اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802053631111503

هنگام خرید فلش مموری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

کد: 139802053631111503

http://bit.ly/2IXjgMC

، کرج , (اخبار رسمی): امروزه با گسترش تکنولوژی، خیلی کارها به صورت اینترنتی انجام می‌شود. فروشگاه بابانو با رویکرد بهبود تجربه خرید اینترنتی تجهیزات الکترونیکی وارد بازار شده و اکنون خریداران با مراجعه به این سایت، می‌توانند تجربه متفاوتی داشته باشند. در ادامه نکاتی را که در خرید فلش مموری باید رعایت شود، عنوان شده است.

خرید فلش مموری
هنگام خرید فلش مموری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

امروزه با افزایش رو به رشد جمعیت در سرتاسر جهان، به مرور نیازها در زمینه‌های مختلف اعم از خوراک، پوشاک، مسکن و… نیز افزایش می‌یابد و این در صورتی است که به صورت همزمان تکنولوژی پیشرفت چشمگیری کرده است و هر کاری در دنیای امروزه به صورت اینترنتی انجام می‌شود. اولین قدم برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی موفق، عملکرد مناسب فروشگاه و در نتیجه افزایش اطمینان مشتریان است. فروشگاه بابانو با شعار اطمینان در خرید و ضمانت در کالا و عمل به این شعار، سعی دارد اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و بهترین محصولات را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

از جمله محصولات این فروشگاه می‌توان به لوازم جانبی کامپیوتر، لوازم جانبی موبایل و کنسول‌های بازی و لوازم مصرفی الکترونیکی اشاره کرد که امروزه مورد نیاز همگان است. یکی از مورد توجه‌ترین لوازم الکترونیکی ، فلش مموری‌ها هستند. امروزه استفاده از فلش مموری‌ها جزو اساسی‌ترین بخش‌های نگهداری و حمل اطلاعات شده است. فلش مموری‌ها با استفاده از پورت USB به کامپیوتر و وسائل الکترونیکی متصل می‌شوند و اطلاعات را رد و بدل می‌کنند. اما برای خرید این حافظه جانبی به چه نکاتی باید توجه داشت:

1-حجم یا ظرفیت

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های فلش که تاثیر مستقیم بر روی قیمت آن دارد، ظرفیت یا حجم آن است. فلش‌ها از 4 گیگابایت تا 128 گیگابایت در بازار موجود است که خریدار باید بسته به نیاز خود و حجم اطلاعاتی که می‌خواهد جابجا کند، فلش با حجم مناسب خریداری کند.

2-سرعت انتقال اطلاعات

اگر هدف از خرید فلش مموری استفاده به طور مستمر و روزانه برای انتقال فایل‌هایی با حجم بیش از چندین کیلو بایت است، پس مهم است که سرعت انتقال داده را به هنگام خرید در نظر گرفت. فلش مموری‌ها در سرعت انتقال داده به چند دسته تقسیم می‌شوند. فلش مموری‌های با استاندارد USB 3.0 داده را با سرعت حداکثر ۶۴۰ Mbps و استاندارد USB 2.0 که داده را با سرعت حداکثر ۴۸۰ Mbps انتقال می‌دهند.

این نکته را نباید فراموش کرد که همه لپ تاپ‌ها و کامپیوترها از پورت USB 3.0  پشتیبانی نمی‌کنند.

3-دوام و استحکام

درست است که فلش مموری ها در برابر سایر حافظه‌های ذخیره سازی همچون هارد اکسترنال‌ها، دارای مقاوت بیشتر در مقابل ضربه هستند اما باز هم امکان آسیب‌دیدگی وجود دارد بنابراین باید به دوام و استحکام آن نیز توجه داشت. اجزای داخلی دستگاه همچون کانکتور و USB نیز باید به قدری مقاوم و مستحکم باشد تا به مدارات داخلی آسیب نرساند و باعث شل شدن آن‌ها نشود.

4- تنوع ظاهری

با توجه به تولید و عرضه فلش‌های مختلف توسط برندهای مختلف در سراسر دنیا، این محصول دارای تنوع ظاهری بسیاری است بنابراین می‌توان به سلیقه خود یک طرح مناسب انتخاب کنند.

5- برنامه‌های جانبی

در بعضی از Flash memoryها برنامه‌های جانبی چون U3یاUtility دیده می‌شود که بیشتر برای محافظت از اطلاعات روی فلش کاربرد دارد.

6- برند محصول

شرکت‌های زیادی در دنیا هستند که در حوزه تولید تجهیزات ذخیره سازی فعالیت می‌کنند. قبل از خرید محصول مورد نظر باید درباره برند تولید کننده آن تحقیق و یا از کسی مشورت گرفته شود. لازم به ذکر است که تمامی مشتریان بابانو می توانند هنگام خرید، از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه استفاده کرده و به راحتی یک انتخاب خوب و مطمئن داشته باشند.

7- تکنولوژی جدید

گاهی ممکن است لازم باشد فلش مموری خود را به لپ تاپ یا موبایل متصل کرد در این صورت باید فلش مموری را انتخاب کرد که دارای پورت Micro USB نیز باشد در این نوع فلش‌ها فلش دارای دو رابط USB و Micro USB است که برای اتصال به لپ تاپ از رابط USB و برای اتصال به گوشی هوشمند یا تبلت از رابط Micro USB استفاده می‌شود این فلش مموری‌ها با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید امکان اتصال فلش و نقل و انتقال داده به تبلت و گوشی هوشمند را فراهم می‌کنند.

8- گارانتی

گارانتی هم یکی از مواردی است که توجه به آن خالی از لطف نیست. چرا که در صورت بروز هرگونه ایراد یا اشکال در کارکرد فلش در صورت داشتن خدمات گارانتی و پس از فروش می‌توان به نمایندگی مراجعه و مشکلات را برطرف کرد البته همه برندها دارای خدمات پس از فروش نیستند.

9- قیمت

این نکته نیز از حائز اهمیت است چرا که اگر خریدار قصد خرید یک فلش ارزان قیمت را دارد، حتما باید کیفیت آن را مد نظر قرار دهد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانندبه فروشگاه بابانو  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بابانو

بابانو به عنوان یک فروشگاه اینترنتی تازه نفس با بیش از یک دهه تجربه موفق در ارائه انواع محصولات دیجیتال و فرهنگی، با پایبندی به اصول و قواعد اسلامی در معامله و تجارت قصد ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ را دارد. در فروشگاه اینترنتی بابانو میتوانید محصولات دیجیتال از انواع لپتاپ، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی، کنسول و تجهیزات بازی تا انواع کابل و اتصالات تلفن های همراه را تهیه نمایید.

اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی