اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002185121314937

اعمال محدودیت های کرونایی برای سفردر تعطیلات عید فطر

کد: 140002185121314937

https://bit.ly/3f7pwzN

، مشهد , (اخبار رسمی): در روز پنجشنبه 16 اردیبهشت 400 طی جلسه ای که ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور رئیس جمهور و برخی از وزرا از جمله وزیر علوم و آموزش و پرورش برگزار کرد، تصویب شد کلیه سفر ها در کشور به دلیل تعطیلات عید سعید فطر، از ساعت 12 روز سه شنبه تا ساعت 12 روز شنبه 25 اردیبهشت در همه رنگ بندی ها ممنوع باشد.

اعمال محدودیت های کرونایی برای سفردر تعطیلات عید فطر
اعمال محدودیت های کرونایی برای سفردر تعطیلات عید فطر

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا: محدودیت های کرونایی برای سفر ها در تعطیلات عید فطر از روز سه شنبه به مدت 5 روز در سراسر کشور اعمال خواهد.

همچنین در این جلسه مسئله دیگری که مورد توجه قرار گرفت این بود که در شهر هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند محدودیت های سختگیرانه ای برای مشاغل گروه های 1 و 2 اعمال خواهد شد. این در حالی است که محدودیت ها در تمام شهر ها افزایش خواهد داشت.

در صورتی که پروتکل های بهداشتی در توسط کسب و کار ها رعایت نشود، در شهر های قرمز سه هفته و در شهر های نارنجی دو هفته کلیه مشاغل تعطیل خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، علیرضا رئیسی بیان کرد: ضمن اینکه پروتکل های بهداشتی باید در سفر های ریلی و هوایی نیز رعایت شود، محدودیت های اعمال شده برای سفر ها در تعطیلات عید فطر تنها برای خودرو های شخصی است که تصویب شده است از تردد آن ها در همه نقاط کشور جلوگیری شود و در صورت مشاهده تخلف جرائم بسیار سنگینی برای رانندگان اعمال خواهد شد.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

hihotel

سامانه "HiHotel" با توجه به شناخت کامل(کیفی و کمی) از هتل های مشهد اقدام به گارانتی معتبرترین هتل و هتل آپارتمان های مشهد از جمله هتل آپارتمان آرین و آلتون و هتل یک ستاره پرستاره که همگی از بهترین های اماکن اقامتی مشهد مقدس محسوب می شوند نموده است. های هتل در ایام خاص مانند عید نوروز، تعطیلات اعیاد و مناسبتها و در روزهای تابستان هتل های معتبر دیگری نیز گارانتی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]