اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907074579214937

هیجان انگیز ترین تور های جهان

کد: 139907074579214937

https://bit.ly/3neuAFW

، مشهد , (اخبار رسمی): انسان ها معمولا وقتی به دنبال مقصدی برای گذراندن تعطیلات هستند، سراغ طبیعت بکر می روند، اما افرادی هم هستند که مقاصد هیجان انگیز را انتخاب می کنند.

هیجان انگیز ترین تور های جهان
هیجان انگیز ترین تور های جهان

انسان ها در زمانی که به دنبال مقصدی برای گذراندن اوقات تعطیلی هستند بیشتر مکان هایی مورد نظر آن ها است که دارای طبیعت بکری باشد، اما در این بین افرادی هم هستند که سراغ جاهایی می روند که کمی هم هیجان را به آن ها ببخشد. در این قسمت تعدادی از هیجان انگیز ترین تور های دنیا به شما معرفی می شوند.

اسکی سواری روی آتشفشان

یکی از جاذبه های گردشگری در نیکاراگوئه که به تازگی تبدیل به یک مکان اسکی سواری تبدیل شده، آتشفشان سرو نگرو است. این آتشفشان این امکان را به وجود آورده است تا گردشگران بتوانند از آن بالا بروند و زیبایی های آن مانند گدازه های فعال آن را از نزدیک ببینند. همچنین آن ها می توانند با استفاده از اسکی هایی که sandboards نام دارند از آن با سرعتی غیر قابل اندازه گیری به پایین بیایند. این آتشفان یکی از فعال ترین آتشفشان ها در نیکاراگوئه و جوان ترین آتشفشان ها در آمریکای مرکزی است.

چادر زدن بالای درخت

بسیاری از افراد هستند که وقتی به طبیعت می روند، در کنار دریا یا در جنگل چادر می زنند. اما افرادی هم هستند که دوست دارند کاری مارجراجویانه تر و هیجان انگیز تر انجام دهند و در بالای درخت چادر بزنند. این کار آن ها سفر را بسیار لذت بخش می کند.

تور کاستیرینگ

ساحل نوردی یا کاستیرینگ یکی دیگر از تفریحاتی است که برای کسانی که به تفریحات هیجان انگیز علاقه دارند، پیشنهاد می شود. در این تور می توانید تفریحاتی مانند شنا کردن، شیرجه زدن و صخره نوردی را هم انجام دهید. این کار به این صورت امکان پذیر است که باید از صخره ساحلی به طرف بالا بروید و به سمت دریا از بالای صخره شیرجه بزنید. اگر این گونه سفری را ترجیح دادید باید به همراه خود کلیه امکانات ایمنی را داشته باشید.

تور گردشگری دبی

یکی دیگر از مقاصد گردشگری هیجان انگیز و زیبا، دبی است. گردشگران در این  شهر می توانند انواع تفریحات هیجان انگیز اعم از شتر سواری و... را تجربه کنند. همچنین دبی دومین شهر دربین شهر هایی که دارای تفریحات هیجان انگیز هستند، به شمار می رود.

کنیونینگ

کنیونینگ یکی از هیجان انگیز ترین تورها در جهان است. این تور به گونه ای است که فرد باید در آن صخره نوردی، غار نوردی، پریدن از روی صخره ها و ... را انجام دهد. یکی از هیجان انگیز ترین این تفریحات پریدن از بالای آبشار با سرعت بسیار بالا است در صورتی که فرود او بر روی صخره هایی با شیب تند همراه با عبور آب خواهد بود. این تفریح را می توانید در تور جنگل های کاستاریکا و یا تور گردشگری اسکاتلند تجربه کنید.

تور دیدن از کوسه ها از نزدیک ترین فاصله

تورهایی نیز وجود دارند که افراد با شرکت در آن ها می توانند با قرار گرفتن درون قفسی به زیر اقیانوس ها رفته و از نزدیک کوسه های آدم خوار را مشاهده کنند. مشاهده کردن این کوسه ها از کمترین فاصله باعث می شود که ترس و هیجان به انسان منتقل شود. مدیران این تور هیجان انگیز نیز در آفریقای جنوبی و استرالیا سطلی حاوی دل و روده خون آلود ماهی را برای گرفتن کوسه درون آب می ریزند که این کار باعث می شود کوسه ها حمله کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

hihotel

سامانه "HiHotel" با توجه به شناخت کامل(کیفی و کمی) از هتل های مشهد اقدام به گارانتی معتبرترین هتل و هتل آپارتمان های مشهد از جمله هتل آپارتمان آرین و آلتون و هتل یک ستاره پرستاره که همگی از بهترین های اماکن اقامتی مشهد مقدس محسوب می شوند نموده است. های هتل در ایام خاص مانند عید نوروز، تعطیلات اعیاد و مناسبتها و در روزهای تابستان هتل های معتبر دیگری نیز گارانتی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی