اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912034926615233

تفاوت پیچ خودکار و معمولی چیست؟

کد: 139912034926615233

https://bit.ly/3pKUvVJ

، کمال‌شهر , (اخبار رسمی): پیچ خودکار چیست و چه تفاوتی با پیچ های معمولی دارد؟ در این مقاله قصد داریم تا به موضوع پیچ های خودکار و معمولی بپردازیم و کاربرد هر یک را در صنایع مختلف مورد بررسی قرار دهیم و راهنمای شما در مسیر خرید این نوع پیچ باشیم.

تفاوت پیچ خودکار و معمولی
تفاوت پیچ خودکار و معمولی چیست؟

پیچ ها به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارهای صنعتی در طرح‌ها و انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در نتیجه کاربران می‌توانند بهترین و مناسب‌ترین گزینه ممکن را انتخاب کرده و اتصالی محکم و مطمئنی را ایجاد کنند. با وارد شدن به بازار فروش پیچ‌ها تنوع بالای محصولات می‌تواند خریداران را دچار سردرگمی کند. یکی از سوالاتی که در این حوزه ایجاد می‌شود در مورد تفاوت پیچ خودکار و معمولی است. خریداران برای اینکه بتوانند انتخابی صحیح در این زمینه کرده و بهترین و باکیفیت‌ترین محصول را متناسب با نیاز خود خریداری کنند در مرحله اول باید به شرکت معتبر پیچ و مهره فروشی مراجعه کنند.

شرکت مگا پیچ با بیش از ۱۰ سال سابقه یکی از بهترین‌های ایران در عرصه تولید و فروش انواع پیچ‌ها و مهره‌ها است. بنابراین شما می‌توانید به صورت حضوری و یا تلفنی با کارشناسان فروش این شرکت تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را در مورد اینکه پیچ خودکار چیست؟ و یا پیچ معمولی چیست به دست آورید. با بالا بردن آگاهی خود در این زمینه و اطلاع از کاربرد پیچ‌ های معمولی و خودکار می‌توانید طبق نیاز خود از طریق شرکت مگا پیچ سفارش خود را ثبت کنید.

تفاوت پیچ خودکار و غیر خودکار

در حالت کلی پیچ‌ها از لحاظ ظاهری و کاربردی در دو نوع خودکار و غیرخودکار دسته‌بندی می‌شوند. اگر تمایل به آشنایی بیشتر با این دو نوع پیچ دارید مگا پیچ شما را به خواندن ادامه مقاله دعوت می‌کند.

  • پیچ خودکار چیست ؟

پیچ‌های خودکار از جمله پرطرفدارترین پیچ‌ها در صنعت هستند. چرا که این پیچ‌ها برای اتصال قطعات به یکدیگر نیازی به استفاده از مهره ندارند. شکل ظاهری و طراحی این پیچ‌ها در مقایسه با انواع دیگر پیچ‌ها متفاوت بوده و از تنوع کمی برخوردار هستند. نوک این نوع از پیچ‌ها تیز بوده و به راحتی در قطعه فرو می‌روند. 

  • پیچ غیر خودکار چیست ؟

همان طور که گفته شد نوع دوم از پیچ‌ها غیر خود کار نام دارند. این دسته از پیچ‌ها بر خلاف مدل قبلی برای سفت شدن به مهره نیاز دارند. از جمله پرکاربردترین پیچ‌های غیر خودکار یا معمولی می‌توان به پیچ شش گوش، پیچ اتاقی، پیچ جوشی، پیچ استوانه، پیچ آلن، پیچ استاد بولت و  غیره اشاره کرد.

در صورت تمایل می‌توانید هر دو نوع از این پیچ‌ها را از طریق شرکت مگا پیچ تهیه کنید. مگا پیچ سعی دارد تا پیچ‌ها و مهره‌های باکیفیت و قیمت مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

کاربرد پیچ خودکار و پیچ معمولی

هر دو نوع از پیچ‌های خودکار و غیر خودکار (معمولی) دارای کاربرد خاص خود هستند. بنابراین خریداران باید ابتدا زمینه مورد استفاده پیچ را بررسی کرده و بعد از به دست آوردن شناخت کافی از این دو نوع پیچ نسبت به خرید آن اقدام کنند. البته هر دو نوع از این پیچ‌ها به منظور ایجاد اتصال بین قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما آنچه در این حوزه اهمیت دارد این است که قطعاتی که قصد وصل کردن آن‌ها به هم را دارید از چه جنس و شکلی برخوردار هستند. کارشناسان فروش ما در شرکت مگا پیچ شما را در انتخاب مناسب‌ترین گزینه همراهی خواهند کرد.

طراحی و سایزبندی پیچ خودکار و پیچ غیر خودکار دارای تنوع بالایی در بازار است. به عنوان مثال گرید، اندازه، متریال استفاده شده در ساخت و شکل ظاهری آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارند. پیچ‌های خودکار را معمولا برای ایجاد اتصال در قطعات استیل و آهن مورد استفاده قرار می‌دهند. البته به دلیل نوک تیزی که دارد در ایجاد اتصال بین صفحه‌های MDF نیز می‌تواند گزینه خوبی به حساب آید. اما پیچ‌های غیر خودکار به دلیل تنوع خیلی بیشتری که دارند در زمینه‌های گسترده‌تری استفاده می‌شوند. به طوری که در تمامی صنایع و زمینه‌ها می‌توان کاربرد این نوع از پیچ‌ها را مشاهده کرد.

شرکت مگا پیچ با داشتن تنوع بالا در محصولات خود این امکان را برای خریداران فراهم می‌کند تا بهترین گزینه را متناسب با کاربرد و انتظاری که از پیچ‌ها دارند خریداری کنند. علاوه بر تنوع بالای محصولات کیفیت بالای آن‌ها نیز از معیارهای اصلی کارشناسان ما در شرکت مگا پیچ است. همین موضوع سبب شده تا این شرکت به یکی از بهترین‌ها در حوزه فروش انواع پیچ‌ها و مهره‌ها تبدیل شود. در صورتی که قصد خرید یکی از انواع پیچ‌ها را دارید می‌توانید همین حالا با ما تماس گرفته و از خدمات این شرکت بهره ببرید.

منبع : https://en.wikipedia.org/wiki/Self-tapping_screw

برای خرید پیچ و مهره به سایت رسمی مگا پیچ مراجعه نمایید.

دفتر تهران

02165429531

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه پیچ و مهره مگاپیچ

دپارتمان تخصصی مگا پیچ با بیش از 17 سال فعالیت در صنعت کشورمان و با واردات و تولید انواع پیچ و مهره با استاندارهای: iso-Din-304-3016-316L-A325-AstmA 320L7- AstMa 35H-F568-AstMa 490-AstMA 453-AstMA 320L43 عرضه میگردد. ما با کادر مجرب و باتجربه در عرصه واردات و تولید و فروش اقلام تمام شرکت ها آماده ارائه خدمت هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید