اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906264556711888

ارائه لایسنس نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

کد: 139906264556711888

https://bit.ly/3jYMuKE

، (اخبار رسمی): لایسنس سالانه حرفه ای نرم افزار حسابداری ابرستان برای تعدادی محدود ارائه می شود.

نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان
نرم افزار ابرستان برای طرح بوم واره رایگان شد

نرم افزار ابرستان برای حسابداری شرکت های نوپا و کوچک، تیم های نوپا و افراد حقیقی، طی قراردادی با سازمان فناوری اطلاعات، جهت حمایت از کسب و کارها در عبور از بحران کرونا، در طرح بوم واره، رایگان شد. طی این قرارداد شرکت عصر فناوری دانش در جهت تسهیل حسابداری شرکت نوپا و کوچک، تیم نوپا و افراد حقیقی در سامانه ملی ایران نوآفرین اقدام به ارائه رایگان اشتراک یک ساله لایسنس حرفه ای نرم افزار حسابداری ابرستان به تعداد محدودی کرده است.

کافیست شرکت ها و افراد در سایت ایران نوآفرین ثبت نام کرده و پس از دریافت کد 10 رقمی ایران نوآفرین خود، در سایت ایران نوافرین وارد طرح بوم واره شوند و در آنجا نرم افزار ابرستان را انتخاب و با کد خود می توانند اشتراک رایگان یکساله را به راحتی دریافت کنند.

ابرستان نرم افزار حسابداری آنلاین مبتنی بر تکنولوژی ابری است که بر روی انواع سیستم های عامل و بدون نیاز به نصب کار می کند. نرم افزار حسابداری ابرستان با هزاران کاربر، مناسب کسب و کارهای نوپا(کوچک) و استارت آپ ها  با قابلیت ویژه پرداخت آنلاین فاکتور است. در نرم افزار ابرستان هزینه های کسب و کارها به طور چشم گیری بر پایه فناوری ابری کاهش پیدا می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری ابرستان

ابرستان با تکیه بر تکنولوژی نوین ابری Cloud Technology و تکنولوژی SaaS یا سرویس به جای نرم افزار پاسخ همه دغدغه های شما را داده است به نحوی که از این پس می توانید تنها با دریافت اشتراک ماهیانه فقط و فقط ۳۵ هزارتومان از همه خدمات مورد نیاز خود برای مدیریت حسابداری ، کالا ، انبار و مشتریان خود استفاده کنید.

اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]