اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907044575015076

چگونه فرورفتگی های ناشی از پایه های مبلمان را رفع کنیم؟

کد: 139907044575015076

https://bit.ly/3dnFYei

، تکاب , (اخبار رسمی): گذاشتن مبلمان سنگین در یک نقطه از فرش باعث فرورفتگی در طول زمان می شود زیرا وزن مبلمان باعث فشرده شدن الیاف فرش می شود. برداشتن این فرورفتگی ها معمولاً امکان پذیر است و شما به تجهیزات یا ابزار خاصی نیاز ندارید.

نحوه برداشتن فرورفتگی مبلمان از فرش
چگونه فرورفتگی های ناشی از پایه های مبلمان را رفع کنیم؟

مبلمان سنگین الیاف فرش را به مدت طولانی فشرده می کند. یک راه آسان برای جلوگیری از این اتفاق، جابجایی مبلمان است تا به اندازه کافی روی الیاف نماند و آنها را فشرده نکند.

لوازم سنگین معمولا باعث به وجود آمدن جای اثرات ناخوشایند بر روی فرش می شوند. قالیشویی و مبل شویی آنلاین بنفشه همواره بر این تاکید کرده است که باید تمام تلاش خود را جهت حفاظت از فرش ها به کار ببرد.

روزانه تعداد زیادی از ساکنان منطقه تهران و اسلامشهر و پرند که به خدمات قالیشویی در اسلامشهر نیاز دارند با قالیشویی بنفشه تماس می گیرند تا مشکلات فرش آنها از قبیل لکه گیری فرش و رفوگری فرش را حل کنند.

با این مطلب از مجموعه قالیشویی و مبل شویی بنفشه تهران همراه باشید تا یاد بگیرید، چگونه اثرات بر جای مانده از وسایل سنگین همچون مبل و صندلی را از بین ببرید.

اگر اثاثیه منزل هنوز هم باشد نمی توانید فرورفتگی فرش را حل کنید. وسایل را برای آشکارکردن فرورفتگی حرکت دهید و یا اتاق را مرتب کنید تا خانه جدیدی برای قطعه پیدا کنید یا در حین کار آن را از اتاق خارج کنید.

وقتی فرش در معرض دید قرار گرفت، برچسب را بررسی کنید تا مشخص شود این ماده از چه نوعی است. الیاف مصنوعی را می توان با استفاده از روش مکعب یخ سرد ثابت کرد. الیاف فرش مصنوعی رایج شامل نایلون، الفین و پلی استر است.

از کف زیر محافظت کنید. اگر در زیر فرش یا فرش منطقه ای که در زیر آن چوب یا گلدان دیگری وجود دارد ، فرورفتگی ایجاد کنید ، این مهم است. برای محافظت از کف ، حوله ، پارچه یا سایر مواد جاذب را در زیر فرشی که فرورفتگی محل درمان آن است قرار دهید.

فرورفتگی را با تکه های یخ پر کنید. به اندازه لازم از مکعب یخ استفاده کنید تا فرورفتگی کامل آن پر شود. با ذوب شدن یخ ها، الیاف فرش فشرده شده به آرامی آب را جذب می کنند. هرچه فیبرها آب بیشتری جذب کنند، پر و متورم می شوند و این باعث کاهش تورفتگی می شود.

اگر چندین فرورفتگی را از روی فرش برمی دارید، ابتدا روش را روی فرورفتگی که در یک منطقه نامحسوس است امتحان کنید تا فرش را از نظر رنگ پذیری آزمایش کنید.

فرورفتگی را یک شب بگذارید. اجازه دهید یخ ها ذوب شوند و فرش را ترک کنید تا یک شب یا حداقل چهار ساعت آب از یخ را جذب کند. این کار به الیاف وقت زیادی می دهد تا متورم شود و شروع به بازیابی شکل و چروک اولیه خود کند.

محل را خشک کنید. هنگامی که فرش چندین ساعت برای جذب آب فرصت داشت ، از یک حوله تمیز برای مرطوب شدن محل مرطوب و جذب بیش از حد آن استفاده کنید. فرش نباید کاملاً خشک باشد ، اما نباید مرطوب تر از کمی مرطوب باشد. در صورت لزوم به یک قسمت خشک از حوله تغییر وضعیت دهید تا آب بیشتری جذب کنید.

هنگامی که تا حد امکان آب جذب کردید ، حوله محافظ کف زیر را بردارید.

الیاف را کرک کنید. اکنون که الیاف چرک و چرکی اولیه خود را پیدا کرده اند ، می توانید دوباره آنها را به حالت شکل درآورید تا تمام آثار فرورفتگی از بین برود. با استفاده از انگشت ، یک سکه کوچک یا یک قاشق الیاف فرش را به چند جهت مسواک بزنید و پرز دهید تا مانند بقیه الیاف بلند و مستقیم بایستند.

همچنین می توانید از برس فرش یا چنگک فرش برای پرز دادن الیاف و برداشتن فرورفتگی استفاده کنید.

از بین بردن دندان ها از الیاف طبیعی

فرورفتگی ها را در معرض دید قرار دهید. اگر وسایلی که باعث فرورفتگی آنها شده هنوز هم آنها را پوشانده است ، مبلمان را بردارید تا بتوانید فرورفتگی ها را آدرس دهی کنید. وقتی فرش آزاد است ، برچسب مراقبت را بررسی کنید تا مشخص شود که فرش از چه نوع الیافی ساخته شده است.

فرورفتگی فرشهای با الیاف طبیعی بهتر است با بخار پاک شود. الیاف طبیعی معمول فرشها شامل پشم ، سیزال و پنبه است.

از کف محافظت کنید. بهترین راه برای از بین بردن فرورفتگی از الیاف طبیعی استفاده از بخار و گرما است ، اما در صورت تمام شدن کف می تواند به کف آن آسیب برساند. برای محافظت از کف زیر فرش یا فرش ، یک حوله یا مواد جاذب دیگر بین فرش و کف قرار دهید.

بخار را روی محل قرار دهید. اتوی بخار را از آب پر کنید. اتو را به بالاترین درجه تنظیم کنید و اجازه دهید گرم شود. اتو را 4 تا 6 اینچ (10 تا 15 سانتی متر) بالای فرش بگیرید و یک جت بخار ثابت به منطقه آسیب دیده بزنید. به بخار زدن ادامه دهید تا فرش مرطوب و گرم شود.

اگر اتو بخار ندارید از یک بطری اسپری برای مرطوب شدن فرورفتگی با آب استفاده کنید. سپس ، از داغ خشک کن برای گرم کردن منطقه و بخار دادن فرش استفاده کنید. سشوار را 4 تا 6 اینچ (10 تا 15 سانتی متر) بالاتر از فرش نگه دارید و سشوار را تا گرم شدن فرش بکشید.

گرمای مستقیم بیشتری را برای فرورفتگی های لجبازی اعمال کنید. یک حوله چای را با آب خیس کنید و تا حد ممکن بیش از حد از آن خارج کنید. حوله مرطوب را روی فرورفتگی قرار دهید. اتو را به حالت متوسط ​​روشن کنید و بگذارید تا گرم شود. اتو را روی حوله قرار دهید و هنگامی که اتو را برای مدت حوله روی حوله قرار می دهید فشار ملایمی وارد کنید. اتو را بردارید. بگذارید حوله در جای خود روی فرورفتگی خشک شود.

الیاف را خشک و کرک کنید. برای خشک شدن فرش از یک حوله تمیز استفاده کنید. برای برگرداندن الیاف کنده شده به شکل و موقعیت طبیعی خود ، از انگشتان خود ، یک قاشق ، قاشق یا چنگک فرش استفاده کنید تا الیاف را کرک و مسواک بزنید. با کرک زدن ، فرورفتگی از بین می رود.

جلوگیری از فرورفتگی فرش

از پد فرش استفاده کنید. بالشتک های فرش فقط فرش های شما را برای راه رفتن راحت نمی کنند ، زیرا همچنین می توانند از فرش شما محافظت کنند. وقتی یک مبلمان سنگین را روی فرش قرار می دهید ، این بالشتک به جذب وزن کمک می کند و از ایجاد فرورفتگی جلوگیری می کند.

لنت های فرش دارای ضخامت های مختلفی هستند و مهم این است که شما لنت مناسب نوع فرش خود را انتخاب کنید. به طور معمول ، لنت های فرش خانگی باید بین ¼ اینچ تا 16/7 اینچ (6.3 و 11 میلی متر) ضخامت داشته باشند و باید دارای تراکم حدود 6 پوند (2.7 کیلوگرم) در هر فوت مکعب (30 سانتی متر) باشند.

وسایل را مرتب جابجا کنید. فرورفتگی فرش در اثر مبلمان به این دلیل شکل می گیرد که مبلمان سنگین الیاف فرش را به مدت طولانی فشرده می کند. یک راه آسان برای جلوگیری از این اتفاق ، جابجایی مبلمان است تا به اندازه کافی روی الیاف نماند تا آنها را فشرده نکند. مبلمان را هر یک یا دو ماه در حدود یک اینچ (2.5 سانتی متر) حرکت دهید تا از ایجاد فرورفتگی جلوگیری کند.

این روش با مبلمان کوچک و مبلمان موجود در کاستورها بهترین عملکرد را دارد.

از فنجان یا گلایدر استفاده کنید. لیوان و گلایدر مبلمان لنت هایی هستند که شما آنها را در زیر پایه های مبلمان قرار می دهید. اینها باعث می شوند وزن مبلمان به طور یکنواخت تری در بین الیاف بیشتری پخش شود. به این ترتیب ، مبلمان فقط چند الیاف را فشرده نمی کند ، بنابراین فرورفتگی ایجاد نمی شود.

لیوان ها تمایل دارند به زیر پای مبلمان بلغزانند و به پای واقعی متصل نمی شوند. گلایدرها همچنین برای کمک به سر خوردن مبلمان بدون ایجاد خراش طراحی شده اند. آنها اغلب دارای پشت چسبنده ای هستند که به پا متصل می شوند ، یا پیچ یا سنجاق هایی هستند که داخل چوب قرار می گیرند.

فرش هایی را با یک شمع کوتاه تر انتخاب کنید. فرشهایی که دارای انبوه کوتاه تر هستند (الیاف کوتاه تر) به طور کلی آسان تر نگهداری و تمیز می شوند و مانند فرش هایی که دارای توده بلندتر هستند، مستعد فرورفتگی نیستند. وقتی زمان تغییر فرش های شما فرا رسید ، به دنبال الیاف کوتاه تری در مقایسه با تارهای بلندتر باشید.

منبع

اگر خودتان قادر به رفع مشکل فرش نبودید کافیست با شماره های قالیشویی آنلاین بنفشه تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن مشکلات فرش و مبل شما را حل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت طراحی و بهینه سازی سایت وب افشار

مجموعه وب افشار با داشتن پرسنل مجرب آماده طراحی وب سایتهای کاملا اختصاصی با موضوعات متنوع از قبیل سایت فروشگاهی و سایت شرکتی می باشد. ما بهترین کیفیت را برای شما تضمین می کنیم. علاوه بر طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت شما را نیز انجام می دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل