اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910294866315220

یک کلیک تا بزرگ ترین سایت لوازم جانبی ایران فاصله دارید

کد: 139910294866315220

https://bit.ly/2Kq0z7v

، (اخبار رسمی): همه‌ی ما لوازم جانبی موبایل را می‌شناسیم و هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنیم. از شارژر گرفته تا قاب و گلس، از هندزفری و هدفون گرفته تا پاوربانک و کیف و سایر اکسسوری

یک کلیک تا بزرگ ترین سایت لوازم جانبی ایران فاصله دارید
یک کلیک تا بزرگ ترین سایت لوازم جانبی ایران فاصله دارید

بعضی از این‌ها جزو لوازم جانبی ضروری موبایل هستند. اما بعضی هم صرفا به خاطر امکانات و راحتی بیشتر استفاده می‌شوند.

فروشگاه اینترنتی جانبی بزرگترین مرکز تخصصی و بررسی لوازم جانبی موبایل، تبلت، لپ تاپ و پاوربانک در ایران است.

در سال های اخیر با فراگیر شدن گجت های هوشمند مثل موبایل، تبلت و یا ابزارهای الکترونیکی دیگر مثل لپ تاپ، دوربین، کنسول بازی و... سبب شد شاخه ای جدید در بازار شکل بگیرد که هدف از آن رفع نیازهای جانبی از گروه محصولات باشد. فروشگاه اینترنتی جانبی با ارائه با کیفیت ترین محصولات و فراهم آوردن خرید اینترنتی این محصولات آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

محصولات این فروشگاه اینترنتی شامل: ساعت هوشمند، قاب موبایل، لوازم جانبی اپل واچ، کارت حافظه، دسته بازی، هدست واقعیت مجازی، استند و نگهدارنده، شارژر و کابل، موس، هارد، فلش مموری و تمام محصولات جانبی مورد نیاز شما مشتریان عزیز است.

از آنجایی که جانبی فروشگاه اینترنتی است، لذا خرید و تحویل سفارش تنها از طریق سایت امکان ‌پذیر می باشد و سفارش کالا در تمامی روزهای سال به صورت 24 ساعته امکان پذیر است.

این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است. همچنین جانبی با چندین سال سابقه همواره در دسترس مشتریان و پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها است.

فروشگاه جانبی همواره سعی در ارائه محصولات با مناسب ترین قیمت دارد. قیمت محصولات در این فروشگاه بسیار رقابتی و در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار مناسب است. ضمن اینکه گاهی برخی از محصولات در شرایط ویژه به فروش میرسند که قیمت آنها بسیار پایین تر از قیمت بازار است.

محصولات جانبی در 2 مرحله گارانتی میشوند. هر محصولی که از جانبی تهیه میکنید، شامل 1 هفته مهلت تست است. بدیهی است وقتی مشتری از این ضمانت (که از زمان دریافت کالا شروع میشود) استفاده میکند، ابتدا مشکل ، ایراد یا سوالی که درباره کالا دارند را به بخش گارانتی منتقل میکنند. در صورتیکه مشکل قابل حل شدن نبود و امکان رفع مشکل از طریق پشتیبانی نبود، کالا همچنان از ضمانت 1 هفته ای بهره میبرد و میتوان آن را به دفتر فروشگاه مرجوع کرد تا مشکل حل شود.

اما پس از پایان زمان مرحله اول با استفاده از اطلاعات گارانتی که بر روی جعبه درج شده، میتوان از گارانتی استفاده کرد. تحت این شرایط باید دید شرکت گارانتی کننده، چه شرایط و مقرراتی را تنظیم کرده و مشتری طبق آن اصول میتواند پیگیر گارانتی باشد.

محصولات جانبی برای سلایق و سنین مختلف عرضه می‌شوند. از هدفون‌های ورزشی تا پاوربانک‌های قدرتمند را با بهترین قیمت فقط در جانبی می توانید تهیه کنید. علاوه بر فروشگاه، در وبلاگ جانبی می‌توانید از آخرین اخبار و مقالات مربط با حوزه تکنولوژی مطلع شوید. مقالات جانبی احتمالا پاسخ بسیاری از سوال‌های شما درباره خرابی و مشکلات مربوط به کالاهای دیجیتال را پاسخ می‌دهد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت Janebi.com  محصول مورد نیاز خود را جست و جو کرده و به صورت آنلاین محصول را خریداری کنید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول و برقراری تماس با فروشگاه جانبی با شماره 02166566282 تماس حاصل فرمایید. برای ورود به بزرگ ترین سایت فروش لوازم جانبی دیجیتال در ایران تنها یک کلیک فاصله دارید. همین حالا می‌توانید به سایت جانبی مراجعه کرده، محصول مورد نظر خود را سفارش و آن را با بهترین قیمت همراه با گارانتی تحویل بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار