اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008175514414979

هر چیزی که باید درباره لومن و وات بدانیم

کد: 140008175514414979

https://bit.ly/3ocz2X1

، تهران , (اخبار رسمی): مواردی که جهت خرید لامپ و اطلاع از میزان نوردهی محصول باید بدانید، نسبت لومن بر وات محصول و مقدار شار نوری آن محصول است که تمام این اطلاعات بر روی جعبه یا خود محصول نوشته شده است و میتوانید از آن جهت خرید لامپ بهتر استفاده کنید.

هر چیزی که باید درباره لومن و وات بدانیم
هر چیزی که باید درباره لومن و وات بدانیم

اکثر افراد در هنگام خرید لامپ و یا پرژکتور و هر محصول دیگری که قرار است از آن نور تولید شود، اولین سوالی که از فروشنده برای اطلاع از میزان نوردهی محصول میپرسند میزان وات آن محصول است.

ولی مورد دیگری که برای اطلاع از میزان نوردهی محصول باید بیشتر به آن توجه کرد المان دیگری با نام شار نوری میباشد که با واحد لومن نام گذاری شده است.

این المان که در جدول مشخصات فنی هر محصول دیده میشود معیاری است برای میزان نوردهی آن محصول، توان یا وات میزان انرژی است که آن محصول استفاده میکند تا به نوردهی مورد نظر برسد، و معیار درستی برای میزان نوردهی نمیباشد.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کرد نسبت لومن بر وات محصول است، برای مثال ممکن است محصولی با توان ۹ وات از یک محصول دیگر با توان ۷ وات نوردهی کمتری داشته باشد.

لومن بر وات چیست ؟

اگر بخواهیم دقیق تر توضیح دهیم نسبت لومن بر وات محصول ۹ وات معادل ۷۰ لومن می باشد یعنی به ازای هر وات ۷۰ لومن نوردهی دارد و دارای شار نوری ۶۳۰ لومن میباشد ولی محصول دیگر با توان ۷ وات نسبت لومن بر وات آن معادل ۱۱۰ لومن میباشد یعنی شار نوری آن ۷۷۰ لومن است.

پس مواردی که جهت خرید لامپ و اطلاع از میزان نوردهی محصول باید بدانید، نسبت لومن بر وات محصول و مقدار شار نوری آن محصول است که تمام این اطلاعات بر روی جعبه یا خود محصول نوشته شده است و میتوانید از آن جهت خرید لامپ بهتر استفاده کنید.

جهت خرید لامپ و دیگر لوازم برقی ساختمانی و استفاده از تخفیف های ویژه میتوانید به سایت گردسوز مراجعه فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گردسوز

فروشگاه اینترنتی گردسوز با بیش از 35 سال سابقه در زمینه فروش انواع لوازم برقی ساختمانی شامل انواع لوله های برق پی وی سی ، کلید و پریز ، انواع سیم و کابل ، مینیاتوری و محافظ جان ، هالوژن و لوازم روشنایی می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید