اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907054575314937

محبوب ترین تورها در جهان

کد: 139907054575314937

https://bit.ly/3iIhb5G

، مشهد , (اخبار رسمی): در جهان جاذبه ها و مکان های گردشگری و دیدنی بسیاری وجود دارد که عنوان محبوب ترین تورها را نیز به خود اختصاص داده و در بین گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردارند.

محبوب ترین تور ها در جهان
محبوب ترین تورها در جهان

در جهان جاذبه ها و مکان های گردشگری و دیدنی بسیاری وجود دارد، که عنوان محبوب ترین تور ها را نیز به خود اختصاص داده و در بین گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردارند. اگرچه این تور ها دارای هزینه های بسیاری هستند اما در مقابل زیبایی هایی که برای تماشای آن می روید بسیار ناچیز است. در این جا به برخی از جاذبه هایی که در بین گردشگران از محبوبیت بیشتری برخوردارند، اشاره می شود.

تور آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های کشور ترکیه است که از نظر گردشگری محبوب ترین شهر در این کشور شناخته شده است. سواحل دریایی موجود در این شهر و آب و هوای متنوع و مطبوع آن باعث شده است که در بین گردشگرانی که به تفریحات ساحلی علاقه دارند بسیار محبوب باشد. لارا، پاتارا، کلوپاترا و... برخی از سواحل بی نظیر این شهر هستند. همچنین جاذبه های گردشگری، معماری و بافت قدیمی، بندر قدیمی موجود در این شهر همگی موجب شده اند تا این شهر بسیار مورد توجه توریست ها قرار بگیرد.

تور بالی

یکی دیگر از پرطرفدار ترین جاذبه های گردشگری جهان در جزیره بالی واقع در کشور اندونزی است. این نقطه از جهان نیز به خاطر داشتن طبیعت بکر و همچنین تفریحات جذاب و امکانات بسیار مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. سواحل بسیار زیبایی هم مانند ساحل نور در این کشور وجود دارد که به عنوان مناسب ترین ساحل، حمام آفتاب و...  معروف است.

این کشور نیز دارای تورهای مناسب و ارزان قیمتی نیز هست. همچنین می توانید در این تورها از دیگر جاذبه های لذت بخش و زیبای بالی مانند معابد بسیار زیبا، جنگل میمون ها، پارک پرندگان، پارک حیوانات، تورهای دوچرخه سواری و... بازدید کنید و خاطره های خوش و ماندگاری را در کنار خانواده به ارمغان بیاورید.

تور سنگاپور

کشور سنگاپور نیز یکی از کشور هایی است که در بین ایرانیان بسیار پرطرفدار است. این تور نیز با توجه به خواسته های شما دارای قیمت های مختلفی است. این تور نیز جاذبه هایی مانند تفرجگاه ساحلی شن های خلیج، مجموعه تفریحی بی نظیر سنتوسا، ساحل سنتوسا و... را در خود جای داده است.

گالری ملی لندن

بازدید از نمایشگاه ملی زیبای واقع در لندن یکی از تور هایی است که در بین گردشگران و افرادی که به انواع نقاشی های روغنی رنسانس نیز علاقه دارند بسیار محبوب است. این گالری دارای 2300 اثر هنری است.

تور دبی

شهر دبی نیز از دیگر نقاطی است که جاذبه ها و تفریحات بی نظیر آن باعث شده است در بین ایرانیان بسیار مورد توجه و همواره در بین محبوب ترین تور ها نیز قرار بگیرد. همانطور که می دانید این شهر از جاذبه های فراوانی برخوردار است. آکواریوم دبی نیز یکی از مکان هایی که در این تور از آن بازدید می کنید و لحظاتی شاد را برای خود رقم بزنید. همچنین می توانید با انجام دادن اسکی روی برف که یکی از مفرح ترین ورزش های جهان است خاطره های خوش و ماندگاری را به یادگار بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

hihotel

سامانه "HiHotel" با توجه به شناخت کامل(کیفی و کمی) از هتل های مشهد اقدام به گارانتی معتبرترین هتل و هتل آپارتمان های مشهد از جمله هتل آپارتمان آرین و آلتون و هتل یک ستاره پرستاره که همگی از بهترین های اماکن اقامتی مشهد مقدس محسوب می شوند نموده است. های هتل در ایام خاص مانند عید نوروز، تعطیلات اعیاد و مناسبتها و در روزهای تابستان هتل های معتبر دیگری نیز گارانتی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی