اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906224546713091

تخفیف دریچه های فاضلاب

کد: 139906224546713091

https://bit.ly/2FwIcLu

، تهران , (اخبار رسمی): دریچه های فاضلاب و دریچه های بازدید برای جلوگیری از ورود اجسام به داخل منهول و همچنین افتادن افراد و ماشین ها در آن هم اکنون با تخفیف فصل در ایرانیان ایستا پلیمر شریف با کیفیت بالای مواد پلیمری و مقاوم کامپوزیت!!

تخفیف دریچه های فاضلاب
دریچه منهول - قاب و دریچه کامپوزیت

جمع آوری فاضلاب

جمع آوری فاضلاب به طور معمول با استفاده از جاذبه خانوارهای خانگی و صنعتی انجام می شود که در آن فاضلاب به ایستگاه های پمپاژ منتقل می شود و به تصفیه خانه های فاضلاب پمپ می شود.

دو سیستم اصلی برای جمع آوری فاضلاب وجود دارد: سیستم های جمع آوری با فاضلاب ترکیبی و سیستم های جمع آوری با فاضلاب جدا شده برای آب باران و فاضلاب که توسط قاب و دریچه کامپوزیتی محافظت شده است. فاضلاب های ترکیبی فاضلاب خانوارها و شرکت های خصوصی و همچنین آب باران را در همان لوله حمل می کنند. بسیاری از سیستم های جدید جمع آوری فاضلاب جداگانه برای فاضلاب و آب باران را فراهم می کنند.

آب باران در فاضلاب جمع شده و مستقیماً به ایستگاه های پمپاژ یا مخازن ذخیره آب باران منتقل می شود و در مرحله بعد با فاضلاب مخلوط می شود. از آنجا که میزان آب باران قابل پیش بینی نیست ، لازم است آب باران را در حوضه های اطراف کشور یا در مخازن آب طوفان در داخل تصفیه خانه های فاضلاب ذخیره کنید. به این ترتیب کنترل جریان آب باران راحت تر است زیرا وقتی گیاه توانایی تمیز کردن آب باران را دارد با فاضلاب مخلوط می شود.

برای جمع آوری فاضلاب ، ایستا پلیمر شریف دریچه های گیت ، شیرهای کنترل ، شیرهای دروازه چاقو ، شیرهای هوا ، اتصالات سرویس ، کوپلینگ ها ، اتصالات ، گیره های تعمیراتی و لوازم جانبی را ارائه می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانیان ایستا پلیمر شریف

شرکت ایرانیان ایستا پلیمر شریف (IRPolymer) درسال 1389 در مرکز رشد پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران تاسیس گردید. با توجه به نیاز روز افزون صنـایع داخلی به پلیمرهای صنعتی و مشکلات پیش رو برای تامین این نیاز با هدف ارائه مواد و راهکار های صنعتی شروع به کار کرد و در گام دوم به توجه به فن آوری های دوستدار طبیعت کار خود را در جهت تامین مواد هوا زیست تخریب پذیر کننده پلیمرها و تولید پلیمرهای گرما خور مورد نیاز در صنایع کم مصرف الکترونیکی گسترش داد. این شرکت با تکیه بر دانش فنی نوجوانان ایرانی و تیمی پرتلاش

اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید