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر دوام و زیبایی را ارائه کند تا این خدمت تازه، ماندگاری طراحی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

دیوارپوش نمدی با نام اختصاصی نمد دیواری دارای محاسنی است اعم از دوام، زیبایی و عایق حرارتی و صوتی است که می‌تواند باعث زیبایی و صرفه جویی در انرژی و ایجاد آرامش شود.

محمد جعفرزاده مدیرعامل شرکت موکت ترمه، تولید این محصول را نتیجه یک سال کار در این مجموعه دانست و گفت: طراحی و تجهیز کارخانه برای تولید این محصول از سال 98 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را اسفند سال 99 اعلام کرد و ادامه داد: استفاده از این محصول در طراحی داخلی انقلابی ایجاد می نماید؛ به نحوی که هر آرزویی در زمینه طراحی داخلی دست یافتنی خواهد بود. زیبایی، آرامش و صرفه جویی در انرژی، آیتم های مهمی برای ایجاد محیط مناسب زندگی و کسب و کار است و قطعا شاغلین در صنعت طراحی داخلی از رونمایی این محصول خوشحال خواهند شد.

 دیوارپوش نمدی ترمه با طرح ها و نقش های دلخواه علاوه بر ایجاد
زیبایی و آرامش به عنوان یک عایق قدرتمند
نقش مهمی در ایجاد سکوت و حفظ تهویه مطبوع بر عهده می‌گیرد.
نمد دیواری ترمه حافظ آرامش شماست. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موکت ترمه

شرکت موکت ترمه مجموعه ای تولیدی ، تحقیقاتی و صنعتی است که از سال ۱۳۶۳ با تولید انواع کف پوش نمدی آغاز به کار نمود. این مجموعه همزمان با دوران بازسازی و توسعه صنعتی کشور موفق گردید در سال ۱۳۷۳ خط تولید نخ فرش ماشینی BCF را نیز راه اندازی کرده و به بهره برداری برساند. راه توسعه موکت ترمه به عنوان یک مجموعه پیشرو ادامه یافت و در سال ۱۳۸۳خط تولید الیاف پلی پروپیلن آغاز به کار نمود. در سال ۱۳۷۹ با راه اندازی خط تولید چاپ دیجیتال راه برای تولید محصولاتی نوآورانه و متنوع هموار گردید. سال ۱۳۹۸ زیر برند موکت ترمه در حوزه کودک و نوجوان با نام ترمه کیدز آغاز به کار نمود. اکنون شور و سرزندگی کودکان خونی تازه در رگ های ترمه وارد کرده است. در حال حاضر این مجموعه در زمره ی بزرگترین مجموعه های تولیدی کشور است که توانسته به بازار های جهانی راه یابد و به امر صادرات بپردازد. باعث افتخار است که اعلام کنیم راه توسعه ما به حول و قوه ی الهی ادامه خواهد داشت و این حرکت با همراهی پرسنل لایق مجموعه که بالغ بر ۱۰۰عضو به صورت مستقیم می باشد محقق خواهد شد. موکت ترمه در فضایی با وسعت ۱۱۰۰۰۰ متر مربع به فعالیت می پردازد. این مجموعه کلیه محصولات خود را همراه با اطلاعات فنی ارائه نموده و همواره خود را پاسخگوی مشتریان خود می داند. مشتریان ما شرکای تجاری ما هستند و رضایت ایشان هدف ماست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]