اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205307446410452
در دسترس نیست

تخفیف ویژه دوره‌های آموزشی آکادمی راست چین در سامر کمپ

کد: 140205307446410452

، تبریز , (اخبار رسمی): در سامر کمپ شما می‌توانید دوره‌های آکادمی را با تخفیف‌ استثنایی تهیه کنید. در این کمپ تخفیف‌های خرید سازمانی و فردی هر یک از دوره‌های زیر را تا سقف 60% دریافت کنید

تخفیف ویژه دوره‌های آموزشی آکادمی راست چین در سامر کمپ
تخفیف ویژه دوره‌های آموزشی آکادمی راست چین در سامر کمپ
تخفیف ویژه دوره‌های آموزشی آکادمی راست چین در سامر کمپ
تخفیف ویژه دوره‌های آموزشی آکادمی راست چین در سامر کمپ

راست چین با تجربه 10 ساله در حوزه وردپرس مسیر آموزش و کسب درآمد از این پلتفرم محبوب را برای تمام علاقه مندان فراهم کرده است. در سامر کمپ شما می‌توانید دوره‌های آکادمی را با تخفیف‌ استثنایی تهیه کنید. در این کمپ تخفیف‌های خرید سازمانی و فردی هر یک از دوره‌های زیر را تا سقف 60% دریافت کنید. 

لیست دوره‌های آکادمی راست چین که با تخفیف ویژه ارائه شده اند:

  • مسترکلاس
  • آموزش وردپرس
  • افزایش سرعت
  • سایت چیتا
  • امنیت سایت
  • کانفینیتی فروشنده آلفا

دوره مستر کلاس؛ برنامه نویسی وردپرس

شما در دوره جامع مستر کلاس از صفر تا صد برنامه نویسی وردپرس و طراحی قالب و افزونه را یاد می‌گیرید. در این دوره یک محصول تجاری و بازار پسند حرفه‌ای را طراحی و برنامه نویسی کرده و راه‌های افزایش فروش و در نهایت کسب درآمد در مارکت راست چین را آموزش می‌بینید.

فروشنده آلفا؛ فارسی سازی قالب وردپرس و افزونه

در دوره فروشنده آلفا مراحل فارسی سازی و راست چین کردن یک قالب و افزونه به صورت کاملاً عملی آموزش داده می‌شود. با یادگیری مهارت فارسی سازی محصولات در راست چین، افزایش درآمد همراه با مشاوره و منتورینگ را می‌توانید تجربه کنید.

دوره افزایش سرعت سایت (Chita)

طبق آمار در صورتی که بارگذاری یک سایت بیش از ۵ ثانیه طول بکشد، 80% بازدیدکنندگان آن را ترک می‌کنند، نرخ تبدیل‌ سایت هم به ازای هر ۱۰۰ میلی‌ثانیه تاخیر در بارگذاری، ۷% کاهش می‌یابد. بنابراین برای اینکه مشتریان قدیمی خود را وفادار نگه دارید و مشتریان جدید برای افزایش فروش جذب کنید، توجه ویژه‌ای روی آموزش افزایش سرعت سایت داشته باشید.

افراد متخصص در بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها دارای درآمد قابل توجهی هستند. دوره “آموزش افزایش سرعت سایت” به شما امکان می‌دهد تا بتوانید سرعت وب‌سایت خود یا مشتریانتان را بهینه سازی کنید. با استفاده از این دوره، شما می‌توانید به یک متخصص بهینه‌سازی وب‌سایت تبدیل شوید و نه تنها وب سایتهای بهینه ای طراحی کنید بلکه بعنوان متخصص پرفورمنس در پروژه های بزرگ مشارکت کرده و درآمد بالایی را کسب کنید.

دوره افزایش امنیت وردپرس ( WordPress Confinity )

حملات سایبری روز به روز پیچیده‌تر می‌شوند و هکرها همیشه در حال جستجوی حفره‌های امنیتی هستند. به همین دلیل آموزش امنیت سایت، مسئله مهم و حیاتی است و به معنای حفاظت از اعتماد کاربران و جلوگیری از دسترسی هکرها به داده‌های محرمانه آن‌هاست.

در این دوره با مجموعه‌ای از تکنیک ها و روش‌های افزایش امنیت آشنا می‌شوید که به شما کمک می‌کنند تا امنیت وبسایت خود و مشتریان را به بالاترین حد ممکن برسانید و به خوبی در مقابل تهدیدات امنیتی مختلف مقابله کنید. علاوه براین از پس پروژه‌های رفع مشکل هک سایت بربیایید.

تنها تا 31 مرداد فرصت دارید از تخفیف شگفت انگیز سامر کمپ آکادمی راست چین استفاده کنید.

خرید سازمانی و پکیج های آموزشی نیروی انسانی از مهم‌ترین سرمایه‌های هر سازمان است و تهیه آموزش و توسعه مهارت‌های تخصصی از اقداماتی است که هر سازمانی در دستور کار دارد. یکی از خدمات ویژه‌ای که ارائه شده، خرید‌های سازمانی با تعداد لایسنس بیشتر و تخفیف حداقل 40% است.

اما در پکیج آموزشی مجموعه‌ای از دوره‌ها در کنار هم با تخفیف 40% ارائه شده است. بنابراین صفر تا صد طراحی و فارسی سازی یک قالب وردپرس پرسرعت و امن را می‌توانید یاد بگیرید.

تخفیف ویژه دوره‌های آموزشی آکادمی راست چین در سامر کمپ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت راست چین

⚜️ مطمئن ترین و سریع ترین راه ساخت وب سایت بیش از 5700 قالب و افزونه آماده سایت، اسکریپت و اپلیکیشن ساز برای هر سلیقه وکاربردی 💎 همراه باگارانتی کیفیت و پشتیبانی تضمین Persian Themes & WebSite Templates for the Best CMS. راست چین بزرگترین پلتفرم عرضه محصولات تحت وب ایران با بیش از 5۶۰۰ محصول ، 1000 شرکت ، 4۰۰۰ برنامه نویس و ۷۳,۰۰۰ کاربر می باشد. در طی نه سال فعالیت توانسته ایم میزبان برترین تیم های برنامه نویسی ایرانی در تمامی گروه محصولات وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و ... باشد. در سال 1391 برای اولین بار در ایران، راست چین به انتشار و عرضه این ساختارهای آماده پرداخت. منظور از ساختاری های آماده، قالب ها، افزونه ها و پلاگین ها و هر آنچه برای طراحی سایت به اون نیاز دارید، هست. از همان ابتدا فعالیت، راست چین اساس فعالیت خود را بر، ارائه محصولات اورجینال و حرفه ای فارسی قرار داد. از طرف دیگه، محیطی امن برای تجارت آسان طراحان وب ایرانی ایجاد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]