کد: 139906034514215028

محصول تازه پیگام رونمایی شد

ارائه سرویس جدید پیگام در حوزه بیمه

کد: 139906034514215028

https://bit.ly/3gCjV3y

، بجنورد , (اخبار رسمی): سرویس بیمه ای پیگام با همکاری شرکت بیمه سامان رونمایی و به بازار عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی پیگام، مرداد ماه 1399، شرکت بیمه سامان میزبان رونمایی از سرویس بیمه ای پیگام، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه فناوری‌های بیمه‌ای ( اینشورتک )  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر افزایش اندوخته بیمه عمر برای مشتریان شرکت های بیمه‌ای را ارائه کند تا این خدمت تازه مشوقی جهت افزایش سلامت و همچنین فرهنگ سازی نسبت به بیمه‌های عمر را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، سرویس بیمه ای پیگام دارای محاسنی است که اعم از تشویق کاربر به پیاده روی با ارائه پاداش است و می‌تواند باعث افزیش میزان سلامتی و همچنین افزایش اندوخته بیمه عمر شخص شود.

حامد اکبری مدیرعامل پیگام، تولید این محصول را نتیجه یک سال کار در این مجموعه دانست و گفت: تحقیق و توسعه برای تولید این محصول از مرداد 98 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را مرداد ماه 1399 اعلام و ادامه داد: این اولین فاز همکاری پیگام با بیمه سامان در حوزه بیمه ( اینشورتک ) است که به زودی شاهد فازهای دیگر این همکاری هستیم. به طور کلی در فاز ابتدایی این همکاری، مشتریان بیمه عمر سامان میتوانند با نصب اپلیکیشن پیگام به ازای پیاده روی اندوخته بیمه عمر خود را افزایش دهند و در فازهای آینده شاهد سرویسهای دیگری در حوزه بیمه خواهیم بود.

کاربران جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت si.p-gum.com مراجعه نمایند.

ارائه سرویس جدید پیگام در حوزه بیمه

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیگام

پیگام اپلیکیشنی در حوزه سلامتی مبتنی بر فین‌تک است؛ به طوری که با ایجاد انگیزه در حوزه سلامت، کاربران را تشویق به پیاده‌روی مستمر می‌کند. کاربر با استفاده از این اپلیکیشن در ازای قدم‌زدن امتیازهایی را دریافت می‌کند که قابلیت تبدیل شدن به واحد پول رایج کشور خود را دارد تا بتواند از امتیازهای کسب شده جهت خرید در فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی طرف قرارداد، استفاده کند.

منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه