اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210067745210452
در دسترس نیست

دوره برنامه نویسی ری اکت، فرصتی برای ورود به بازار کار

کد: 140210067745210452

، تبریز , (اخبار رسمی): ✅ میدونستی طراحان رابط کاربری (UI) ماهانه 25 میلیون درآمد دارن؟

دوره برنامه نویسی ری اکت، فرصتی برای ورود به بازار کار
دوره برنامه نویسی ری اکت، فرصتی برای ورود به بازار کار

در دوره‌ برنامه نویسی ری اکت، کار با کتابخانه فدرتمند جاوا اسکریپت را به صورت کاملا پروژه محور آموزش خواهید دید و به یک متخصص برنامه نویسی ری اکت تبدیل می شوید.

ری اکت (React) یکی از محبوب ترین کتابخانه های فرانت اند برای زبان پرطرفدار جاوا اسکریپت است که توسط فیس‌بوک در سال 2013 توسعه یافته و از آن برای طراحی وب و ساخت اپلیکیشن می توان استفاده کرد.

هدف ری اکت ساده سازی فرایند پیچیده ی ساخت رابط های کاربری تعاملی است.

چرا باید ری اکت را یاد بگیریم؟

ویژگی‌هایی که ری اکت دارد باعث شده تا مورد استفاده کاربران زیادی قرار بگیرد، در ادامه سعی میکنیم شما را با ویژگی های ری اکت بیشتر آشنا کنیم و بیان خواهیم کرد چرا باید ری اکت را یاد بگیریم:

✅ اهمیت React در توسعه وب

با استفاده از ری اکت توسعه دهندگان میتوانند برنامه های  تحت وب را توسعه بدهند، ری اکت برای بسیاری از ویژگی‌هایی که قبلاً با استفاده از جاوا اسکریپت پیچیده و گمراه‌کننده بودند، یکپارچه‌سازی شده است.

✅ اهمیت React در تجربه کاربری

ری اکت با استفاده از ساختار کامپوننتی، به توسعه دهندگان این اجازه را میدهد تا به عناصر مختلف مانند فرم و لیست های سایت خود ویژگی های پویا اضافه کنند. 

این مورد باعث می‌شود تا کاربران بتوانند رابط کاربری بهتری داشته باشند   

مزایای ری اکت
✅ سرعت بالا: React با استفاده از الگوریتم‌هایی مانند Virtual DOM به سرعت بالایی در رندرینگ صفحات وب می‌رسد. این ویژگی در سئو سایت اثر مثبت دارد.
✅ سازگاری با فریمورک‌ها: React با دیگر فریمورک‌ها و کتابخانه‌های جاوا اسکریپت مانند Angular و Vue کاملا سازگار است.
 افزایش قابلیت استفاده و قابلیت نگهداری: React با استفاده از مفهوم تجزیه‌پذیری (Decomposability) که به طور پیش فرض توسط آن ارائه می‌شود، قابلیت استفاده و نگهداری بیشتری را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند.
✅ جامعیت: ری اکت با قابلیت استفاده در سمت سرور و کاربرد در برنامه‌های تلفن همراه، به عنوان یک کتابخانه جامع برای توسعه برنامه‌های وب به شمار می‌آید.

اگر به برنامه نویسی علاقه دارید و به دنبال فرصتی برای ورود به بازار کار هستید، دوره های آموزشی ری اکت می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

کدام دوره بهترین است؟

دوره های زیادی وجود دارد که میتوانید برای یادگیری و آموزش ری اکت از آن ها استفاده کنید، نمونه ای بارز از این دوره‌ها دوره برنامه نویسی ری اکت راست چین آکادمی است.

ویژگی‌های دوره راست چین آکادمی

چرا باید دوره راست چین آکادمی را تهیه کنیم؟

✅آموزش کامل از مبتدی تا پیشرفته

✅ پروژه‌های عملی واقعی

✅تدریس توسط فروشنده حرفه ای و با سابقه راست چین

✅پشتیبانی توسط خود مدرس در تیکت و تلگرام

✅ پرداخت هزینه دوره به صورت اقساطی

در نتیجه

ری اکت یک کتابخانه متن باز جاوا اسکریپت است که برای طراحی رابط کاربری و ساخت اپلیکیشن طراحی شده است، در این مقاله سعی کردیم به صورت 0 تا 100 به ری اکت بپردازیم.

در این مقاله شما را با مزیت های ری اکت آشنا کردیم و سپس بهترین دوره را برای شما عزیزان معرفی کردیم از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم.

موفق باشید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت راست چین

⚜️ مطمئن ترین و سریع ترین راه ساخت وب سایت بیش از 5700 قالب و افزونه آماده سایت، اسکریپت و اپلیکیشن ساز برای هر سلیقه وکاربردی 💎 همراه باگارانتی کیفیت و پشتیبانی تضمین Persian Themes & WebSite Templates for the Best CMS. راست چین بزرگترین پلتفرم عرضه محصولات تحت وب ایران با بیش از 5۶۰۰ محصول ، 1000 شرکت ، 4۰۰۰ برنامه نویس و ۷۳,۰۰۰ کاربر می باشد. در طی نه سال فعالیت توانسته ایم میزبان برترین تیم های برنامه نویسی ایرانی در تمامی گروه محصولات وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و ... باشد. در سال 1391 برای اولین بار در ایران، راست چین به انتشار و عرضه این ساختارهای آماده پرداخت. منظور از ساختاری های آماده، قالب ها، افزونه ها و پلاگین ها و هر آنچه برای طراحی سایت به اون نیاز دارید، هست. از همان ابتدا فعالیت، راست چین اساس فعالیت خود را بر، ارائه محصولات اورجینال و حرفه ای فارسی قرار داد. از طرف دیگه، محیطی امن برای تجارت آسان طراحان وب ایرانی ایجاد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]