اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906174535514782

محصول تازه پالیزافزار رونمایی شد

ارائه دستگاه حضور و غیاب تایمکس پلاس به بازار سراسری ایران

کد: 139906174535514782

https://bit.ly/329oqhZ

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه پالیزافزار با نام دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی تایمکس پلاس در فرودگاه بین المللی ماکو رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه دستگاه حضور و غیاب تایمکس پلاس به بازار  سراسری ایران
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی تایمکس پلاس

محصول تازه پالیزافزار با نام دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی تایمکس پلاس با قیمتی مناسب و ارزان در فرودگاه بین المللی ماکو نصب و راه اندازی و به طور عمده به نمایندگی های فروش عرضه شد

به گزارش روابط عمومی پالیزافزار، 99/06/17، فرودگاه بین المللی ماکو میزبان رونمایی از دستگاه حضور و غیاب تایمکس پلاس، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه ماشین ها و تجهیزات الکترونیکی اداری  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر سنسور ضدتقلب و ضدخش Virdi را ارائه کند تا این خدمت تازه عدم تقلب و کارتزنی به جای شخص دیگر را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، دستگاه حضور و غیاب تایمکس پلاس دارای محاسنی است که اعم از کارتخوان بدون تماس است و می‌تواند باعث کارتزنی با کارت بدون تماس RFID یا 13.56 مگاهرتز شود.

آقای مهران احمدی مدیرعامل پالیزافزار، تولید این محصول را نتیجه یک سال کار در این مجموعه دانست و گفت: تولید و توسعه پلتفرم برای تولید این محصول از سال 98 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را بهار 99 اعلام و ادامه داد: در نمایندگی های پالیزافزار در سرتاسر ایران قابل عرضه می باشد. .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پالیزافزار

پالیزافزار با بیش از 20 سال سابقه در تولید انواع دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، تشخیص چهره، کارتی، سیستم کنترل تردد، گیت کنترل تردد و نرم افزار حضور و غیاب تحت وب و ویندوز ***** بیش از 40 نماینده فعال در سراسر کشور ***** نماینده انحصاری برند Virdi از کره جنوبی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]