اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905254494114979

کلید مینیاتوری چیست؟

کد: 139905254494114979

https://bit.ly/2RndA1K

، تهران , (اخبار رسمی): آشنایی با کلید مینیاتوری و انواع آن، به همراه معرفی بهترین برند کلید مینیاتوری

کلید مینیاتوری چیست ؟
کلید مینیاتوری چیست؟

در برق کشی ساختمان یکی از از اصول مهم، رعایت ایمنی افراد و حفاظت تجهیزات الکتریکی است. به همین دلیل تجهیزاتی تولید شده است که بتواند در مقابل این صدمات و خسارات محافظت کند. 

کلید مینیاتوری یا دژکتور مینیاتوری یکی از تجهیزاتی است که برای حفاظت در برابر اضافه جریان و اتصال کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولا کلید مینیاتوری دارای دو المان قطع مستقل برای حفاظت در برابر اضافه جریان می باشد که در صورت اضافه بار، المان بیمتال پس از تاخیری که متناسب با شدت جریان است قطع می شود و در وضعیت اتصال کوتاه، اگر جریان از مقدار مجاز تجاوز کند یک آزاد کننده اضافه جریان الکترومغناتیسی بلافاصله مدار را قطع میکند.

در فروشگاه گردسوز امکان خرید فیوز مینیاتوری، محافظ جان و لوازم برقی و کالاهای ساختمانی بصورت آنلاین وجود دارد.

انواع فیوز مینیاتوری 

کلید های مینیاتوری دارای جریان نامی از 5/. آمپر تا 125 آمپر می باشد که در انواع تکفاز، سه فاز، دو فاز یا فاز و نول ( تک پل + نول ) و چهار پل ( سه فاز + نول ) تولید می شود.

کاربرد کلید مینیاتوری در مدارات AC و DC است که در جریان متناوب، مناسب استفاده در تمام مدارات AC و سه فاز تا ولتاژ 240/415 ولت و در مدارات جریان مستقیم نیز برای تکفاز 220V و دوپل 440V مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع تیپ های کلید مینیاتوری

تیپ B :

کلید مینیاتوری تیپ B برای سیستم های روشنایی استفاده میشود و به تند کار معروف است. 

تیپ C : 

کلید مینیاتوری تیپ C  برای مصارف موتوری و خانگی مناسب می باشد و به آن کند کار نیز میگویند.

تیپ D: 

کلید مینیاتوری تیپ D برای حفاظت از ترانسفورمرها مناسب می باشد و کاربرد صنعتی دارد.

تیپ K : 

کلید مینیاتوری تیپ K برای حفاظت موتورها و ترانسفورماتورها استفاده می شود و به نسبت بقیه تیپ ها در زمان اضافه بار سریعتر مدار را قطع می کند.

تیپ Z : 

کلید مینیاتوری تیپ Z از حساسیت بالاتری برخوردار است و در زمان اتصال کوتاه و اضافه بار در حدود 0.4 ثانیه مدار را قطع می کند.

برندهای فیوز مینیاتوری 

همانطور که می دانید فیوز مینیاتوری یکی از تجهیزاتی است که جهت حفاظت جریان اضافه بار و اتصال کوتاه بکار گرفته می شود پس قاعدتا با حساسیت به این موضوع انتخاب یک فیوز مینیاتوری مناسب و با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

کلید مینیاتوری های متعددی از انواع برندها وجود دارد که فیوز مینیاتوری لگراند، فیوز مینیاتوری پارس فانال، کلید مینیاتوری کنل، کلید مینیاتوری AEG، کلید مینیاتوری اشنایدر و فیوز مینیاتوری هیوندا جزو برندهای معروف است.

کلید مینیاتوری کنل کانادا یکی از فیوز مینیاتوری‌های با کیفیت است که توسط شرکت افراتاب در ایران مونتاژ می‌شود و تمام قطعات آن از کشور کانادا تامین می شود و همچنین دارای پنج سال گارانتی است.

جهت خرید انواع کلید مینیاتوری و لوازم برقی ساختمانی میتوانید به ادرس Gerdsooze.com و یا تلفن 02177937612 ارتباط حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گردسوز

فروشگاه اینترنتی گردسوز با بیش از 35 سال سابقه در زمینه فروش انواع لوازم برقی ساختمانی شامل انواع لوله های برق پی وی سی ، کلید و پریز ، انواع سیم و کابل ، مینیاتوری و محافظ جان ، هالوژن و لوازم روشنایی می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید