اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908214744215220

فروش انواع ماسک 3 لایه و 6 لایه در فروشگاه جانبی با بهترین قیمت شروع شد!

کد: 139908214744215220

https://bit.ly/3pdjBh7

، (اخبار رسمی): فروشگاه جانبی هم برای کمک به کادر درمان دست‌به‌کار شد! با توجه به شیوع کرونا در روزهای اخیر، فروشگاه اینترنتی جانبی فروش انواع ماسک را شروع کرد.

فروش انواع ماسک 3 لایه و 6 لایه در فروشگاه جانبی با بهترین قیمت شروع شد!
فروش انواع ماسک 3 لایه و 6 لایه در فروشگاه جانبی با بهترین قیمت شروع شد!

حوزه فعالیت این فروشگاه، عرضه و فروش محصولاتی مانند هندزفری بلوتوث، باتری انواع گوشی، تجهیزات لپ‌تاپ و موارد مشابه است؛ اما ظاهراً این فروشگاه اینترنتی هم کمک به هم‌وطنان در راستای تهیه انواع ماسک مرغوب و ارزان‌قیمت را وظیفه خود دانسته است.

انواع ماسک 3 لایه، 6 لایه، فیلتر دار و پارچه‌ای با تخفیف ویژه، در فروشگاه آنلاین جانبی موجود است با توجه به کمیاب شدن انواع ماسک باکیفیت، برخی از افراد ماسک‌های یک‌لایه و بی‌کیفیت استفاده می‌کنند. درصورتی‌که در حال حاضر ماسک‌های سه لایه باکیفیت و مرغوب با بهترین قیمت در فروشگاه جانبی موجود است و می‌توانید به‌صورت اینترنتی خرید کنید.

مهم‌ترین مزیت این فروشگاه اینترنتی این است که سفارش‌های شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رساند. افرادی که در تهران زندگی می‌کنند بعد از ثبت سفارش خرید ماسک در فروشگاه جانبی، می‌توانند بسته خود را در کمتر از 6 ساعت کاری تحویل بگیرند.

بیشتر مواقع جانبی، تخفیف‌های ویژه‌ای بر قیمت ماسک‌ سه لایه اعمال می‌کند تا خرید انواع ماسک باکیفیت و مرغوب برای همه افراد ممکن باشد.

ظاهراً این کار فروشگاه جانبی باهدف همدلی و مسئولیت اجتماعی شکل‌گرفته است و کاربران، واکنش‌های مثبتی به این اقدام نشان داده‌اند.

جانبی، باهدف کمک به رفع وضعیت حاد کرونا، ماسک‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به خریداران می‌رساند! به‌صورت کلی فروشگاه آنلاین جانبی، دسترسی به محصولات موردنیاز و سفارش‌ها را در ساده‌ترین حالت ممکن فراهم می‌کند. در فروشگاه جانبی خبری از فرآیند طولانی برای خرید و ثبت سفارش نیست اما بازهم این فروشگاه تأکید زیادی برای تسریع در خدمات‌رسانی و ارسال ماسک به مشتریان دارد. 

می‌توانید با مراجعه به سایت Janebi.com و نوشتن عبارت "ماسک" در کادر جستجوی این سایت، انواع ماسک‌های سوپاپ دارد، سه لایه، پارچه‌ای و ماسک مخصوص کودکان را مشاهده و به‌صورت آنلاین خریداری کنید. برای برقراری تماس با فروشگاه جانبی با شماره  021-66566282 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید