اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906024510910452

طراحی وب سایت با استفاده از قالب آماده وردپرس بدون یک خط کدنویسی

چطور با هزینه کم یک سایت فروشگاهی یا شرکتی راه اندازی کنیم؟

کد: 139906024510910452

https://bit.ly/31sovgc

، تبریز , (اخبار رسمی): راه اندازی وب سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا کاری بسیار ساده است؛ زیرا نیاز نیست یک متخصص و برنامه نویس باشید. بنابراین صاحبان کسب و کار با هزینه اندکی می توانند وب سایت شرکتی، خدماتی یا فروشگاهی و شخصی خود را راه اندازی کرده و در این روزهای کرونایی به کسب و کار آنلاین مهاجرت کنند.

هزینه طراحی سایت وردپرس که دارای ظاهر جذاب و امنیت قابل اطمینان است، زیاد نیست. می توانید با صرف تقریبا  370 هزار تومان سایتتان را راه اندازی کنید. برای اینکار نیازی به داشتن دانش برنامه نویسی ندارید!

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که با استفاده از آن می توانید سایت هایی با کاربردهای مختلف ایجاد کنید. 35 درصد وب سایت های فعال در سراسر دنیا از وب سایت سرگرمی تا بزرگترین سایت های خبری و فروشگاهی با وردپرس ساخته شده اند. طراحی های زیبا، ویژگی های قدرتمند و قابلیت ساختن هر چیزی که می خواهید از ویژگی های این سیستم قوی مدیریت محتواست. شما می توانید انواع سایت مانند فروشگاهی، سایت شخصی، شرکتی، مدرسه و دانشگاهی، وبسایت پادکست، سایت ویکی، سایت چندزبانه، سایت مزایده، سایت برای نمایش رزومه و نمونه کار، سایت سوال و جواب و انواع مختلف دیگر را با وردپرس ایجاد کنید.

در این مقاله قصد داریم به بررسی هزینه طراحی سایت آماده با یک قالب وردپرس بپردازیم. در اولین گام برای ساخت یک سایت نیاز به خرید یک دامنه و یک هاست دارید.

1- هزینه دامنه سایت

دامنه (Domain) همان آدرس سایت شماست که کاربران با وارد کردن آن در مرورگر می توانند به سایت شما دسترسی پیدا کنند.

مثلا برای ورد به سایت راست چین باید آدرس rtl-theme.com را وارد کنید. دامنه سایت دارای یک نام و یک پسوند است. رایج ترین پسوندها ir. و com. و  info. و .net و. ac  و ... هستند که هرکدام کاربرد خاصی دارند. به عنوان مثال پسوند com یک پسوند تجاری است یا پسوند ac مربوط به سایت های دانشگاهی و آموزشی است و پسوند org برای سایت های دولتی و نهادها کاربرد دارد. هر کشوری هم پسوند مخصوص خود را دارد و پسوند ir مخصوص کشور ایران است. شما برای دامنه سایتتان به یکی از پسوند های ir  یا com نیاز دارید. هزینه دامنه سایت یک ساله آی آر 7 هزار تومان است و برای دامنه شرکتی یا دات کام سالانه  190 هزار تومان می شود .

2-هزینه هاست سایت با وردپرس

برای بارگذاری سایتتان نیاز به فضایی در اینترنت دارید. این فضا هاست (Host) نامیده می‌شود که داده‌ها و کدهای وب‌ و قالب و محتوای سایت شما بر روی آن قرار می‌گیرد. هاست امکاناتی مانند دسترسی به دیتابیس، دریافت و ارسال ایمیل، اجرای کدها و … را فراهم می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هاست و انواع آن می توانید مقاله چطور بهترین هاست وردپرس را انتخاب کنیم را مطالعه نمایید.

اما به طور خلاصه از آنجا که وردپرس اسکریپتی است که به زبان php  است بنابراین نیاز به یک هاست لینوکسی دارید. پنلی که برای سایت های وردپرس مناسب باشند فرقی نمی کند ولی سی پنل و دایرکت ادمین از محبوبیت بیشتری برخورد دارند. دیتابیسی که وردپرس پشتیبانی می کند mySQL یا Maria DB است، ورژن mySQL باید 5.6  و بالاتر و ورژن Maria DB باید 10.1 و بالاتر باشد. همچنین ورژن php7.4 و بالاتر باشد.

یکی ار فاکتور های هزینه طراحی سایت با وردپرس، هزینه هاست است که معمولا با توجه به امکاناتی که نیاز دارید متغیر است. این امکانات با توجه به میزان فضا، ترافیک، اختصاصی یا اشتراکی بودن دارای قیمت متفاوتی دارند و از 55000 شروع می شود و به 1200000 و حتی بالاتر می رسد. معمولا این مبلغ هزینه اشتراک یک ساله است البته شما می توانید به صورت 3 ماهه یا 6 ماهه نیز هاست را خریداری کنید و هر بار آن را تمدید کنید. هزینه هاست با حجم 500 M یکساله با قیمت حدودی 100 هزار تومان بسته به نیاز شما معقول به نظر می رسد.

3-هزینه خرید قالب وردپرس

انتخاب قالب سایت بسیار مهم است چر اکه اگر ظاهر سایت جذاب نباشد کاربران در اولین لحظات ورود، سایت شما را ترک می کنند و یا مدت زمان کمتری در سایت شما باقی می مانند. طراحی قالب وردپرس با توجه به امکانات و کاربرد آن متفاوت است یک سایت شرکتی یا فروشگاهی طراحی متفاوتی نسبت به یک سایت موسیقی یا سایت شخصی دارند. در نتیجه هزینه هر کدام از این قالب ها نیز متفاوت است پس با توجه به نوع سایتتان نیاز به قالب متناسب با آن دارید.

برای خرید قالب وردپرس معمولا نیاز به بودجه ای بین 50 تا 400 هزار تومان است. توصیه می شود قالبی جذاب متناسب با شناخت از مخاطب و با امکانات و طراحی حرفه ای انتخاب کنید تا برای کاربران جذاب باشد. اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی دارید قالب وودمارت که یک قالب حرفه ای است و می توانید هر نوع فروشگاهی را راه اندازی کنید را انتخاب کنید قیمت این قالب فقط 120 هزارتومان است و یا قالب نگارشاپ با کلیه امکانات استاندارد و سرعت بارگذاری بالا برای شما 215 هزارتومان هزینه دارد.

4-هزینه خرید افزونه وردپرس

به منظور افزودن کارکردها و ویژگی هایی مانند فرم تماس، بهبود امنیت، سئو، اسلایدر، ضد اسپم و.... نیاز به نصب افزونه یا پلاگین های وردپرس دارید. سایت وردپرس دارای بیش از 57000 پلاگین رایگان است و تعداد زیادی پلاگین هم بنا بر نیاز کاربران طراحی و برنامه نویسی و یا فارسی سازی شده اند. رایج ترین افزونه های وردپرس شامل موارد زیر است:

  • افزونه Yoast SEO بهترین پلاگین برای سئو سایت وردپرس است
  • افزونه Asset CleanUp Pro به منظور افزایش سرعت
  • افزونه امنیت وردپرس یک افزونه مهم و حیاتی برای جلوگیری از نفوذ هکرها به سایت شما
  • افزونه پرداخت بانکی در صورت نیاز به پرداخت بانکی
  • افزونه اسلایدر و تصویر قیمتی
  • افزونه پشتیبانی و چت
  • افزونه های فروشگاهی 

یا اگر نیاز به ساخت فرم های مختلف دارید یک افزونه فرم ساز پیشنهاد می شود.

مسلما شما نیاز به همه ی این افزونه ها ندارید مثلا بعضی از قالب ها یواست دارند و نیازی به خرید این افزونه نیست ولی افزونه امنیت و سرعت برای شما ضروری است. از آنجایی که هزینه افزونه زیاد نیست  میانگین مبلغی حدود 100 هزار تومان هم برای هزینه پلاگین ها در نظر می گیریم. به طور خلاصه با بررسی امکانات مورد نیاز هزینه طراحی سایت وردپرس با فاکتور های زیر 377 هزارتومان است:

  1. هزینه خرید یک دامنه آی آر 7 هزارتومان
  2. هزینه هاست یکساله 100 هزارتومان
  3. هزینه خرید قالب  120 هزارتومان
  4. هزنه خرید افزونه 100 هزارتومان

دیدید که هزینه طراحی سایت وردپرس که قالب جذاب، امنیت قابل اطمینان و سئو خوبی دارد زیاد نیست. می توانید با صرف تقریبا  370 هزار تومان سایتتان را راه اندازی کنید. به انتشار مطالب، فروش محصولات، معرفی کسب و کار یا ارائه رزومه خود بپردازید تا مشتریان و بازدیدکنندگان سایت خود را داشته باشید. با ارائه اطلاعات، خدمت یا محصول با کاربران خود ارتباط برقرار کنید و از مزایایی داشتن یک وبسایت بهره ببرید. با گذشت زمان نه تنها این هزینه برایتان جبران شود بلکه به سود خوبی هم برسید.

قیمت بیان شده برای خرید افزونه و قالبهای غیر رایگان بود. شما می توانید در ابتدای کار از پوسته های رایگان استفاده کنید سپس به نسخه های غیر رایگان مهاجرت کنید. هرچند کمی کار اضافی به دنبال خواهد داشت. بنابراین توصیه می کنیم کمی با دقت و از همان ابتدای کار با سنجیدن همه جوانب به درستی عمل کنید.

چطور با هزینه کم یک سایت فروشگاهی یا شرکتی راه اندازی کنیم؟

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت راست چین

⚜️ مطمئن ترین و سریع ترین راه ساخت وب سایت بیش از 5700 قالب و افزونه آماده سایت، اسکریپت و اپلیکیشن ساز برای هر سلیقه وکاربردی 💎 همراه باگارانتی کیفیت و پشتیبانی تضمین Persian Themes & WebSite Templates for the Best CMS. راست چین بزرگترین پلتفرم عرضه محصولات تحت وب ایران با بیش از 5۶۰۰ محصول ، 1000 شرکت ، 4۰۰۰ برنامه نویس و ۷۳,۰۰۰ کاربر می باشد. در طی نه سال فعالیت توانسته ایم میزبان برترین تیم های برنامه نویسی ایرانی در تمامی گروه محصولات وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و ... باشد. در سال 1391 برای اولین بار در ایران، راست چین به انتشار و عرضه این ساختارهای آماده پرداخت. منظور از ساختاری های آماده، قالب ها، افزونه ها و پلاگین ها و هر آنچه برای طراحی سایت به اون نیاز دارید، هست. از همان ابتدا فعالیت، راست چین اساس فعالیت خود را بر، ارائه محصولات اورجینال و حرفه ای فارسی قرار داد. از طرف دیگه، محیطی امن برای تجارت آسان طراحان وب ایرانی ایجاد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]