اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905284501114674

آزمون آزمایشی آیلتس

کد: 139905284501114674

https://bit.ly/2CEJYsH

، تهران , (اخبار رسمی): این آزمون در واقع یک کپی از آزمون رسمی آیلتس است که تنها در کشورهایی که قانون کپی رایت در آن ها مطرح نیست قابل اجرا است.

آزمون آزمایشی آیلتس
آزمون آزمایشی آیلتس

آزمون آزمایشی آیلتس چیست؟

آزمون آزمایشی IELTS نمونه ایست شبیه سازی شده که سعی دارد تماما آزمون آیلتس رسمی را با تمام جزئیات اجرا کند. این آزمون را آزمون ماک آیلتس نیز می گوییم.

این آزمون در واقع یک کپی از آزمون رسمی آیلتس است که تنها در کشورهایی که قانون کپی رایت در آن ها مطرح نیست قابل اجرا می باشد. چرا که امتیاز آزمون در دستان مراکز تهیه کننده و اجرا کننده ی خاصی است و هرکسی اجازه ندارد چنین کاری انجام دهد.

انواع آزمون ماک آیلتس

مثل خود آزمون آیلتس، امتحان ماک هم دو نوع عمده دارد:

1- آزمون ماک آیلتس آکادمیک

2- آزمون ماک آیلتس جنرال

بهتر است در هنگام ثبت‌نام، نوع آن را هم به درستی و بسته به نیاز خود، مشخص کنید.

مدت آزمون ماک چقدر است؟

این آزمون حداکثر ۳ ساعت زمان می برد.

بهتر است بخوانید : آمادگی صد در صدی در آیلتس با شرکت در آزمون ماک آیلتس

آزمون ماک مناسب چه کسانی است؟

از آنجایی که ماک، دقیقا مشابه آزمون آیلتس است و از این جهت آزمون سختی بوده و نیازمند تسلط نسبی به نکات پاسخ دهی به تسک‌های آزمون است، کسانی باید این تست را بدهند که با نکات آزمون آیلتس آشنا باشند و روش‌های مدیریت زمان را هم بدانند مخصوصاً که این آزمون، رایگان نبوده و هزینه‌ای هم بابت برگزاری و تصحیح آن از متقاضیان دریافت می‌شود.

تدریس خصوصی آیلتس (IELTS) در mypte

هدف اصلی دوره های تدریس خصوصی آیلتس در مرکز آموزش حرفه ای آیلتس آشنایی و آماده‌سازی هر چه بیشتر و دقیق‌تر متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس در بازه زمانی کوتاه است، به طوری‌که هر متقاضی با هر دانش و مهارت زبانی بتواند طی مدتی معین خود را به نمره مورد نظر برساند.

مخاطبین کلاس های آموزش IELTS عمدتا” متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از ایران، مهاجرت‌کنندگان به کشورهای انگلیسی زبان، داوطلبان شرکت در آزمون دکترای داخل کشور و متخصصان رشته‌های مختلف که قصد دارند در دوره‌های تخصصی بین‌المللی در خارج از ایران شرکت کنند، هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش