اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906014509415046

به سادگی و به صورت کاملا یک‌پارچه همیشه در دسترس مشتریان‌تان باشید

سرویس جامع ارتباط با مشتری ایمبر منتشر شد!

کد: 139906014509415046

https://bit.ly/3gnVxCx

، تبریز , (اخبار رسمی): ایمبر یک سرویس جامع ارتباط با مشتری است که به شما کمک می‌کند در مرحله‌ اول، بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را به مشتری تبدیل کنید و در مراحل بعد، آن‌ها را آموزش دهید، یک ارتباط صمیمی با آن‌ها ایجاد کنید و در نهایت آن‌ها را به مشتریانی تبدیل کنید که همه‌جا از شما صحبت می‌کنند.

سرویس جامع ارتباط با مشتری ایمبر منتشر شد!
در این تصویر محصول پایگاه دانش ایمبر با محصول مکالمه ادغام شده است.
پلتفرم پشتیبانی و فروش ایمبر
بی‌شک جذب و نگه‌داری مشتریان یکی از چالش‌های بزرگ برای کسب‌وکارهای آنلاین است. ایمبر به وسیله‌ی چندین محصول متفاوت به شما کمک می‌کند که در مرحله‌ اول، بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را به مشتری تبدیل کنید و در مراحل بعد، آن‌ها را آموزش دهید، یک ارتباط صمیمی با آن‌ها ایجاد کنید و در نهایت آن‌ها را به مشتریانی تبدیل کنید که همه‌جا از شما صحبت می‌کنند.
 
محصولات ایمبر
  • محصول مکالمه
یکی از محصولات ایمبر، مکالمه است. زمانی که کاربری در سایت شما پیام ارسال می‎‌کند، شما می‌توانید با وارد شدن به قسمت مکالمه در اپلیکیشن تحت وب به پیام او پاسخ دهید و شروع به مکالمه با کاربر کنید. اپراتورها می‌توانند پیام خود را به صورت متنی یا صوتی به کاربر بفرستند و همچنین برای سرعت بخشیدن به روند پشتیبانی می‌توانند از پیام‌های آماده استفاده کنند.همچنین در بخش مکالمه، شما می‌توانید اطلاعات مختلف کاربر مثل نام، ایمیل و شماره تماس را ببینید و به آخرین مکالمات او با همکارانتان دسترسی داشته باشید.
 
  • محصول قلاب
قلاب یکی از دیگر از محصولات ایمبر است و شما می‌توانید با استفاده از قلاب‌های مختلف ایمبر بازدیدکننده‌های سایت را به چت جذب کنید، اطلاع رسانی انجام دهید، مراحل on-boarding را طی کنید، توسط ویدئو آن‌ها را آموزش دهید و همچنین پیشنهادهای مختلف خود را به آن‌ها ارایه دهید.
شما می‌توانید در صفحات مختلف سایت خود، قلاب‌های متفاوت تعریف کنید و کاربران متفاوتی را مورد هدف قرار دهید. به عنوان مثال، شما می‌توانید به کاربرانی که وارد صفحه محصولات شما می‌شوند، پیشنهادهای تبلیغاتی و کدهای تخفیف را از طریق قلاب پیام هوشمند ارایه دهید.
 
  • محصول پایگاه دانش
پایگاه دانش منبعی از اطلاعات است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن‌ها با محصولات و کسب و کار شما بهتر آشنا شوند، و همچنین طرز استفاده از خدمات و محصولاتتان را یاد بگیرند. ایمبر این امکان را برای شما فراهم می‌کند که پایگاه دانش خود را ایجاد کنید، مقاله‌های مورد نظر را بنویسید و آن‌ها را دسته بندی کنید. شما به وسیله افزونه پایگاه دانش، می‌توانید مقالات مختلف خود را در صفحه اول ابزارک چت در سایت خود نمایش دهید تا کاربران با جستجو و کلیک روی هر کدام از آن‌ها به مقاله مورد نظر مراجعه کنند. همچنین می‌توانید رابط کاربری پایگاه دانش خود را نسبت به هویت برند خود شخصی سازی کنید.
 
  • محصول مخاطبین
در ایمبر شما می‌توانید تمام کاربران خود، تاریخچه و اطلاعات کامل آن‌ها را در قسمت مخاطبین مشاهده کنید، آن‌ها را ویرایش کنید و به تمام مکالمات کاربران دسترسی داشته باشید.کاربران در این ایمبر به دو دسته‌ی “مشتریان” و ”سرنخ‌ها” تقسیم می‌شوند.
 
آدرس سایت ایمبر : https://imber.live
کد تخفیف برای کاربران جدید :  Akhbarrasmi-Welcome ( معتبر تا ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ )

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرویس جامع ارتباط با مشتریان ایمبر

ایمبر به وسیله‌ی چندین محصول متفاوت به شما کمک می‌کند که در مرحله‌ اول، بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را به مشتری تبدیل کنید و در مراحل بعد، آن‌ها را آموزش دهید، یک ارتباط صمیمی با آن‌ها ایجاد کنید و در نهایت آن‌ها را به مشتریانی تبدیل کنید که همه‌جا از شما صحبت می‌کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]