اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906184539415148

تلویزیون های 2019 رسیدند ساکوکالا

کد: 139906184539415148

https://bit.ly/32o2saU

، بانه , (اخبار رسمی): با توجه به اینکه سالیانه مردم به دنبال جدیدترین تلویزیون ها برای خرید هستند ما در این جا به معرفی بهترین تلویزیون ها و جدیدترین تلویزیون های بازار پرداخته ایم.

تلویزیون های 2019 رسیدند ساکوکالا
تلویزیون های 2019 رسیدند ساکوکالا

تلویزیون C9 ال جی

تلویزیون C9 یکی از بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون های 2019 برند LG می باشد که از هر لحاظ فوق العاده است از طراحی بسیار شیک و مدرن تا کیفیت تصویره خیره کنند و صدای فوق العاده عالی از هر نظر بینظر  و کاربر پسند.تلویزیون اولد C9 دارای کیفیت تصویر 4K Ultra HD با رزولوشن 2160 ×3840 می باشد که تصاویر شگفت انگیزی را برای شما به نمایش می گذارد.پردازنده قدرتمند a9 از ویژگی های دیگر این تلویزیون oled ال جی است که عملکرده فوق العاده ای دارد و با بهینه سازی تصاویر موجب می شود که بصورت شفاف و واقعی بر روی صفحه نمایش به نمایش گذاشته شوند حتی کوچک ترین جزئیات به طور دقیق و واضح نمایان می شوند و این بسیار لذت بخش است و شما را کاملا در هر صحنه غوطه ور خواهد کرد.همچنین دارای Dolby Vision و  Dolby Atmos است که هرکدام در بهبود کیفیت تصویر و کیفیت صدا نقش بسزایی دارند.زاویه دید گسترده نیز از ویژگی دیگر این تلویزیون می باشد که شما می توانید در هر زاویه ای از تصاویر شفاف و دقیق بهرمند شوید.تلویزیون اولد c9 علاوه بر کیفیت تصویر عالی از کیفیت صدای خوبی نیز برخوردار است. c9 دارای سیستم صوتی 2.2 کاناله 40 واتی است که صدای بسیار شفاف و همه جانبه ای را ارائه می هد.همچنین دارای سیستم عامل Webos است که از طریق آن می توانید به برنامه های متعددی دسترسی داشته باشید.Google Assistant ،LG ThinQ A ،Amazon Alexa از جمله قابلیت های دیگری هستند که تلویزیون C9 دارد.

تلویزیون sm9000 ال جی

تلویزیون sm9000 یکی دیگر از شاهکارهای ال جی در 2019 بود که با اسقبال خوب کاربران روبرو شد.این تلویزیون که از سری تلویزیون های نانوسل ال جی است دارای کیفیت تصویر 4K Ultra HD است که در کنار فناوری NanoCell تصاویر شگفت انگیزی را به نمایش می گذارند.با فناوری نانوسل شما می توانید شاهد رنگ هایپر جنب و جوش و تصاویر واضح و کاملا طبیعی باشید.همچنین دارای پردازنده الفا7 است که تمام تصاویر را به صورت دقیق تجزیه و تحلیل می کند و با کیفیت عالی بطور  واضح و شفاف به نمایش می گذارد.Full Array نیز به شما امکان می دهد که سیاهان را عمیق تر و روشنای ها را دقیق تر ببینید و این تماشای تلویزیون را بسیار برایتان لذت بخش خواهد کرد.علاوه بر این از سیستم صوتی 2.2 کاناله 40 واتی برخوردار ست که صدای بسیار فراگیر و همه جانبه ای را ارائه می دهد.با استفاده از سیستم عامل Webos نیز می توانید به وب گردی بپردازید و به هر انچه که می خواهید دسترسی داشته باشید.فناوری های LG ThinQ AI  ،Amazon Alexa  ، Google Assistant نیز از قابلیت های هوشمند دیگر تلویزیون sm9000 هستند.

تلویزیون SM8100 ال جی

این تلویزیون نیز یکی از تلویزیون های با کیفیت برند ال جی می باشد که در سال 2019 تولید و به بازار عرضه شد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد و می توان گفت که از خوش فروش ترین تلویزیون های میانرده بازار بود.SM8100 از تلویزیون های سری 8 و نانوسل برند ال جی می باشد و از کیفیت تصویر 4K Ultra HD برخوردار است که تصاویر بسیار خیره کننده ای را به نمایش می گذارد.زاویه دید گسترده نیز از ویژگی های دیگر این تلویزیون LG است که به شما امکان می دهد تا در زاویه غیر مستقیم و از کناره ها نیز تصاویری دقیق و وشفاف را مشاهد کنید.همچنین تاخیر در ورودی کم و امکان پاسخگویی در زمان واقعی باعث شده که تلویزیونی مناسب برای گیمر ها باشد چرا که می توانند از انجام بازی های سریع با کیفیت عالی لذت ببرند و راحت تر برندی باز باشند.

تلویزیون UM7340 ال جی

UM7340 یکی دیگر از تلویزیون های میانرده اما با کیفیت و پر طرفدار برند ال جی در سال 2019 بود که واقعا خواهان بسیار داشت و دارد.این تلویزیون نیز دارای کیفیت تصویر 4K Ultra HD است که عملکرده فوق العاده ای دارد و تصاویر بسیار واضح و دقیق را به نمایش می گذارد.با این تلویزیون شما می توانید تمام تصاویر را با وضوح 4K و چهار برابر بیشتر از HD مشاهده کنید.همچنین دارای زاویه دید گسترده است بطوری که می توانید از کناره ها نیز تصاویری با کیفیت و خیره کننده ببینید.تلویزیون UM7340 از صدای بسیار خوبی هم برخوردار است و مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله 20 واتی است که صدای فوق العاده با کیفیت و همه جانبه ای را ارائه می دهد. sakokala

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ساکوکالا

فروشگاه اینترنتی ساکوکالا: ساکوکالا فروشگاه اینترنتی بزرگ، فعال با کالاهای متنوع می باشد که در زمینه فروش لوازم خانگی همواره فعالیت دارد. ساکوکالا با ارائه انواع لوازم و تنوع کالایی که به وجود آورده است، قادر است نیاز مشتریان را در مورد هر نوع کالایی رفع نماید. فروش انواع لوازم خانگی از قبیل تلویزیون، یخچال، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، انواع ساندبار ها و سینما خانگی ها، فروش انواع موبایل و ... از خدماتی است که ساکوکالا ارائه می دهد و این خدمت همواره در حال پیشرفت می باشد. ساکوکالا همچنین با ارسال سریع محصولات و تحویل محصول درب منزل، خریدی رضایت بخش و دلچسب را برایتان تداعی میکند. کیفیت محصول نیز از ملاک اصلی یک خرید خوب می باشد. ساکوکالا همین امر را ملاک حرفه خویش قرار داده و فروش محصولات را با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]