اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907014570811503

خرید هدست با میکروفون

هدست سیم دار Eton مدل ET-090M

کد: 139907014570811503

https://bit.ly/3cADM2u

، کرج , (اخبار رسمی): هدست سیم دار Eton مدل ET-090M یکی از هدست های عالی جهت کلاس مجازی و گفتگو های آنلاین است که 2 فیش مجزای برای بلندگو و میکروفون دارد.

هدست سیم دار Eton مدل ET-090M
خرید هدست با میکروفون برای کلاس آنلاین

خرید هدست میکروفون دار جهت کلاس های آنلاین

هدست را می‌توان نوعی هدفون معرفی کرد که علاوه بر 2 گوشی برای گوش دادن، میکروفونی برای ارسال صدا هم دارد. به عبارت دیگر به کمک هدست برخلاف هدفون می‌توان یک ارتباط دو طرفه برقرار کرد. میکرفون در هدست Eton مدل ET-090M نسبت به هندزفری و هدفون از لحاظ راحتی استفاده توسعه پیدا کرده به این صورت که در هدست Eton میکروفون آن به صورت چرخشی حرکت می‌کند و هرکس با توجه به نیاز خود می‌تواند موقعیت و فاصله آن را با صورت و بدن خود تنظیم کند. از سوی دیگر انواعی از هدست وجود دارند که مستقیماً به کامپیوتر یا تلفن وصل می‌شوند، به همین خاطر هدست Eton مدل ET-090M مناسب‌ترین وسیله برای استفاده در مراکز تماس و همین طور سیستم‌های تلفنی و پاسخگویی مبتنی بر VoIP است. همین طور از آن‌ها می‌توان برای شرکت در کلاس های مجازی و ضبط فیلم آموزشی و برای بازی‌های کامپیوتری آنلاین که در آن شرکت کنندگان با هم ارتباط گفتاری دارند و در حین بازی با هم صحبت می‌کنند، استفاده کرد. در واقع با داشتن هدست سیمی با میکروفون Eton مدل ET-090M شما با دستگاه ارتباطتان چه تلفن چه کامپیوتر یکپارچه می‌شوید و به مرور پس از استفاده، تأثیر آن را در بهبود وضعیت کاری و همچنین صرفه جویی در مصرف زمان حس می‌کنید.

به جز داشتن میکروفون، کوچک بودن گوشی‌های هدست نیز یک مزیت به شمار می‌آید. در حقیقت، دلیل کوچک‌تر بودن گوشی هدست نسبت به هدفون این است که هر چقدر گوشی این هدست‌ها بزرگ‌تر باشد، افراد بلند‌تر صحبت خواهند کرد و همین نکته سبب ایجاد سر و صدا و شلوغی در محیط شده و برای بقیه مزاحمت ایجاد خواهد کرد.

میکروفون هدست‌ها معمولا به دو شکل خارجی و داخلی طراحی می‌شوند:

میکروفون خارجی:

معمولا روی یک بازوی جداگانه از بدنه اصلی هدست و در پایین آن قرار می‌گیرد. میکرفون های خارجی هدست Eton مدل ET-090M انعطاف پذیر هستند وحتی قابلیت چرخش هم دارند تا هنگام صحبت، در بهترین زاویه ممکن قرار گرفته و باکیفیت‌ترین صدا را منتقل نمایند.

میکروفون داخلی:

همانطور که از اسمش پیداست در داخل بدنه دستگاه قرار می‌گیرد.

هدست نیز مانند هدفون ، دو مدل سیمی و بی سیم دارد که نوع سیمی آن با کابل و جک 3.5 میلی متری و مدل بی سیم، با امواج رادیویی و یا بلوتوثی کار می‌کنند.

هدست سیم دار Eton مدل ET-090M با نام هدفون های خلبانی جهت اتصال به کامپیوتر و لپتاپ ها برای تدریس معلم ها یا شرکت در کلاس های مجازی دانش آموزان ، بازی و موزیک پلیرها است و از طریق دو فیش میکروفن و صدا جک 3.5 میلی متری صدا به سیستم رایانه ای شما بدون هیچ گونه نصب و یا راه اندازی قابل اتصال است.

هدست ها در دو نوع کلی طبقه بندی می شوند

نوع اول (تک گوشی) که گوشی آن فقط بر روی یک گوش قرار می گیرد و گوش دیگر آزاد است.

این مدل در جاهایی استفاده می شود که نیاز به درگیر بودن همزمان دوگوش نیست، همچنین امکانی را فراهم می کنند، تا با گوش دیگر خود که درگیر نیست صدای محیط را کاملا بشنوید و با آن در تعامل باشید. مدل هایی که تک گوشی هستند با سیگنال های آنالوگ کار می کنند چون اساساً برای شنیدن موسیقی طراحی نشده اند.

نوع دوم ( هدست سیمی با میکروفون Eton مدل ET-090M ) که هر دو گوش را پوشش می دهند. این مدل به دلیل پشتیبانی از صدای استریو، علاوه بر استفاده برای کلاس های مجازی، برای گوش کردن به موسیقی و فایل های استریو هم مناسب است. ضمن اینکه کارایی نوع قبلی را نیز دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بابانو

بابانو به عنوان یک فروشگاه اینترنتی تازه نفس با بیش از یک دهه تجربه موفق در ارائه انواع محصولات دیجیتال و فرهنگی، با پایبندی به اصول و قواعد اسلامی در معامله و تجارت قصد ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ را دارد. در فروشگاه اینترنتی بابانو میتوانید محصولات دیجیتال از انواع لپتاپ، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی، کنسول و تجهیزات بازی تا انواع کابل و اتصالات تلفن های همراه را تهیه نمایید.

اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]