اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906294561815220

جانبی، معتبرترین فروشگاه لوازم جانبی گوشی در ایران

انواع لوازم جانبی اورجینال گوشی را با ضمانت اصالت از جانبی بخرید!

کد: 139906294561815220

https://bit.ly/3mA7WYa

، (اخبار رسمی): تهیه لوازم جانبی اورجینال کار سختی شده زیرا تشخیص آن‌ها ساده نیست. فروشگاه اینترنتی جانبی یکی از معتبرترین فروشندگان انواع تجهیزات موبایل اعم از باتری گوشی، هندزفری، اسپیکر، کیف گوشی، شارژر و موارد دیگر است که با بهترین قیمت محصولات خود را عرضه می‌کند و ضمانت اصالت تمامی آن‌ها را به عهده دارد.

انواع لوازم جانبی اورجینال گوشی را با ضمانت اصالت از جانبی بخرید!
انواع لوازم جانبی اورجینال گوشی را با ضمانت اصالت از جانبی بخرید!
انواع لوازم جانبی اورجینال گوشی را با ضمانت اصالت از جانبی بخرید!
انواع لوازم جانبی اورجینال گوشی را با ضمانت اصالت از جانبی بخرید!

می توانید به بلاگ فروشگاه جانبی به آدرس اینترنتی janebi.com/blog مراجعه کنید و انواع مشکلات رایج و ترفندهای استفاده از گوشی و تجهیزات جانبی مانند "بازیابی رمز گوشی بعد از فراموش کردن" را مشاهده کنید

نمونه‌های تقلبی لوازم جانبی در بازار آفلاین و آنلاین به شدت افزایش پیدا کرده است. فروشندگان تجهیزات بسیاری را تحت عنوان کالای اورجینال می‌فروشند و خریداران بعد از خرید خود نمی‌توانند کالای تقلبی را پس بدهند.

این مورد باعث کاهش اعتماد افراد به فروشگاه‌های اینترنتی و حتی سنتی شده است. فروشگاه جانبی به عنوان بزرگترین و معتبرترین فروشگاه و عرضه کننده تجهیزات جانبی موبایل دغدغه اورجینال بودن تجهیزات گوشی را برای همیشه حل کرده است.

فروشگاه جانبی چه محصولاتی می‌فروشد؟

فروشگاه جانبی در حال حاضر محصولات متنوع مانند هندزفری، انواع باتری گوشی، پاوربانک، شارژر، دسته بازی موبایل، قاب گوشی، گلس، هدفون، اسپینر، اسپیکر، محافظ برق، کارت حافظه، فلش مموری، قلم لمسی، پیچ گوشتی لپ تاپ، کوادکوپتر، ساعت هوشمند، هولدر موبایل، لوازم جانبی خودرو و هزاران لوازم جانبی دیگر را با بهترین قیمت و کیفت عرضه می‌کند.

شما می‌توانید برای مشاهده لیست دقیق از محصولات جانبی، بررسی تخصصی محصولات و مشاهده قیمت دقیق آن‌‌ها به وب سایت رسمی جانبی به آدرس اینترنتی Janebi.com مراجعه کنید.

مهم‌ترین ویژگی فروشگاه جانبی که آن را به مرجع خریدی محبوب و مطمئن تبدیل کرده است، ضمانت اصالت تمامی کالاهاست. این فروشگاه به همه‌ی خریداران تضمین می‌دهد که کالای اورجینال به آن‌ها تحویل دهد.

حتی کاربران در صورت عدم رضایت نسبت به کیفیت محصول و مغایرت آن با توضیحات درج شده در سایت می‌توانند محصول را عودت دهند.

فروشگاه جانبی (janebi.com)، مطمئن است!

پرداخت هزینه محصولات خریداری شده درب منزل، از دیگر مواردی است که برای مشتریان زیادی اهمیت دارد و فروشگاه جانبی این مورد را هم بررسی کرده و امکان پرداخت هزینه درب محل را فراهم کرده است. ضمانت 7 روزه اصالت کالا برای تمامی محصولات موجود در سایت در نظر گرفته شده است تا کاربران با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که با مشاهده این نماد باید به جانبی اعتماد کرد! هر چند که سابقه چندین ساله فروشگاه جانبی و بازخورد مشتریان این فروشگاه در انواع شبکه‌های اجتماعی به خوبی اعتبار این فروشگاه را نشان می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این فروشگاه، بررسی تخصصی مشکلات رایج مربوط به گوشی و تبلت است. به طور مثال اگر مشکلاتی مانند خاموش شدن ناگهانی گوشی، باد کردن باتری گوشی، قطع شدن صدای هندزفری یا موارد مشابه را دارید می‌توانید در بلاگ فروشگاه جانبی به آدرس اینترنتی  janebi.com/blog مراجعه کنید و انواع مشکلات رایج و ترفندهای استفاده از گوشی و تجهیزات جانبی مانند "بازیابی رمز گوشی بعد از فراموش کردن" را مشاهده کنید.

فعالیت فروشگاه جانبی در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر و روزهای پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 14 بعد از ظهر است. شماره تماس این فروشگاه 5-66566281-021 است که در صورت لزوم می‌توانید جهت برقراری ارتباط مستقیم با این شماره تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]