اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106076385814264

پکیج تحقیقات بازار

بررسی رفتار مصرف کننده در گذر نسلی در صنعت خرده فروشی

کد: 140106076385814264

https://bit.ly/3ToFNE3

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تحقیقات بازار دیبا با بیش از سه سال تجربه همکاری با صنایع مختلف به خصوص در صنعت RETAIL با مواجه شدن با تغییرات سریع در تقاضا و رفتار مصرف به تحقیقات بازار وسیعی در خصوص رفتارهای خرید در این صنعت در نسل های مختلف پرداخت.

بررسی رفتار مصرف کننده در گذر نسلی در صنعت خرده فروشی
بررسی رفتار مصرف کننده در گذر نسلی در صنعت خرده فروشی

به گزارش روابط عمومی شرکت تحقیقات بازار دیبا، پکیج تحقیقات بازار " بررسی رفتار مصرف کننده در گذر نسلی" با تاکید بر صنعت خرده فروشی با استفاده از ترکیب متدولوژی کمی و کیفی در طیفی وسیع انجام و ارائه گردیده است. 

 با رشد سریع خرده فروشی در ایران و تلاش آنها برای توسعه بر بسترهای آنلاین، بر آن شدیم تا گزارش جامعی از نگرش نسل های مختلف به خرید و فرایند تصمیم خرید و تفاوت ها و شباهت های بین آنها بپردازیم.

اینبار از لنزی چند بعدی به رفتار خرید و مسیر مشتری نگاه کردیم. معنای آگاهی، جذب، پرسش، اقدام و حمایت، از لنز نگاه هر یک از نسل ها تفسیر متفاوتی داشت.

ما دریافتیم که باید مانند منشوری در برابر نور این نگاه ها عمل کنیم و ترکیب رنگین تفاوت و شباهت های این شناخت را برای ذینفعان تعریف کنیم.

با توجه به رشد بازار خرده ‏فروشی در ایران و امکان احصا مطالعه این صنعت و رفتارهای نسل‏ها با محوریت نگرش و دیدگاهها به این صنعت را مرکز توجه قرار دادیم.

این تحقیق شامل تحقیقات کیفی با مصاحبه های عمیق و گروههای متمرکز و سپس تحقیقات کمی با بهره گیری از یافته های تحقیقات کیفی در بین 560 مصرف کننده در نسل های مختلف است. 

ما در این پکیج به داستان نسل‌ها رسیدیم و از جنبه های مختلف با بهره گیری از تحلیل داده های متنی رفتارها را در نسل های مختلف دسته بندی و معرفی کردیم. 

شما با استفاده از این یافته ها می توانید متناسب با رفتار هر جامعه مخاطب، استراتژی ها و اهداف متناسب و اثربخشی را طراحی و اجرا نمایید. 

مخاطبین این تحقیق شامل سه دسته کلی می باشند: 

ذینفعان داخلی سازمانها: شامل مدیران عامل، مدیران بازاریابی، مدیران استراتژی های کسب و کار و واحدهای تحقیقات بازار سازمانهاست. 

رابطین: شامل توزیع کنندگان، صاحبان سهام، مشتریان ، تامین کنندگان، تامین کنندگان مالی، خرده فروشان و ..... 

ذینفعان خارجی: نهادهای دولتی، رسانه ها، مشاورین حرفه ای کسب و کار، آژانس های تبلیغاتی، سازمانهای تولیدی صنایع مصرفی می باشند. 

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما مراجعه فرمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت توسعه دانش تجارت دیبا

شرکت توسعه دانش تجارت دیبا، مرکز تخصصی تحقیقات بازار و بازاریابی با استفاده از بروزترین ابزارها و متدولوژی های روز دنیا، با تیم قوی مدیریتی و کارشناسی خود به انجام پروژه های تحقیقات بازار در صنایع مختلف B2B و B2C می پردازد تا به صنایع مختلف برای شناخت بهتر بازار و اتخاذ استراتژی های موثر کمک نماید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]