اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908064719315035

آیا سرورهای HP در ایران دارای گارانتی هستند

کد: 139908064719315035

https://bit.ly/3eX3e3v

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی HPE از بزرگترین سازندگان تجهیزات کامپیوتری و شبکه در کل جهان به شمار می رود. یکی از معروفترین و پرطرفدارترین محصول این شرکت سرور است.

آیا سرورهای HP در ایران دارای گارانتی هستند
آیا سرورهای HP در ایران دارای گارانتی هستند

مدیریت آسان، قیمت، کیفیت،کارایی و امنیت بالا سبب شده که این سرورها در کل دنیا و همچنین ایران از محبوبیت بالایی برخوردار باشند، به طوری که می توان گفت بازار سرور در ایران را مختص به خود کرده است.

شرکت HPE هر ساله محصول جدیدی را به بازار عرضه می نماید که این محصول همواره با نیازها و پیشرفت های فناوری اطلاعات مطابقت دارد. که این خود دلیل دیگری بر محبوبیت این سرورها به شمار می رود.

اما متاسفانه این شرکت به دلیل وجود تحریم هیچگونه نمایندگی رسمی در ایران ندارد، که این امر می تواند خریداران را با مشکلات زیادی روبه رو کند.

از جمله این مشکلات عبارتند از:

ـ عدم وجود ثبات در قیمت خرید

ـ عدم اطمینان از کیفیت کالا

ـ عدم ارائه خدمات پس از فروش

همانطور که می دانید علاوه بر خرید سرور، خرید لوازم جانبی سرور نیز از اهمیت بالایی برخودار می باشد، که البته اضافه کردن هر کدام از این اجزاء مانند پردازنده، رم، هارد و حتی پاور می تواند هزینه زیادی را برای خریدار به ارمغان بیاورد. این عامل ضرورت وجود خدمات پس از فروش را پیش از پیش پر رنگ تر خواهد کرد. زیرا برای مثال با خرید رم سرور HP نامرغوب و اضافه کردن آن در دستگاه عملکرد سرور مختل خواهد شد.

متاسفانه برخی شرکت های وارد کننده، این محصولات را با قیمت های بالایی به بازار عرضه کرده و هیچ گونه خدمات پس از فروشی را نیز ارائه نمی کنند.

البته لازم به ذکر است که برخی شرکت ها کالاهای خود را با عنوان دارای گارانتی به فروش می رسانند اما هنگامی که خریدار می خواهد از خدمات پس از فروش استفاده نماید، خدماتی ارائه نمی شود.

پس می توان گفت اولین قدم در خرید سرور HP، انتخاب فروشگاه مطمئن بوده به طوری که علاوه بر قیمت از کیفیت کالا نیز اطمینان داشته باشید. از طرفی دیگر اگر کالای شما با مشکلی مواجه شد آیا امکان استفاده از خدمات پس از فروش وجود دارد یا خیر؟

خدمات پس از فروش سرور اچ پی در ایران:

همانطور که گفته شد کمپانی HPE هیچگونه نمایندگی در ایران ندارد پس طبیعتاً انتظار هرگونه خدمات پس از فروش از خریداران سلب خواهد شد. در این بین برخی از شرکت های معتبر در این حوزه تجهیزات را با مسئولیت خود گارانتی می کنند به همین دلیل، خرید از شرکت های معتبر می تواند خیال شما را از وجود خدمات پس از فروش آسوده نماید.

پس حتما هنگام خرید سرور HP دقت کنید که دستگاه ارزان می تواند عواقبی چون کیفیت نامرغوب و عدم وجود گارانتی را در بر داشته باشد که در برخی مواقع شما ناچار به پرداخت هزینه های گزاف خواهید شد.

اما خبر خوب این است که در این بین مسترشبکه بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه در ایران، کلیه محصولات موجود در فروشگاه خود را با گارانتی معتبر خود عرضه می نماید. در این میان سرورهای HP نیز دارای گارانتی است.

البته لازم به ذکر است که این فروشگاه کالای خود را با هفت روز ضمانت بازگشت کالا ارائه مینماید، که پس از هفت روز خریدار می تواند در صورت بروز هر گونه مشکل کالای خود را مرجوع کند. پس از گذشت هفت روز کالا وارد گارانتی خواهد شد و در صورت هر گونه اختلال در عملکرد در صورتی که جزء موارد گارانتی باشد کالا تعویض و یا تعمیر بسته به نوع گارانتی خواهد شد.

خریداران می توانند نیاز های خود را بررسی کنند، در صورت هر گونه سوال به سایت مسترشبکه مراجعه و سپس به صورت اینترنتی و یا تلفنی کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسترشبکه

فروشگاه اینترنتی مستر شبکه در سال 1396 توسط شرکت فناوران عصر شبکه آترا که شرکتی پیشرو در زمینه نصب ، راه اندازی شبکه و تجهیزات آن می باشد به ثبت رسیده است. مستر شبکه به عنوان یک بازار اینترنتی ست که پس از ثبت هر سفارش، مراحل ارسال را تکمیل و تیم عملیات آن را به هر نقطه از ایران ارسال می کند. یکی از دغدغه هایی موجود در خرید تجهیزات شبکه اصالت کالا و خرید آن با قیمت مناسب می باشد. در کشور ما متاسفانه این تجهیزات با قیمت های متفاوت و کیفیت های نامناسب عرضه می گردند. به همین دلیل خریداران این دسته از کالاها همواره دچار سردرگمی شده و اعتماد آنان سلب می گردد. فروشگاه اینترنتی مستر شبکه در تلاش است تا با ارائه کم ترین قیمت بهترین خدمات را ارائه دهد. این فروشگاه اصالت همه کالاهایش را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند. بنابراین آن دسته از مشتریانی که گارانتی‌های بی‌نام و نشان آنها را سردرگم و دلسرد کرده است می توانند تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت مستر شبکه را با اطمینان خاطر خریداری نمایند. لازم به ذکر است در این سایت به هیچ عنوان کالای تقلبی به فروش نمی رسد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]