اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906254554815190

پلنر چیست؟ + معرفی انواع دفتر پلنر در مستربوک

کد: 139906254554815190

https://bit.ly/2Hga07G

، تهران , (اخبار رسمی): پلنر همان چیزی است که برای برنامه ریزی دقیق کارهای خود به آن نیاز دارید تا بتوانید به امورات خود نظم ببخشید. در مستر بوک با توجه به استقبال بسیار خوبی که از دفتر پلنر ها شده و با توجه به خواسته شما مشتریان عزیز نسبت به استفاده از دفترهای برنامه ریزی، سعی کرده ایم تا بهترین خرید پلنر را تجربه کنید.

پلنر چیست؟ + معرفی انواع دفتر پلنر در مستربوک 😍
پلنر چیست؟ + معرفی انواع دفتر پلنر در مستربوک

فروشگاه مستربوک به عنوان بهترین و متنوع ترین مرکز فروش انواع مختلف پلنر برای تمامی افراد از کودکان گرفته تا مدیران ارشد کسب و کار های مختلف در کشور فعالیت دارد. در این فروشگاه کلیه دفترهای برنامه ریزی در طرح و رنگ متفاوت و با صفحه بندی شیک و عالی آماده فروش هستند و از لحاظ قیمت نیز نسبت به سایر رقبا بسیار مقرون به صرفه هستند تا همه بتوانند هر نوع و مدلی را که پسندیدند خریداری کنند.

پلنر یا دفتر برنامه ریزی چیست؟

پلنر یا دفتر برنامه ریزی روشی عالی برای نظم بخشیدن و هدفمند کردن هر چیزی است که در زندگی با آن سر و کار دارید از لیست وظایف گرفته تا لیست خرید روزانه و اهداف رژیمی را شامل می شود تا با برنامه ریزی دقیق پیش بروید.

به طور مشخص مزایای پلنر چیست؟ کاربرد پلنر یا دفتر برنامه ریزی چگونه است؟

سازماندهی زندگی و کارهای روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه

افزایش راندمان کارهایی که در طول روز انجام می دهید

استرس کاهش پیدا کرده و مدیریت زمان را به شیوه ای عالی یاد می گیرید

انگیزه شما به دلیل هدفمند شدن سبک زندگی افزایش پیدا می کند

کارهای بیشتری را در مدت زمان کمتری انجام می دهید

و غیره.

ویژگی های یک پلنر مفید و عالی

پلنر یا دفتر برنامه ریزی همان چیزی است که هر کسی برای برنامه ریزی دقیق کارهای خود به آن نیاز دارد تا بتواند به امورات خود نظم ببخشد. اما اینکه از بین انواع پلنر کدام نوع را انتخاب کنید بستگی به هدف و نوع برنامه ریزی شما دارد.

ما در فروشگاه مستر بوک با توجه به استقبال بسیار خوبی که از دفتر پلنر شده و با توجه به خواسته شما مشتریان عزیز نسبت به استفاده از انواع جدید این نوع دفترهای برنامه ریزی سعی کرده ایم با معرفی کردن ویژگی و خصوصیات بهترین پلنر با توجه به هدفی که دارید، بهترین خرید پلنر را تجربه کنید.

ویژگی های دفترهای پلنر بستگی به نوع آنها دارد که هر نوع ویژگی ها و موارد کاربرد خاص خود را دارد که به آنها اشاره می کنیم:

پلنر روزانه:

خرید پلنر روزانه برای کسانی مناسب است که عادت دارند تمامی کارهای روزانه با ذکر دقیق ترین جزئیات مشخص کنند. البته توجه داشته باشید که از ویژگی های پلنر از نوع روزانه که معمولا در فرمت A5 و A6 طراحی می شوند این است که فقط برای برنامه ریزی کارهای عادی روزمره نیستند بلکه می توان از آن برای مشخص کردن میزان مخارج، برنامه ورزشی روزانه، قرارهای کاری و غیره نیز استفاده کرد که نشانه چند کاربردی بودن آنهاست.

این نوع پلنر قابلیت ذکر دقیق جزئیات هر کار یا اهداف روزانه را دارد و در واقع فضای کافی برای آن در نظر گرفته شده و جای نگرانی نیست. تنوع طرح و رنگ عالی برای این نوع در نظر گرفته ایم.

پلنر هفتگی:

در خرید پلنر هفتگی برای کسانی مناسب است که فقط عادت به ذکر کارهایی که باید انجام دهند داشته و قصد نوشتن جزئیات را ندارند. طراحی این مدل ها معمولا به این شکل است که در سمت راست جدول روزهای هفته ذکر شده و در سمت چپ نیز اهداف و برنامه ریزی های خود را می نویسید.

معمولا این نوع در فرمت A5 طراحی می شود و کاملا چند منظوره است و در انواع طرح و رنگ نیز موجود است. این نوع پلنرها به نوع جیبی هم معروف هستند و به راحتی می توان در کیف نیز قرار داد.

پلنر سالانه یا تقویم پلنری:

دفتر برنامه ریزی سالانه که به آن تقویم پلنری هم گفته می شود برای کسانی مناسب است که یکسری اهداف کلی را قصد دارند برای خودشان مشخص کنند که در هر ماه می توانید آن را جداگانه تعیین کنید. به عنوان مثال مشخص می کنید که در این ماه قصد دارید ۲ کیلو وزن کم کنید، به برنامه مطالعاتی خود برسید، قرارداد کاری مهمی ببندید و غیره.

پلنر تحصیلی:

همانطور که شاید از اسم آن هم مشخص باشد ویژگی این نوع پلنر این است که مخصوص دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، دانشجویان و کسانی است که کنکور را در پیش دارند و باید برنامه ریزی بسیار دقیق و منسجمی انجام دهند. ویژگی شاخص و متمایز کننده این نوع دفتر برنامه ریزی با نوع جیبی یا هفتگی این است که در آن لیست دروس، برنامه ریزی روزانه با ذکر ساعت، جمع بندی برنامه هفتگی و غیره در آن مشخص شده که فوق العاده مناسب برنامه ریزی درسی است.

نوع رومیزی پلنر درسی یا تحصیلی هم در فروشگاه مستربوک آماده عرضه است که تفاوت آن در نداشتن برنامه ریزی به شکل ساعتی و جمع بندی برنامه های هفتگی است و می توان به راحتی روی میز تحریر قرار داد. در واقع ویژگی مهم این نوع پلنر این است که برای برنامه ریزی هفتگی کاربرد دارد اما به منظور ذکر نکات بسیار مهم.

پلنر فانتزی:

از انواع دفتر پلنر که مختص کودکان ابتدایی یا پیش دبستانی است که والدین قصد دارند از همین ابتدا برنامه ریزی صحیح و منسجم و منظم کار کردن را به آنها آموزش دهند. از ویژگی این نوع پلنرها می توان به برنامه ریزی روزانه و جدول روزهای هفته اشاره کرد. این نوع دفترهای برنامه ریزی را می توانید در انواع طرح های جذاب و دوستداشتنی مناسب روحیه فرزندان خود با قیمت عالی خریداری کنید.

پلنر فانتزی برای کودکان دبستانی و پیش دبستانی

پلنرهای دستور کار در دو طرح عمودی و افقی: مخصوص کسانی که شاغل هستند و برنامه کاری یا بیزینسی شلوغی دارند و اصلا دوست ندارند رویداد یا اتفاقی را از دست بدهند مناسب است. در دو طرح افقی و عمودی و به شکل هفتگی به فروش می رسند. در نوع افقی، روزهای هفته جداگانه طراحی شده اند تا برای ثبت کارهای روزانه فضای نوشتاری بیشتری در اختیار داشته باشند بیشتر برای مدیران و کارفرمایان توصیه می کنیم. نوع عمودی برای کارمندان و کارکنان مناسب است تا ساعات کاری هفته خود را به شکل مجزا مشخص کنند تا وظایف کاری امروز خود را به تفکیک بدانند.

نحوه ساخت پلنر

برای ساخت پلنر باید به نکات زیر دقت کافی داشته باشید چرا که به هر اندازه هم در خرید این وسایل دقت داشته باشید و نکات گفته شده در این مطلب را رعایت کنید، اما اگر نحوه ساخت پلنر یا تنظیم کردن آن را بلد نباشید هیچ فایده ای نخواهد داشت پس نکات زیر را در مورد پلنر رعایت کنید:

رویدادهای مهم و قرار ملاقات ها یا کلیه کارهای مهم را اول از همه در پلنر یادداشت کنید

به کارهای مهم زمان بیشتری اختصاص دهید

برای وظایف جملات دستوری به کار ببرید مثلا بجای اینکه در پلنر بنویسید نوشتن پروژه دانشگاهی از عبارت پروژه دانشگاهی را بنویس استفاده کنید

زمان و تعداد کارهای روزانه را براساس ظرفیت خود بچینید

برای هر روز ۳ کاری که از همه مهمتر هستند را ابتدا انجام دهید

کارهایی که انجام دادن آنها در عرض چند دقیقه مثلا ۲ یا ۳ دقیقه طول می کشند را همین الان انجام دهید و داخل دفتر برنامه ریزی یادداشت نکنید چون زمانی که صرف نوشتن آن کنید و بعدا دوباره در مورد انجام آن فکر کنید بیشتر از حالتی است که همین الان وقت صرف انجام دادن آن کنید

حتما خواندن کتاب و تفریحات سالم در هر روز باید گنجانده شوند.

منبع:

https://mister-book.ir/planner/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مستربوک

شروع کارمون از اونجایی بود که من یعنی محمدامین عادل مدیر فروشگاه یک جوون ۲۱ ساله و دانشجو با توجه به علاقه، و دارا بودن علم مارکتینگ و البته شرایط حاد اقتصادی تصمیم بگیرم تا فروشگاهی متناسب با علایقم راه اندازی کنم. این رو هم بگم که تنهای تنها شروع کردم و طبق معمول کسی همسفرم نشد و افکار مثبت و منفی هم وجود داشت. نگاهم به این فروشگاه فقط در حد یک آب باریکه بود و نه بیشتر اما از عید ۹۹ خدا نگاهی کرد و باعث شد فروشگاه رو گسترش بدیم و با انگیزه بیشتری ادامه بدیم! کماکان سپاسگزارم از لطف و محبت شما عزیزانم به امید حمایت بیشتر از جوانان و دانشجویان 💕

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]