اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103146117515076

آیا تفنگ بادی انسان را می کشد؟

کد: 140103146117515076

https://bit.ly/3azIHUA

، تکاب , (اخبار رسمی): در نگاه اول، تفنگ های بادی کاملا بی ضرر به نظر می رسند، اما در واقع سلاح های بالقوه مرگبار هستند

آیا تفنگ بادی انسان را می کشد؟
تفنگ بادی

آیا تفنگ بادی انسان را می کشد؟
در نگاه اول، تفنگ های بادی کاملا بی ضرر به نظر می رسند، اما در واقع سلاح های بالقوه مرگبار هستند. تفنگ های بادی از قدرت انبساط هوای فشرده (یا گاز) برای راندن گلوله به سمت پایین لوله استفاده می کردند و پس از جنگ های ناپلئونی به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفتند. گلوله ها معمولا گلوله های سربی یا بلبرینگ هستند. در بررسی مطالعات تجربی، DiMaio به این نتیجه رسید که نرخ بحرانی نفوذ گلوله تفنگ بادی به پوست انسان بین 38 تا 70 متر بر ثانیه (125-230 فوت در ثانیه) است. در حالی که سرعت تفنگ های بادی مدرن از این سرعت فراتر رفته است. بنابراین، آسیب ناشی از تفنگ های بادی می تواند جدی و حتی کشنده باشد.


تفنگ های بادی نمی توانند به جمجمه انسان نفوذ کنند. در واقع این سلاح ها قدرت شلیک با چنین ضربه محکمی را ندارند. حتی سلاح های هوایی بزرگ موجود در بازار مانند تپانچه های 12 پوندی نیز نمی توانند به جمجمه انسان نفوذ کنند. با این حال، گلوله های آنها اگر در عمق 25 متری شلیک شود، می تواند ژلاتین بالستیک را تا عمق هفت اینچ سوراخ کند. این ژلاتین شباهت زیادی به برخی از قسمت های بدن به خصوص قسمت های نرم تر آن دارد.

قابلیت نفوذ تفنگ بادی به پوست بدن مانند نفوذ در جمجمه نیست و قابلیت نفوذ به انسان را دارند. این ممکن است از طریق جمجمه به بدن نفوذ نکند، اما نفوذ به پوست در قسمت های مختلف بدن می تواند منجر به مرگ شود. متأسفانه این تصور غلط وجود دارد که چون تفنگ های بادی برای تفریح ​​یا شکار حیوانات هستند، نمی توانند انسان را بکشند. اما اینطور نیست و شما می توانید از راه های زیر باعث مرگ فرد شوید.

برخی از زخم های تفنگ بادی منجر به سوراخ شدن ریه ها می شود. هنگامی که ریه ها از کار می افتند، مغز اکسیژن مورد نیاز خود را دریافت نمی کند. حتی اگر ریه ها سوراخ نشده باشند، می توانند با مایعاتی مانند خون پر شوند. همچنین از دریافت اکسیژن مغز جلوگیری می کند. در عرض یک دقیقه یا کمتر، فرد مبتلا به این آسیب ریه می تواند بمیرد. چون گلو قسمت نرمی از بدن است، اگر مراقب نباشید می توانید با تفنگ بادی خفه شوید.

زخم نزدیک قفسه سینه می تواند منجر به نارسایی ریه شود. این بار به جای آسیب شدید به ریه ها، قلب در خطر است. مغز به خون از قلب نیاز دارد که در این صورت دیگر نمی تواند آن را دریافت کند. این مرگ نیز به سرعت اتفاق می افتد و در عرض چند ثانیه اتفاق می افتد. اگر چه شما کمتر قلب را هدف قرار می دهید، حتی با وجود داشتن دنده در قفسه سینه، این اتفاق در عرض چند ثانیه رخ می دهد و شما کنترلی بر محل اصابت گلوله ندارید.

https://camaan.ir/second-hand-air-rifle/

https://zaya.io/r8ewc

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت طراحی و بهینه سازی سایت وب افشار

مجموعه وب افشار با داشتن پرسنل مجرب آماده طراحی وب سایتهای کاملا اختصاصی با موضوعات متنوع از قبیل سایت فروشگاهی و سایت شرکتی می باشد. ما بهترین کیفیت را برای شما تضمین می کنیم. علاوه بر طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت شما را نیز انجام می دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش