کد: 139906154532715028

گام بین المللی در حوزه سلامت برداشته شد

افتتاح شعبه جدید پیگام در کشور لیتوانی

کد: 139906154532715028

https://bit.ly/3id5dkX

، بجنورد , (اخبار رسمی): پیگام فعالیت خود را به کشور لیتوانی توسعه داد

به گزارش روابط عمومی پیگام، شعبه جدید این شرکت در کشور لیتوانی افتتاح شد.

حامد اکبری مدیرعامل شرکت پیگام با اشاره به استقبال خوب در کشور لیتوانی گفت: به دنبال آن هستیم که در کنار رشد کیفی در محصولات و خدمات، رشد کمی را هم در  گستره کاری خود داشته باشیم.

او درباره هدف افتتاح شعبه در کشور لیتوانی گفت: این اولین قدم بین المللی شدن پیگام است و در نظر داریم با ارائه سرویس مناسب خدمات خود را بین المللی ارائه دهیم.

وی با تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در کسب و کار، تصریح کرد: حرکت رو به جلو از مهمترین اصول رشد و پیشرفت است و گسترش محدوده فعالیت جزو علائم حرکت رو به جلو محسوب می‌شود.

حامد اکبری گام بعدی را تمرکز بر تکنولوژی پیگام اعلام و تشریح کرد: تمرکز بر روی تکنولوژی پیگام می‌تواند شفافیت و امنیت در ارزش ایجاد شده در شبکه را افزایش دهد و همین عامل باعث می‌شود تا ارائه خدمت به دیگر کسب و کارها برای پیگام میسر شود و براحتی خدمات خود را به طور بین المللی ارائه دهد.

اوهمچنین، شرکت‌های دیگر را به حضور در عرصه بین‌المللی و گسترش کسب و کارشان در خارج از کشور دعوت کرد و افزود: مدیران نباید از این گام بزرگ در مجموعه‌هایشان بترسند بلکه باید با شجاعت به سمت موفقیت‌های بین المللی حرکت کنند.

افتتاح شعبه جدید پیگام در کشور لیتوانی

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیگام

پیگام اپلیکیشنی در حوزه سلامتی مبتنی بر فین‌تک است؛ به طوری که با ایجاد انگیزه در حوزه سلامت، کاربران را تشویق به پیاده‌روی مستمر می‌کند. کاربر با استفاده از این اپلیکیشن در ازای قدم‌زدن امتیازهایی را دریافت می‌کند که قابلیت تبدیل شدن به واحد پول رایج کشور خود را دارد تا بتواند از امتیازهای کسب شده جهت خرید در فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی طرف قرارداد، استفاده کند.

منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | سلامت و زیبایی