اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906014507414937

دره پرستوها، جاذبه ای دیدنی در بوژان

کد: 139906014507414937

https://bit.ly/2EsKlqM

، مشهد , (اخبار رسمی): شهر نیشابور یکی از شهرهایی است که حصار بوژان را در خود جای داده است وهمچنین به عنوان یکی از شهر های تاریخ ساز ایران نیز معروف است. این شهر که از شهر های قدیمی ایران محسوب می شود، دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد.

دره پرستوها، جاذبه ای دیدنی در بوژان
دره پرستوها، جاذبه ای دیدنی در بوژان

شهر نیشابور یکی از شهرهایی است که حصار بوژان را در خود جای داده است وهمچنین به عنوان یکی از شهر های تاریخ ساز ایران نیز معروف است. این شهر که از شهر های قدیمی ایران محسوب می شود، دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد.

دره پرستوها یکی از دره های دیدنی در روستای حصار بوژان نیشابور است. این دره یکی از مکان های دنج و با صفایی است که هم اکنون در نظر گردشگران از اهمیت خاصی برخور دار است. از این دره به نام های زیادی از جمله پره سو و پلاسو هم یاد می شود اما به دلیل اینکه پرستو های زیادی در این دره وجود دارد، نام آن به دره پرستوها معروف شد.

اقامتگاه دره پرستوها و امکانات ارائه شده در آن

اگر قصد سفر به یک مکان آرام و زیبا و همچنین به دور از هیاهوی شهر را دارید این دره را در اولویت انتخاب های خود قرار دهید، چرا که در این دره اقامتگاهی وجود دارد که می توانید با گذراندن تعطیلات نهایت لذت را ببرید. این اقامتگاه علاوه بر آن که در مکانی دنج و بی نظیری قرار گرفته است، دارای کلیه امکاناتی که یک مسافرممکن است در طول سفر به آن نیاز داشته باشد، نیز می باشد. از جمله امکاناتی که در این خانه روستایی به چشم می خورد می توان به آشپز خانه و کلیه تجهیزات، سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی، سیستم سرمایش و گرمایش و... اشاره کرد.

بهترین زمان سفر

برای رفتن به این منطقه آرامش بخش حتما وسایل کوهنوردی همراه خود داشته باشید. همچنین برای بازدید از دره پرستوها نیازی به وسایل نقلیه نیست و تنها با حدود یک و نیم ساعت پیاده روی می توانید به این منطقه بکر و دیدنی برسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

hihotel

سامانه "HiHotel" با توجه به شناخت کامل(کیفی و کمی) از هتل های مشهد اقدام به گارانتی معتبرترین هتل و هتل آپارتمان های مشهد از جمله هتل آپارتمان آرین و آلتون و هتل یک ستاره پرستاره که همگی از بهترین های اماکن اقامتی مشهد مقدس محسوب می شوند نموده است. های هتل در ایام خاص مانند عید نوروز، تعطیلات اعیاد و مناسبتها و در روزهای تابستان هتل های معتبر دیگری نیز گارانتی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی