اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908294758815046

طراحی جدید پنل ایمبر

به‌روزرسانی جدید پلتفرم جامع ارتباط با مشتری

کد: 139908294758815046

https://bit.ly/336eDJr

، تبریز , (اخبار رسمی): طراحی ساده و زیبا پنل مدیریت ایمبر به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی به بخش‌های مختلف پنل دسترسی داشته باشید و تنظیمات متفاوت را به راحتی انجام دهید.

به‌روزرسانی جدید پلتفرم جامع ارتباط با مشتری ایمبر
به‌روزرسانی جدید پلتفرم جامع ارتباط با مشتری

به عنوان سیستم ارتباط با مشتری ایمبر همیشه سعی می‌کنیم تا با ارایه امکانات مورد نیاز مشتریان و رفع مشکلاتشان، از اعتماد آن‎ها تشکر کنیم و همچنین یک تجربه عالی به آن‌ها هدیه دهیم.

به عنوان سیستم ارتباط با مشتری ایمبر همیشه سعی می‌کنیم تا با ارایه امکانات مورد نیاز مشتریان و رفع مشکلاتشان، از اعتماد آن‎ها تشکر کنیم و همچنین یک تجربه عالی به آن‌ها هدیه دهیم. به همین منظور و برای نشان دادن وفاداری خود نسبت به مشتریان، در این مقاله سعی کردیم تا به آپدیت‌هایی که اخیرا در سیستم اجرا کرده‌ایم اشاره کنیم پس تا آخر با ما همراه باشید.

طراحی جدید پنل مدیریت

طراحی ساده و زیبا پنل مدیریت ایمبر به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی به بخش‌های مختلف پنل دسترسی داشته باشید و تنظیمات متفاوت را به راحتی انجام دهید.

همچنین در بخش گفتگوی آنلاین، مکالمات به صورت دسته بندی شده است که شما می‌توانید بدون سردرگمی و به صورت جداگانه مکالمات خود، در انتظار پاسخ و همه مکالمات را ببینید و پاسخگوی کاربران خود باشید.

همچنین یکی از ویژگی‌های کاربردی که در این آپدیت اضافه شده است “شروع مکالمه” است که اپراتورها می‌توانند با بازدیدکنندگانی که وارد سایت می‌شوند، شروع به مکالمه کنند و یک تعامل عالی با آن‌ها ایجاد کنند.

انتشار اپلیکیشن‌های موبایل

این اپلیکیشن‌ها (iOS & Android) به شما کمک می‌کند تا همیشه و همه جا و حتی در ساعات غیرکاری و دور از میز کار، کنار مشتریان خود باشید و یک ارتباط عالی و ماندگار با آن‌ها ایجاد کنید.

طراحی جدید پایگاه دانش

در نسخه جدید پایگاه دانش ایمبر امکانات زیر به آن اضافه شد:

۱-  بهبود رابط کاربری و تجربه کاربری

۲ - امکان مشاهده پربازدیدترین مقالات

۳ - امکان مشاهده مقالات مشابه

۴ - جستجوی پیشرفته مقالات 

۵ - امکان فعال‌سازی ابزارک چت ایمبر

انتشار اپلیکیشن‌های دسکتاپ

این اپلیکیشن‌ها به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به مرورگر، از خدمات ایمبر استفاده کنید و نیازهای مشتریان خود را رفع کنید. 

امکان فعال‌سازی حالت شب (Dark mode)

امکان فعال‌سازی حالت شب در اپلیکیشن‌های موبایل و دسکتاپ قابل فعال‌سازی است و شما می‌توانید بدون خستگی چشم‌های خود از خدمات ما استفاده کنید. 

اضافه شدن قابلیت pwa

این امکان به شما کمک می‌کند تا به آسانی و بدون نیاز به دانلود و نصب هیچ نرم افزاری، اپلیکیشن تحت وب ایمبر را به دسکتاپ سیستم و یا Homescreen موبایل خود اضافه کنید و سپس بدون نیاز به مرورگر از آن استفاده کنید. 

پیام هوشمند از طرف کل تیم

در صورتی که پیام هوشمند از سمت کل تیم ارسال شود و کاربر به پیام پاسخ دهد، همه اپراتور‌ها پیام را دریافت می‌کنند و می‌توانند با مشتریان شروع به مکالمه کنند.

رفع برخی مشکلات گزارشی از سمت کاربران

از زمانی که آغاز به کار کردیم، همیشه سعی کردیم تا مشکلاتی که از سمت کاربران گزارش می‌شود را سریع حل کنیم تا آن‎ها بدون مواجه شدن دوباره با آن مورد و مشکلات دیگر از سیستم استفاده کنند و تجربه خوبی از خدمات ما داشته باشند.

در این مقاله سعی شد تا به تغییراتی که اخیرا در سیستم ایمبر ایجاد شده بود اشاره کوتاهی شود. ما به طور مداوم سعی می‌کنیم تا با ارایه آپدیت‌های جدید، ویژگی‌های جدیدی به سیستم اضافه کنیم و همچنین مشکلات و باگ‌های موجود در سیستم را رفع کنیم، بنابراین منتظر خبرهای خوب و تازه از سمت ما باشید…

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرویس جامع ارتباط با مشتریان ایمبر

ایمبر به وسیله‌ی چندین محصول متفاوت به شما کمک می‌کند که در مرحله‌ اول، بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را به مشتری تبدیل کنید و در مراحل بعد، آن‌ها را آموزش دهید، یک ارتباط صمیمی با آن‌ها ایجاد کنید و در نهایت آن‌ها را به مشتریانی تبدیل کنید که همه‌جا از شما صحبت می‌کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی