اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905254494014937

آبشار آب پری، جلوه تازه ای از زیبایی

کد: 139905254494014937

https://bit.ly/3h1YjhT

، مشهد , (اخبار رسمی): یکی از پدیده های بی نظیر طبیعی  در شمال ایران و در مازندران، آبشار آب پری می باشد که در بین عجیب ترین و شگفت انگیز ترین آبشار هایی است که هر ساله گردشگران و توریست های بسیاری برای دیدن آن به مازندران سفر می کنند.

آبشار آب پری ، جلوه تازه ای از زیبایی
آبشار آب پری، جلوه تازه ای از زیبایی

یکی از پدیده های بی نظیر طبیعی  در شمال ایران و در مازندران، آبشار آب پری می باشد که در بین عجیب ترین و شگفت انگیز ترین آبشار هایی است که هر ساله گردشگران و توریست های بسیاری برای دیدن آن به مازندران سفر می کنند.

چرا این آبشار عجیب است؟

عجیب بودن این آبشار به این دلیل است که از آنجایی که یک آبشار است اما هیچ گونه شباهتی به آبشار ندارد. چرا که در طی سالهای قبل رانش زمین باعث شده است که به این شکل در بیاید. این آبشار از قسمت های مرتفع کوه به آرامی به سمت پایین حرکت می کند و مسیری حدود 19 کیلومتر را با شیب ملایم به پایین می آید. این شیب ملایم باعث شده است که گردشگرانی که به این منطقه می روند به آسانی از آن بالا بروند و این یکی از ویژگی های است که آبشار آب پری را نسبت به دیگر آبشار های ایران و همچنین جهان متمایز می کند.

خدمات و امکانات

این آبشار به دلیل زیبایی و بازدید کننده های زیادی که دارد، بسیاری از امکاناتی که ممکن است در طول سفر به آن نیاز داشته باشید را فراهم کرده است. در این منطقه نیز سرویس بهداشتی قرار داده شده است تا مسافران هیچگونه نگرانی در این مورد نداشته باشند.

همچنین تعداد زیادی آلاچیق در جای جای این آبشار وجود دارد و گردشگران می توانند ساعات خوشی را در این مکان و در کنار خانواده سپری کنید. از دیگر زیبایی هایی که در این منطقه به چشم می خورد می توان به چای داغ و نان محلی اشاره کرد که توسط تعدادی از خانم های شمالی تهیه می شود. زمین بازی ساخته شده که مسافران می توانند کودکان خود را با خیال راحت برای بازی به آن جا بفرستند. اگر برای سفر به دنبال جایی هستید که بتوانید زیبایی های طبیعت را یک جا تماشا کنید، حتما آبشار فوق العاده زیبای « آب پری » را در اولویت سفر های خود قرار دهید.

راه دسترسی

این آبشار در مازندران و در داخل جنگلی واقع شده است. برای دسترسی به این آبشار زیبا ابتدا باید به شهر رویان بروید. سپس زمانی که به این شهر رسیدید به سمت جنوب رفته و مسیری حدود 8 کیلومتر را طی کنید. در این راه تعداد زیادی روستا قرار دارد. در بعضی مواقع این راه را مه غلیظی فرا می گیرد که زیبایی آن را دوچندان می کند. بعد از پیمودن این راه به جنگل رویان می رسید و با حدود 5 دقیقه پیاده روی به آبشار زیبای آب پری می رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

hihotel

سامانه "HiHotel" با توجه به شناخت کامل(کیفی و کمی) از هتل های مشهد اقدام به گارانتی معتبرترین هتل و هتل آپارتمان های مشهد از جمله هتل آپارتمان آرین و آلتون و هتل یک ستاره پرستاره که همگی از بهترین های اماکن اقامتی مشهد مقدس محسوب می شوند نموده است. های هتل در ایام خاص مانند عید نوروز، تعطیلات اعیاد و مناسبتها و در روزهای تابستان هتل های معتبر دیگری نیز گارانتی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی