اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905194482713568

نیم نگاهی به ازدواج های صوری برای دریافت وام ازدواج

کد: 139905194482713568

https://bit.ly/31IJ1bp

، تهران , (اخبار رسمی): اگر عروس و دامادی به شکل صوری صد میلیون وام دریافت کنند ولی زندگی خود را شروع نکنند، این مسائل را میتوان رصد کرد؟ در این مقاله درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

نیم نگاهی به ازدواج های صوری برای دریافت وام ازدواج
نیم نگاهی به ازدواج های صوری برای دریافت وام ازدواج

بالا رفتن مبلغ وام منجر به افزایش ازدواج های اجباری شده است که نوعی ازدواج صوری است

این روزها ازدواج های صوری جهت دریافت وام ازدواج شدت گرفته است که در حقیقت این مسئله، نوعی از دست رفتن منابع کشور تلقی میشود. موضوع این است که میزان وام ازدواج در حال افزایش است اما هیج دستورالعملی وجود ندارد. صرفا با یک عقدنامه ساده هم می‌توان وام ازدواج گرفت. دغدغه دولت سد کردن راه جوانان نیست بلکه مدل پرداخت باید برای جوانان راحت‌ترین مدل با کمترین تضامین باشد اما باید روی مدل دریافت نظارت شود که حتما صرف امر ازدواج شود چون الان نظارت نیست نگرانی نیز ایجاد شده است. 

نگرانی از ازدواج و طلاقهای صوری بدنبال افزایش وام ازدواج

از سال گذشته شاهد فعالیت سایت‌هایی هستیم که مشغول خرید و فروش وام یا انجام ازدواج و طلاق صوری هستند! این سایت‌ها قبلا نبود اما از سال گذشه که وام ۳۰ میلیون تومان شد ایجاد شده است. الان ازدواج و طلاق صوری ایجاد شده است. مشاهده شده است بسیاری از زوجینی که سالهاست ازواج کرده‌اند و با مطالعه مقالات نحوه دریافت وام ازدواج به تمامی نکات دریافت این تسهیلات پی میبرند و برای دریافت وام طلاق صوری بگیرند چون دستورالعملی برای نظارت وجود ندارد. بنظر می آید بهتر است با توجه به آسیب‌های به وجود آمده دریافت وام زیر ۱۸ سال و بالای ۵۰ سال باید دستورو العلملی ایجاد شود که نه حقوق زیر ۱۸ ساله ها از بین  بروند و نه وام صرف افرادی بشود که در محدوده سن جوانی و فرزندآوری نیستند.

همچنین بالا رفتن مبلغ وام منجر به افزایش ازدواج های اجباری شده است که نوعی ازدواج صوری است. اگر وام ۱۰ درصد منجر به ازدواج اجباری شود یعنی خانواده به دنبال مشکلات اقتصادی دختر را مجبور به ازدواج کند، عملا دولت ۱۰۰ میلیون را برای ازدواج اجباری پرداخت کرده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG)، رتبه بندی اعتباری و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه