اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907084581214937

گران ترین تورها در جهان

کد: 139907084581214937

https://bit.ly/30ATPZv

، مشهد , (اخبار رسمی):  تورهای هوایی و زمینی در زندگی امروزی از اهمیت خاصی برخوردار هستند و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند. برخی تورها به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارند با استقبال کمتری روبرو می شوند.

گران ترین تور ها در جهان
گران ترین تورها در جهان

تورهای هوایی و زمینی در زندگی امروزی از اهمیت خاصی برخوردار هستند و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند. در این بین تورهایی هم هستند که به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارند کمتر کسی از آن ها استقبال می کند. به همین خاطر این دسته از تورها بیشتر مورد توجه افراد ثروتمند قرار می گیرند. هزینه بالایی که بعضی از تور ها دارند نیز به دلیل برخی از امکانات لوکس و خاصی است که مدیران این تورها ارائه می کنند.

در این قسمت شما با تعدادی از کشور هایی که تور آنها به عنوان گران ترین تورهای گردشگری شناخته شده است آشنا می شوید.

تور مسافرتی نیویورک

به عنوان یکی از گران ترین تورها در جهان می توان به تور مسافرتی نیویورک اشاره کرد. تور نیویورک توسط شرکتی به نام "دریم میکر " راه اندازی شده است. در این تور به کمک یک جت می توانید تنها در 20 روز، از 20 کشور دنیا بازدید کنید. همچنین این تور مسافرتی کلیه امکانات و خدمات و تجملات منحصر به فرد را ارائه داده است تا افرادی که هزینه برایشان ملاک نیست آن را تجربه کنند.

تور مسافرتی سوئیس

 کشور سوئیس نیز گران ترین کشور و گران ترین تور در جهان است که نمی توان به راحتی به آن سفر کرد. این کشور که مهمترین کشور جهان در زمینه های سیاسی و تجاری است، به عنوان یک مقصد گردشگری نیز به شمار می رود. این تور نیز با امکانات و خدمات قابل توجهی که ارائه می دهد موجب هزینه زیادی شده و به همین دلیل سفر به این کشور برای مردم بسیار دشوار است.

تور مسافرتی اتریش

یکی دیگر از کشورهای گران جهان کشور اتریش است. این کشور نیز هزینه های زیادی برای اقامت در هتل و حمل و نقل دریافت می کند که می تواند برای برخی از افراد بسیار سنگین باشد. به این صورت که در این تور با توجه به هزینه بالای آن تنها تعداد کمی از افراد شرکت می کنند.

تور گردشگری جزیره فیجی

در میان گران ترین جزایر هم می توان از جزیره فیجی نام برد که یک مقصد گردشگری بسیار زیبا و مناسب است. این جزیره که در جنوب اقیانوس آرام قرار دارد، از 332 جزیره دیگر تشکیل شده است. تور گردشگری این جزیره ها قیمت بسیار بالایی دارند. چرا که دارای مکان هایی بی نظیر و بکر هستند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

hihotel

سامانه "HiHotel" با توجه به شناخت کامل(کیفی و کمی) از هتل های مشهد اقدام به گارانتی معتبرترین هتل و هتل آپارتمان های مشهد از جمله هتل آپارتمان آرین و آلتون و هتل یک ستاره پرستاره که همگی از بهترین های اماکن اقامتی مشهد مقدس محسوب می شوند نموده است. های هتل در ایام خاص مانند عید نوروز، تعطیلات اعیاد و مناسبتها و در روزهای تابستان هتل های معتبر دیگری نیز گارانتی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی