اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209137713110452
در دسترس نیست

همفکر شهرکرد

برگزاری همفکر شهرکرد به میزبانی راست‌چین

کد: 140209137713110452

، تبریز , (اخبار رسمی): همفکر فرصتی برای ایده‌پردازان، طراحان، برنامه‌نویسان، سرمایه‌گذاران و علاقمندان به کارآفرینی است تا با یکدیگر اَشنا شوند و در مورد کسب و کار، استارت آپ‌ها، علاقه مندی‌ها و ایده‌های خود با یکدیگر گفتگو کنند.

برگزاری همفکر شهرکرد به میزبانی راست‌چین
برگزاری همفکر شهرکرد به میزبانی راست‌چین

همفکر در اصل یک گپ‌وگفت دوستانه در یک فضای غیر رسمی است، حضور در آن مستلزم هیچ پیش‌نیاز تخصصی نیست و فقط با یک ثبت‌نام رایگان امکان حضور فراهم می‌شود.

رویداد همفکر چیست؟

رویداد همفکر برای افرادی که به دنبال شروع یک استارتاپ جدید یا به دنبال جذب نیرو متخصص هستند مناسب است. "رویداد همفکر ، فرصتی است تا متخصصان با همفکران و افرادی که هم عقیده هستند آشنا شوند و ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند و در نهایت از تجربیات یکدیگر بیاموزند."

میزبان‌های همفکـر، شرکت‌ها یا سازمان‌های فعال در حوزه‌ی کارآفرینی، نظیر: دانشگاه‌ها، فضاهای کار اشتراکی، مراکز نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها، استارتاپ‌ها، خانه‌های خلاق و ... هستند.

میزبان یازدهمین همفکر شهرکرد، اینبار راست‌ چین  (بزرگترین مرجع عرضه قالب‌ و افزونه‌های فارسی در ایران) است. همه طراحان، برنامه‌نویسان، کارآفرینان، سرمایه گذارها و علاقه‌مندان به رویداد ما دعوت‌اند؛ اگر مایل به شرکت در این رویداد جذاب هستید از هر جایگاهی و هر رشته تحصیلی با ما همراه شوید.

زمان برگزاری: چهارشنبه 22 آذر 1402 ساعت 16تا 18 

مکان برگزاری: شهرکرد، بلوار امام خمینی نرسیده به میدان جهاد دانشگاهی، پردیس پارک علم و فناوری، طبقه 4، شتاب‌دهنده راست چین

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت راست چین

⚜️ مطمئن ترین و سریع ترین راه ساخت وب سایت بیش از 5700 قالب و افزونه آماده سایت، اسکریپت و اپلیکیشن ساز برای هر سلیقه وکاربردی 💎 همراه باگارانتی کیفیت و پشتیبانی تضمین Persian Themes & WebSite Templates for the Best CMS. راست چین بزرگترین پلتفرم عرضه محصولات تحت وب ایران با بیش از 5۶۰۰ محصول ، 1000 شرکت ، 4۰۰۰ برنامه نویس و ۷۳,۰۰۰ کاربر می باشد. در طی نه سال فعالیت توانسته ایم میزبان برترین تیم های برنامه نویسی ایرانی در تمامی گروه محصولات وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و ... باشد. در سال 1391 برای اولین بار در ایران، راست چین به انتشار و عرضه این ساختارهای آماده پرداخت. منظور از ساختاری های آماده، قالب ها، افزونه ها و پلاگین ها و هر آنچه برای طراحی سایت به اون نیاز دارید، هست. از همان ابتدا فعالیت، راست چین اساس فعالیت خود را بر، ارائه محصولات اورجینال و حرفه ای فارسی قرار داد. از طرف دیگه، محیطی امن برای تجارت آسان طراحان وب ایرانی ایجاد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]