اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905204484514270

مشاوره تلفنی بورس

مشاوره تلفنی بورس | بهترین روش های سرمایه گذاری در بورس

کد: 139905204484514270

https://bit.ly/3fVJLPD

، تهران , (اخبار رسمی): بازار سرمایه که در اصطلاح رایج به آن بورس گفته می‌شود ، یکی از جذاب‌ترین و البته پر ریسک‌ترین بازارهای مالی برای سرمایه‌گذاری می‌باشد . در سال‌های گذشته افراد فعال در این بازار در کشور کم بوده‌اند اما اکنون افراد بسیاری دارای کد بورسی بوده یا در حال گرفتن آن می‌باشند.

مشاوره تلفنی بورس | بهترین روش های سرمایه گذاری در بورس
مشاوره تلفنی بورس | بهترین روش های سرمایه گذاری در بورس

با توجه به پیچیدگی های بازار سرمایه مشاوره تلفنی بورس با کارشناسان حوزه های اقتصادی می تواند احتمال موفقیت را افزایش و ریسک شما را کاهش دهد

در سال‌های گذشته افراد فعال در این بازار در کشور کم بوده‌اند اما اکنون افراد بسیاری دارای کد بورسی بوده یا در حال گرفتن آن می‌باشند . از دلایل روی ‌آوردن بسیاری از افراد به سرمایه‌گذاری در بورس در سال جاری می‌توان به افزایش تورم و کاهش ارزش ریال ، عقب ماندن سود بانکی از تورم موجود ، ایجاد ممنوعیت‌های قانونی و وضع مالیات برای بازارهای مالی رقیب ، بازدهی بالای بورس در سال‌های اخیر ، افزایش عرضه‌های اولیه و سود مناسب آن برای افراد با سرمایه‌های کم ، حمایت حکومت و دولت از بورس جهت تأمین مالی و ساماندهی اوضاع اقتصادی ، آزادسازی سهام عدالت و عرضه صندوق‌های ETF از سوی دولت اشاره کرد.

پیچیدگی های بازار بورس

می‌بینید که ورود به دنیای بورس زیاد هم کار ساده‌ای نیست . با هر پاسخ متفاوتی به هر یک از سؤالات بالا، پلان معاملاتی منحصر به فردی برای شخص شما شکل می‌گیرد که می‌تواند با هر فرد دیگری متفاوت باشد .

دنیای بازارهای مالی بسیار گسترده ، پیچیده و عمیق است ، از این رو اولین توصیه‌ای که معمولاً به افراد مشتاق برای ورود به این عرصه می‌شود این است که حتماً با آموزش و کسب اطلاعات لازم وارد این بازار شوند . با توجه به میزان علاقه ، توانایی ، زمان ، سطح فعالیت و هدفی که برای خود دارید ، میزان این آموزش می‌تواند متفاوت باشد اما حتی افرادی که به قصد حرفه‌ای شدن وارد بورس می‌شوند و آموزش‌های لازم را می‌بینند ، هیچ‌گاه از کمک و مشاوره اساتید و مشاوران مجرب بی‌نیاز نیستند .

چگونه از مشاوره تلفنی بورس برای سرمایه‌گذاری کمک بگیریم؟

اگر شما به تازگی کد بورسی گرفته‌اید و قصد سرمایه‌گذاری در بورس را دارید ، در ابتدا باید ریسک این بازار را بپذیرید . حقیقت این است که بازار سرمایه خصوصاً در کشور ما با انواع ریسک‌های سیستماتیک و غیر سیستماتیک مواجه است و باید در کنار انتظار سود و بازدهی ، انتظار ضرر را هم داشته باشید .  در گام بعد ، برای مدیریت این ریسک و کسب بازدهی بهتر یا باید خود به دانش کافی برای سرمایه‌گذاری دست یابید یا از مشاوران مجرب در این زمینه کمک بگیرید . هر چند واضح است که در مسیر یادگیری نیز همیشه ضرورت مشورت با یک فرد یا مؤسسه متخصص و با تجربه حس می‌شود .

برای شروع باید به چند سؤال اساسی فکر کرده و برای آن‌ها پاسخ مناسب پیدا کنید . اگر قصد کمک گرفتن از مشاوره تلفنی بورس و شروع سرمایه‌گذاری را دارید ، مشاور در ابتدا این سؤالات را از شما خواهد پرسید :

آیا کد بورسی گرفته‌اید و مشخصات شما در سامانه سجام ثبت شده است ؟

ایا کارگزاری مناسبی انتخاب کرده و در آن ثبت‌نام کرده‌اید ؟

چقدر با بورس آشنا هستید ؟

آیا از ریسک‌های موجود اطلاع دارید ؟

با چه مقدار سرمایه قصد سرمایه‌گذاری دارید ؟

جنس سرمایه شما چیست ؟ با پول مازاد و پس‌انداز یا با پول لازم برای زندگی خود می‌خواهید وارد بورس شوید ؟

میزان ریسک‌پذیری شما چقدر است ؟

افق سرمایه‌گذاری شما چه مدتی است ؟ ( کوتاه‌مدت، میان‌مدت، بلند مدت )

انتظار شما از میزان بازدهی در بورس چقدر است و آیا این انتظار معقولی است ؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | علم و آموزش