اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907024571915233

معرفی و کاربرد انواع پیچ و مهره در صنایع مختلف

کد: 139907024571915233

https://bit.ly/3ixVEwb

، کمال‌شهر , (اخبار رسمی): پیچ و مهره ها انواع گوناگونی دارند و هر کدام دارای شکل ظاهری و کابرد متفاوتی در صنایع مختلف هستند.

معرفی و کاربرد انواع پیچ و مهره در صنایع مختلف
معرفی و کاربرد انواع پیچ و مهره در صنایع مختلف

پیچ جسمی استوانه‌ای است که برای ایجاد اتصال بین دو جسم مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین منظور روی آن شیارهایی با حالت مارپیچی که اصطلاحا به آن رزوه می‌گویند ایجاد شده است و باتوجه به نوع استفاده، در انواع فلزی، پلاستیکی یا چوبی به‌کار می رود. پیچ مکانیزمی است که حرکت چرخشی را به حرکت خطی و گشتاور (نیروی چرخشی) را به نیروی خطی تبدیل می کند. برای توصیف بهتر این مسئله می توانید آن را به صورت استوانه ای ببینید که در انتهای آن یک سر (بالای جامد) و در انتهای دیگر آن نوک نوک تیز (مانند میخ) وجود دارد. از همه مهمتر، دارای پشته هایی است که در اطراف خود پیچیده است. سر پیچ جایی است که پیچ شما متوقف می شود. فقط قسمت رزوه شده در زیر سطح پروژه شما قرار دارد و سر را در خارج از سطح قرار می دهد یا با سطح آن تراز می شود. مگاپیچ قصد دارد تا در این بخش به معرفی انواع پیچ و مهره بپردازد و شما را در امر خرید اینترنتی پیچ و مهره ارزان یاری رساند.

 

مهره

مهره جسمی معمولا با شکل دایره‌ای یا چند ضلعی است که برای وصل شدن به پیچ و ایجاد اتصال قوی‌تر به‌کار می‌رود. درون مهره‌ها نیز مانند پیچ شیارهایی مانند رزوهای پیچ ایجاد می‌شود تا پیچ و مهره در هم بسته شوند جنس مهره باتوجه به جنس پیچ انواع مختلفی از جمله فلزی یا پلاستیکی دارد. 


پیچ چوب

شاید تنها متداول ترین نوع پیچ، پیچ چوبی باشد. پیچ های چوبی از چوب واقعی ساخته نشده اند بلکه از آنها برای اتصال دو یا چند شی جامد چوبی استفاده می شود. پیچ های چوبی دارای نوک تیز هستند که می توانند درون چوب حفر شوند و آن‌ها را برای کاربردهای نجاری بسیار مفید می کند.

 

پیچ اچ وی

پیچ اچ وی در صنایع ساخت خودرو و مونتاژ خودرو به کار می‌رود. در صورتی که قصد خرید انواع پیچ hv را دارید با کارشناسان مگاپیچ ارتباط برقرار کنید. پیچ اچ وی به صورت شش گوش است و از در ساخت و تولید آن از کرین استفاده می‌شود. پیچ HV دارای گرید : 0.9 و استاندارد : DIN 6914 است.

پیچ خودکار 

این نوع پیچ‌ها علاوه بر اینکه در صنایع مختلف از آن استفاده می‌شود در مصارف خانگی نیز همراه با رولپلاک مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس این نوع پیچ از استیل ضد زنگ بوده و به عنوان پرکاربردترین نوع پیچ شناخته می شود. پیچ خودکار دارای دسته بندی های پیچ خودکار سرخزینه، پیچ خودکار سر گرداستیل، پیچ خودکار واشردار و... است. پیچ خودکار اغلب دارای استاندارد : DIN 7982 و در سایز های  1.6 میلیمتر تا 6 میلیمتر تولید و به بازار عرضه می‌شوند. 

 

پیچ های اتصال دهنده 

پیچ های اتصال دهنده نوع منحصر به فردی از پیچ است که می توانید برای طیف وسیعی از پروژه ها استفاده کنید. این پیچ ها دارای سر کمی گنبدی هستند و با ضلع نر و ماده به یکدیگر پیچ می شوند. غالباً ، پیچ های اتصال کوتاه می توانند کتابچه های راهنمای بزرگ و سایر پروژه های صحافی را در کنار هم قرار دهند ، اما شما همچنین می توانید از آنها برای جمع کردن نمونه های چرمی ، چرم و موارد دیگر استفاده کنید.

 

پیچ فلنجی

از پیچ های فلنجی بعضاً به عنوان پیچ قاب یاد می شود. سر این پیچ ها می تواند از دایره ای تا شش ضلعی متفاوت باشد و از یک فلنج دایره ای مستقیم زیر سر خارج می شود.

 

خرید انواع پیچ و مهره 

پیشتر در مورد محصولات پیچ و مهره  به تفصیل صحبت کردیم در این بند به معرفی روش‌های خرید پیچ و مهره از فروشگاه مگا پیچ خواهیم پرداخت . فروشگاه پیچ و مهره مگا پیچ دارای دو شعبه در شهرهای تهران و کرج می باشد که با مراجعه حضوری به هریک از آن‌ها و ارائه مشخصات محصول مورد نظر به راحتی می توانید اقدام به دریافت لیست قیمت انواع پیچ و مهره و در نهایت درصورت تمایل خرید پیچ و مهره مورد نظرتان  را انجام دهید. اما برای کسانی‌که امکان مراجعه حضوری ندارند راه دیگری نیز وجود دارد، خرید آنلاین پیچ و مهره از طریق فروشگاه آنلاین پیچ و مهر مگا پیچ یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌های خرید پیچ و مهره است با این روش در هر ساعتی از شبانه روز به راحتی می تواند با صرف حداقل زمان محصول مورد نظرتان را از قروشگاه اینترنتی مگا پیچ خرید کنید.

 

منبع https://www.homestratosphere.com/types-of-screws/

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه پیچ و مهره مگاپیچ

دپارتمان تخصصی مگا پیچ با بیش از 17 سال فعالیت در صنعت کشورمان و با واردات و تولید انواع پیچ و مهره با استاندارهای: iso-Din-304-3016-316L-A325-AstmA 320L7- AstMa 35H-F568-AstMa 490-AstMA 453-AstMA 320L43 عرضه میگردد. ما با کادر مجرب و باتجربه در عرصه واردات و تولید و فروش اقلام تمام شرکت ها آماده ارائه خدمت هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان