اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906234549515035

چرا باید سرور HP را با گارانتی بخیریم؟

تفاوت سرورهای با گارانتی و بدون گارانتی

کد: 139906234549515035

https://bit.ly/2Fsifx0

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی HPE یکی از معروف‌ترین سازندگان تجهیزات شبکه است که این تجهیزات را در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌کند. از جمله محصولات پر فروش این شرکت سرور بوده که در انواع مختلف و متناسب با نیاز اکثر کاربران تولید و طراحی شده‌اند و در دسترس قرار گرفته‌اند.

تفاوت سرور های با گارانتی و بدون گارانتی
خرید سرور hp با گارانتی
تفاوت سرور های با گارانتی و بدون گارانتی
سرور بدون گارانتی و سرور با گارانتی

چرا باید سرور HP را با گارانتی بخیریم؟

کمپانی HPE یکی از معروف‌ترین سازندگان تجهیزات شبکه است که این تجهیزات را در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌کند. از جمله محصولات پر فروش این شرکت سرور بوده که در انواع مختلف و متناسب با نیاز اکثر کاربران تولید و طراحی شده‌اند و در دسترس قرار گرفته‌اند.

البته لازم به ذکر است سایر شرکت‌های مطرح نیز در زمینه تولید سرور فعالیت دارند، اما سرورهای اچ پی بسیار پر طرفدار بوده به طوری می‌توان گفت طیف وسیعی از بازار سرور در کل جهان را به خود اختصاص داده است.

کشور ما ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و این سرورها سهم مهمی از بازار تجهیزات شبکه در ایران را اشغال کرده است. اما یکی از مشکلات مهم در خرید سرور اچ پی نبود نمایندگی این شرکت بزرگ به دلیل تحریم است. این مسأله سبب شده تا خریداران محترم با مشکلاتی نظیر عدم آگاهی از قیمت و کیفیت و همچنین عدم وجود خدمات پس از فروش رو به رو شوند.

حال در این شرایط چگونه سرور اچ پی مورد نیاز خود را خریداری نماییم؟

همان طور که گفته شد خرید این سرورها در ایران با مشکلاتی رو به رو است. حال پیشنهاد ما به شما این است که هنگام خرید سرورهای اچ پی ابتدا نیازهای خود را شناسایی کرده، در رابطه با انواع سرورهای اچ پی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید (اگر از دانش لازم در این زمینه برخودار نیستید حتما از کمک و راهنمایی کارشناسان مطلع در این زمینه استفاده کنید) تا بتوانید متناسب با نیاز خود مدل سرور و سایر تجهیزات جانبی که بر روی آن نصب می‌شود را انتخاب کنید و آخرین مورد که مهم‌ترین عامل نیز است، انتخاب شرکت و یا فروشگاه معتبر است.

شاید برای شما این سوال پیش آید که چرا مورد آخری از همه مهم‌تر است؟

در پاسخ می‌توان گفت که مورد آخر می‌تواند کلیه موارد بالا را تحت پوشش قرار دهد. به طوری که شما هنگام مراجعه به فروشندگان معتبر می‌توانید از راهنمایی کارشناسان مستقر در آن شرکت استفاده کرده و سرور مورد نظر خود را با قیمت، کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش معتبر خریداری کنید.

عدم توجه به این عامل می‌تواند مشکلات زیادی را برای شما بوجود آورد. زیرا بسیاری از کسب و کارها وابستگی زیادی به شبکه داشته و هرگونه اختلال در این امر می‌تواند مشکلات زیاد و حتی جبران‌ناپذیری را ایجاد کند. اگر کالای مورد نظر شما کیفیت لازم را نداشته باشد، علاوه بر ضرر بر کسب و کار شما، خرید یک دستگاه دیگر را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

چرا باید این سرورها را با گارانتی خریداری کنیم؟

به طور کلی شرکت‌ها و سازمان‌ها سالانه، هزینه زیادی را صرف خرید و یا نگهداری تجهیزات شبکه می‌کنند. در این میان نیز می‌توان گفت از میان این تجهیزات قیمت سرور اچ پی نیز بسیار بالا است، که این عامل ضرورت وجود گارانتی و یا خدمات پس از فروش را پر رنگ‌تر می‌کند.

علاوه بر خود دستگاه، قیمت تجهیزات جانبی سرور نیز گران بوده و حتی ممکن است در خیلی از موارد بودجه بسیار زیادی صرف آن شده باشد. به همین دلیل بهتر است این تجهیزات را با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنید.

البته این نکته را هم در نظر بگیرید که ممکن است خیلی از شرکتها محصولات خود را با عنوان دارای گارانتی به خریداران عرضه کنند؛ اما هنگام ایجاد مشکل و استفاده از خدمات پس از فروش هیچ‌گونه خدماتی را ارائه ندهند. به همین دلیل می‌توان گفت که چرا خرید از فروشگاه و یا شرکت‌های معتبر در صدر عوامل مهم در خرید این سرورها قرار دارد.

آیا می‌توان سرور اچ پی مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کرد؟

امروزه استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی بسیار رواج پیدا کرده است؛ اما هنوز در رابطه با خرید تجهیزات شبکه جایگاه خود را پیدا نکرده است. مسترشبکه به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه در ایران علاوه بر سرور های اچ پی، سایر تجهیزات شبکه را به صورت آنلاین و یا حتی تماس تلفنی به خریداران محترم عرضه می‌کند. شما علاوه بر تماس تلفنی می‌توانید کالای مورد نیاز خود را در سایت مسترشبکه جستجو کرده و علاوه بر کسب اطلاعات لازم در زمینه دستگاه مورد نظر، کالای خود را با قیمت و کیفیت مناسب و همچنین خدمات پس از فروش معتبر خریداری کنید. همچنین این فروشگاه کلیه کالاهای خود را با 7 روز ضمانت بازگشت بی چون و چرا عرضه می‌کند تا خریداران محترم بتوانند با اطمینان خاطر تجهیزات شبکه خود را خریداری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسترشبکه

فروشگاه اینترنتی مستر شبکه در سال 1396 توسط شرکت فناوران عصر شبکه آترا که شرکتی پیشرو در زمینه نصب ، راه اندازی شبکه و تجهیزات آن می باشد به ثبت رسیده است. مستر شبکه به عنوان یک بازار اینترنتی ست که پس از ثبت هر سفارش، مراحل ارسال را تکمیل و تیم عملیات آن را به هر نقطه از ایران ارسال می کند. یکی از دغدغه هایی موجود در خرید تجهیزات شبکه اصالت کالا و خرید آن با قیمت مناسب می باشد. در کشور ما متاسفانه این تجهیزات با قیمت های متفاوت و کیفیت های نامناسب عرضه می گردند. به همین دلیل خریداران این دسته از کالاها همواره دچار سردرگمی شده و اعتماد آنان سلب می گردد. فروشگاه اینترنتی مستر شبکه در تلاش است تا با ارائه کم ترین قیمت بهترین خدمات را ارائه دهد. این فروشگاه اصالت همه کالاهایش را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند. بنابراین آن دسته از مشتریانی که گارانتی‌های بی‌نام و نشان آنها را سردرگم و دلسرد کرده است می توانند تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت مستر شبکه را با اطمینان خاطر خریداری نمایند. لازم به ذکر است در این سایت به هیچ عنوان کالای تقلبی به فروش نمی رسد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]