اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905284500314937

روستای ناندل آمل پنهان شده در ابر

کد: 139905284500314937

https://bit.ly/31iqDXI

، مشهد , (اخبار رسمی): روستای ناندل آمل ، روستایی زیبا و ییلاقی و مرتفع که با ارتفاع تقریبی ۲۳۰۰ متر از سطح دریا است. روستای ییلاقی ناندل آمل ، در مسیر جاده ی کوهستانی هراز واقع می باشد که از توابع بخش لاریجان در دهستان لاریجان سفلی، در شهرستان آمل در استان مازندران ایران قرار دارد.

روستای ناندل آمل پنهان شده در ابر
روستای ناندل آمل پنهان شده در ابر

روستای ناندل آمل ، روستایی زیبا و ییلاقی و مرتفع که با ارتفاع تقریبی ۲۳۰۰ متر از سطح دریا است. روستای ییلاقی ناندل آمل ، در مسیر جاده ی کوهستانی هراز واقع می باشد که از توابع بخش لاریجان در دهستان لاریجان سفلی، در شهرستان آمل در استان مازندران ایران قرار دارد.

روستای ناندل آمل از طریق جاده ای فرعی که در حدود ۵۳ کیلومتری آمل قرار دارد از آن ( جاده ی هزار ) منشعب می شود. فاصله ی تقریبی آن از جاده ی هزار نیز حدود ۱۵ کیلومتر می باشد.

طبیعت ناندل

روستای ناندل بخاطر خوش آب و هوا بودن منطقه و سردسیر بودن آن گردشگران از جمله کوهنوردان رو به سمت خود جذب میکند این روستا همیشه در سال دارای ابر و مه است و معمولا بخاطر کوهپایه بودن دارای بارش های بهاری است.از روستای ناندل شما به راحتی میتوانید نمای کاملی از قله با شکوه دماوند همراه با یخچال هایش مشاهده کنید.
روستای ناندل، به خاطر نزدیکی اش با قله دماوند از مسیرهای خوب و اصلی جهت صعود به قله دماوند است و کوهنوردان زیادی به همین منظور به این روستا مراجعه می کنند.مسیر صعود از روستای ناندل جبهه شمالی و شمال شرق می باشد.

مسیرهای دسترسی به روستای ناندل

از تهران در جاده هراز به مقصد روستای ناندل پس از عبور از پلور، گزنک، تونل وانا، بائیجان بعد از پاسگاه بایجان و عبور از 2 تونل (تونل شماره 9 یا تونل نورانی و تونل شماره 8 یا تونل آیو در جاده هراز) در سمت چپ خروجی دلارستاق و روستای ناندل با تابلوهایی کاملا مشخص شده است و جاده خاکی پر پیچ و خم و بی آب و علفی که میگذریم ، 16 کیلومتر تا روستای حاجی دلا، 18 کیلومتر تا میان ده و 19 کیلومتر تا ناندل فاصله دارد.و بعد به دشت های سرسبز و که ناندل پشت کوه ها انگار مخفی بوده است می رسیم.

امکانات روستای ناندل
متاسفانه روستای ناندل هیچ گونه اقامتگاه بوم گردی ای ندارد و از لحاظ گردشگری فقط جهت صعود دماوند بیشتر به این منطقه گردشگران حضور پیدا میکنند در ناندل فقط خانه کوهنوردان ناندل(اکوکمپ) در روستای ناندل به مدیریت آقای صالحی قابل دسترسی است که باید از قبل هماهنگ کرد و تنها در این محل شما می توانید نسبت به تهیه آب آشامیدنی و هماهنگی وانت و قاطر اقدام نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

hihotel

سامانه "HiHotel" با توجه به شناخت کامل(کیفی و کمی) از هتل های مشهد اقدام به گارانتی معتبرترین هتل و هتل آپارتمان های مشهد از جمله هتل آپارتمان آرین و آلتون و هتل یک ستاره پرستاره که همگی از بهترین های اماکن اقامتی مشهد مقدس محسوب می شوند نموده است. های هتل در ایام خاص مانند عید نوروز، تعطیلات اعیاد و مناسبتها و در روزهای تابستان هتل های معتبر دیگری نیز گارانتی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی