اطلاعات تماس
  • 051384***** - 091503*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906224546515165

رونمایی از سایت دکتر مهدی رمضانی با آدرس www.drmehdiramezani.com

معرفی سایت رسمی دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در مشهد

کد: 139906224546515165

https://bit.ly/2Rj1Ehg

، مشهد , (اخبار رسمی): سایت دکتر مهدی رمضانی اول متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک در شهریور ماه 1399 راه اندازی شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. این سایت با هدف انتشار مفیدترین و جدیدترین مقالات معتبر در حوزه جراحی پلاستیک، زیبایی و درمانی مانند عمل بینی در مشهد و عمل های درمانی و ترمیمی طراحی شده است.

معرفی سایت رسمی دکتر مهدی رمضانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در مشهد
دکتر مهدی رمضانی یکی از بهترین جراحان بینی در مشهد در اتاق عمل حین عمل بینی

در این سایت هر آنچه که باید درباره جراحی زیبایی در مشهد بدانید مانند انواع عمل های زیبایی و جوانسازی، هزینه جراحی ها، مراقبت های قبل و بعد از جراحی به علاوه امکان رزرو نوبت آنلاین ارائه شده است

به گزارش مدیر وب سایت دکتر رمضانی این سایت به آدرس drmehdiramezani.com، با هدف ارائه اطلاعات مفید و جدیدترین مقالات در حوزه پزشکی و درمان راه اندازی شده است. وی همچنین افزود : " متاسفانه امروزه با توجه به تعدد سایت ها و رسانه های نامعتبر در حوزه درمان و همچنین نبود مرجع جامع به زبان فارسی شاهد پریشانی و سردرگمی افرادی هستیم که در فضای اینترنت به دنبال پاسخ سوال هایشان هستند.  از این رو بر آن شدیم که با ترجمه و تحقیق زیر نظر شخص دکتر مهدی رمضانی اطلاعات مفید و جامعی در حوزه جراحی پلاستیک، زیبایی و درمانی را به هموطنان عزیز ارائه دهیم. در نهایت صمیمانه منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات شما پیرامون این وب سایت هستیم! "

در این وب سایت مقالاتی درباره عمل های زیبایی صورت و بدن از جمله عمل بینی در مشهد و انواع آن، جراحی زیبایی پلک، جراحی زیبایی گوش، عمل های پروتز گونه و چانه، عمل لیفت اندوسکوپیک ابرو، ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن، عمل پروتز سینه، تزریق چربی به صورت و بدن، تزریق ژل و بوتاکس و تمامی روش های جوانسازی صورت و اندام ها ارائه شده است. همینطور به روز ترین مطالب با محوریت انواع جراحی های درمانی و ترمیمی را نیز می توانید در این وب سایت بیابید.
در این مقالات سعی شده است که هر آنچه که باید درباره جراحی زیبایی در مشهد بدانید به صورت یک مرجع قابل اطمینان گرد آوری شود. مانند هزینه جراحی ها، مراقبت های بعد از جراحی، شرایط سنی و جسمی برای انواع عمل های درمانی و زیبایی و مقایسه روش های درمانی تا افراد بتوانند مفیدترین اطلاعات را در کمترین زمان کسب کنند.

به گزارش مدیر وب سایت دکتر مهدی رمضانی این وب سایت همچنین دارای قابلیت های زیر می باشد که باعث ایجاد رابطه موثر بین بیماران و پزشک نیز می شود :

  •  امکان نوبت دهی اینترنتی دکتر مهدی رمضانی
  • امکان مشاوره از طریق تماس تلفنی و یا پیام رسان
  • امکان طرح پرسش و دریافت پاسخ از دکتر رمضانی
  • مطالب مفید و معتبر در قالب پادکست، مقاله و ویدئو
  • سوالات متداول عمل های جراحی زیبایی به همراه پاسخ آنها

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات، به سایت دکتر مهدی رمضانی اول به آدرس Drmehdiramezani.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر مهدی رمضانی اول فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی در مشهد

دکتر مهدی رمضانی اول متخصص جراحی عمومی از دانشگاه تهران در سال 1377 و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، ترمیمی، سوختگی و یکی از بهترین جراحان بینی در مشهد و عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران می باشد. دکتر مهدی رمضانی با 15 سال سابقه درخشان، هم اکنون به عنوان بهترین جراح زیبایی در مشهد در زمینه جراحی زیبایی صورت و بدن به هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

اطلاعات تماس
  • 051384***** - 091503*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی