اطلاعات تماس
  • 051384***** - 091503*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908144731115165

مراحل عمل بینی از تصمیم تا اتاق عمل

کد: 139908144731115165

https://bit.ly/2U5KN2O

، مشهد , (اخبار رسمی): عمل بینی یک جراحی پلاستیک است که با هدف درمان مشکلات تنفسی و یا بهبود ظاهر بینی انجام می شود. قبل از انجام عمل بینی بهتر است درباره جراحی بینی اطلاعات کافی کسب کنید.

مراحل عمل بینی از تصمیم تا اتاق عمل
مناسب ترین سن برای عمل بینی در دختران 16 سال و پسران 17 سال به بعد است.

هدف افراد از جراحی بینی رسیدن به چهره ای زیبا و رفع نواقص است. نداشتن اطلاعات کافی در این باره شما را از رسیدن به نتیجه دلخواه باز داشته و متحمل هزینه های بسیاری می کند.

عمل بینی رایج ترین جراحی پلاستیکی است که توسط متخصصان این حوزه انجام می شود. عمل بینی می تواند در زندگی افراد تاثیر بسزایی داشته باشد. یک جراحی بینی موفق علاوه بر حل مشکلات تنفسی، اعتماد به نفس افراد را افزایش می دهد. علاوه براین از آنجایی که امروزه با پیشرفت تکنیک های جراحی، عوارض عمل بینی به حداقل رسیده است، متقاضیان این عمل روز به روز در حال افزایش است. اما اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد عمل بینی در مشهد یا هر شهری که در آن زندگی می کنید را دارید بهتر است ابتدا مراحل زیر را به ترتیب طی کنید تا بتوانید تجربه شیرینی از جراحی بینی داشته باشید.

1- درباره جراحی بینی تصمیم قطعی بگیرید

این تصمیم را برای خودتان بگیرید، نه شخص دیگر.  این شما هستید که می خواهید با جراحی، بیهوشی و ریسک در نتیجه عمل مواجه شوید. هیچ گاه برای نظر دیگران ظاهر خود را تغییر ندهید. اما اگر به دلیل مشکلات تنفسی در خواب یا در طول روز، مشکلات ظاهری می خواهید بینی تان را عمل کنید، برای این کار وقت بگذارید.

2- درباره نوع بینی خود و روش های جراحی آن اطلاعات کسب کنید

بینی ها با توجه به میزان غضروف و ضخامت پوست به 2 دسته زیر تقسیم می شوند:

- بینی گوشتی

به بینی هایی که دارای غضروف کمتری هستند بینی گوشتی گفته می شود. این بینی ها دارای پوستی ضخیم و چرب هستند. معمولا این بینی ها پهن با حفره هایی بزرگ هستند. جراحی بینی گوشتی به دلیل ضخامت بیشتر پوست سخت تر و پیچیده تر از جراحی بینی استخوانی است. در گذشته بینی های گوشتی بعد از عمل دچار افتادگی نوک بینی می شدند. اما امروزه با پیوند غضروف به نوک بینی این مشکل حل شده است. غضروف اضافه برای پیوند زدن به نوک بینی عموما از تیغه بینی، پشت گوش و یا دنده گرفته می شود. ورم بعد از عمل در این نوع از بینی ها بیشتر است.

- بینی استخوانی

به بینی هایی با میزان غضروف و استخوان بیشتر بینی استخوانی می گویند. این بینی های دارای پوستی نازک هستند. معمولا این بینی ها روی پل بینی قوز دارند. جراحی بینی استخوانی، ساده تر و دارای نتایج بهتری نیز می باشد. ورم در این نوع بینی ها کمتر است. به همین دلیل دوره نقاه کوتاه تری داشته و نتیجه بعد از 3 تا 4 ماه قابل مشاهده است.

3- جراح بینی خود را با دقت انتخاب کنید

انتخاب یک جراح بینی خوب در مشهد مهمترین کاری است که باید در هنگام اقدام برای عمل بینی انجام دهید. بدین منظور روش های زیر می تواند به شما کمک کند :

  • با مشاهده عکس های قبل و بعد بیماران قبلی سعی کنید شبیه ترین فرم به بینی خود را بیابید. اما به این کار اکتفا نکنید. به مطب جراح منتخب خود بروید و با بیماران حاضر در مطب صحبت کنید.
  • از صحت و اعتبار مدرک پزشکی و سوابق کاری جراح با تحقیقات کامل اطمینان حاصل کنید.
  • میزان مهارت جراح منتخب خود را در انجام انواع عمل های زیبایی بینی و عمل های درمانی بینی مانند عمل انحراف بینی، پولیپ بینی و ... بسنجید.

4- به جلسه مشاوره با جراح منتخب خود بروید

در جلسه مشاوره صادق باشید. خواسته خود را صریح و شفاف بیان کنید. درباره تمام مسائلی که برایتان مهم است صحبت کنید. شامل هزینه عمل بینی، بیمارستان، مراقبت های بعد از عمل بینی و ... .

با انجام این چهار مرحله خواهید توانست بهترین جراح بینی را انتخاب و با خیال راحت به اتاق عمل بروید. برای مشاهده نمونه عمل های بینی به صورت عکس و ویدئوها و مقالات مفید در این باره می توانید به سایت شخصی دکتر مهدی رمضانی به آدرس drmehdiramezani.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر مهدی رمضانی اول فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی در مشهد

دکتر مهدی رمضانی اول متخصص جراحی عمومی از دانشگاه تهران در سال 1377 و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، ترمیمی، سوختگی و یکی از بهترین جراحان بینی در مشهد و عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران می باشد. دکتر مهدی رمضانی با 15 سال سابقه درخشان، هم اکنون به عنوان بهترین جراح زیبایی در مشهد در زمینه جراحی زیبایی صورت و بدن به هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

اطلاعات تماس
  • 051384***** - 091503*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان