اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906304564514264

بروز رسانی سایت شرکت توسعه دانش تجارت دیبا

متداول ترین پروژه ها و آخرین ابزار تحقیقات بازار در سایت دیبا وان

کد: 139906304564514264

https://bit.ly/2T7bgN7

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت توسعه دانش تجارت دیبا با بروز رسانی سایت خود به آدرس www.dibaone.com متداول ترین پروژه های تحقیقات بازار را با معرفی آخرین متدولوژی ها با مشتریان خود به اشتراک گذاشته است.

درج متداول ترین پروژه ها و آخرین متدولوژی و ابزارهای تحقیقات بازار در سایت
درج ابزارها و متدولوژی های تحقیقات بازار

محتوای قوی در سایت، با هدف ایجاد شفافیت وتوسعه تعاملات مطمئن با مشتریان در بازار صورت گرفته تا در تحقیقات بازار صنایع مختلف راهکارهای مطمئنی به مشتریان ارائه دهد.

شرکت توسعه دانش تجارت دیبا، با شعار ارائه راهکارهای مطمئن به مشتریان خود، برای نشان دادن فرصت های بهره گیری از تحقیقات بازار در رشد و توسعه کسب و کارها در بازارهای مختلف ، برای اولین بار در بین شرکت های تحقیقات بازار ایران سعی کرده است که با بروزرسانی سایت خود www.dibaone.com در بخش پورتفولیوی پروژه و خدمات به تشریح متداول ترین پروژه های تحقیقات بازار و آخرین متدولوژی ها و ابزارهای مورد استفاده روز دنیا برای آنها بپردازد. 

به گفته مدیر روابط عمومی این شرکت، این بروز رسانی و محتوای قوی درج شده در سایت، با هدف ایجاد شفافیت وتوسعه تعاملات مطمئن با مشتریان در بازار صورت گرفته است. ضمن آنکه می توان از ابزارهای جدید و به روز دنیا در تحقیقات بازار صنایع مختلف استفاده و راهکارهای مطمئنی بر اساس قولی که به مشتریان داده شده، به آنها ارائه کرد. 

این شرکت راه ارزش آفرینی برای مشتریان را از طریق اشتراک هرچه بیشتر اطلاعات و توسعه انتقال دانش در این زمینه می داند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت توسعه دانش تجارت دیبا

شرکت توسعه دانش تجارت دیبا، مرکز تخصصی تحقیقات بازار و بازاریابی با استفاده از بروزترین ابزارها و متدولوژی های روز دنیا، با تیم قوی مدیریتی و کارشناسی خود به انجام پروژه های تحقیقات بازار در صنایع مختلف B2B و B2C می پردازد تا به صنایع مختلف برای شناخت بهتر بازار و اتخاذ استراتژی های موثر کمک نماید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار