اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906244551414782

افزودن امکانات جدید آموزشی برای مشتریان

ارتقا و بهینه سازی سایت حضور و غیاب پالیزافزار

کد: 139906244551414782

https://bit.ly/3iM920C

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار  از  1399/01/14 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره ای جدید آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت حضور و غیاب پالیزافزار
ارتباط با دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار

به گزارش روابط عمومی پالیزافزار؛ وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی تولید دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت - دستگاه های کنترل تردد - گیت کنترل تردد - نرم افزار حضور و غیاب و تجهیزات امنیتی حضور و غیاب از تاریخ 1399/01/14 بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.palizafzar.com در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های ویدیوی آموزش کار با دستگاه های حضور و غیاب، ویدیوی آموزش نرم افزار حضور و غیاب، استخدام و ایجاد فرصت های شغلی به فهرست وبسایت اضافه شده است.
مدیر پالیزافزار با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب‌سایت با ویدیوی آموزش نرم افزار حضور و غیاب، پس از این به روز رسانی مد نظر است.
او همچنین افزود: پالیزافزار وب سایت فعال در حوزه تولید دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت - دستگاه های کنترل تردد - گیت کنترل تردد - نرم افزار حضور و غیاب و تجهیزات امنیتی حضور و غیاب است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ی آموزش نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب، مقالات و اخبار روزانه مربوط به حوزه بیومتریک و سیستم کنترل تردد در سایت پالیزافزار هستیم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پالیزافزار

پالیزافزار با بیش از 20 سال سابقه در تولید انواع دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، تشخیص چهره، کارتی، سیستم کنترل تردد، گیت کنترل تردد و نرم افزار حضور و غیاب تحت وب و ویندوز ***** بیش از 40 نماینده فعال در سراسر کشور ***** نماینده انحصاری برند Virdi از کره جنوبی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]