اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907094582514937

ارزان ترین تورها در جهان

کد: 139907094582514937

https://bit.ly/3jzXVbJ

، مشهد , (اخبار رسمی): کشورهایی در دنیا هستند که با پرداخت هزینه ای بسیار کم می توان به آنها سفر کرد. از جمله این کشورها، می توان به کشور های همسایه ایران اشاره کرد که به دلیل مسافت کوتاهی که با ایران دارند هزینه سفر به آنها پایین است.

ارزان ترین تور ها در جهان
ارزان ترین تورها در جهان

می توان گفت که سفر کردن یکی از جذاب ترین بخش های زندگی هر فرد است. یکی از زیباترین تورهای مسافرتی بازدید از جاذبه های گردشگری است. همه می دانیم که در هر یک از کشور های جهان جاذبه های گردشگری فراوانی وجود دارد که هر کدام از آن ها نیز هزینه هایی را در بر دارد.

اما می توان گفت در این بین کشورهایی هم وجود دارند که با پرداخت هزینه ای بسیار کم می توان به آنها سفر کرد. از جمله این کشورها، می توان به کشور های همسایه اشاره کرد که به دلیل مسافت کوتاهی که با ایران دارند به راحتی می توان به آن ها سفر کرد.

در این قسمت شما با کشور هایی که جزء ارزان ترین تور های گردشگری هستند آشنا می شوید:

کشور ارمنستان، ارزان ترین تور

یکی از ارزان ترین کشورهای گردشگری که در جهان وجود دارد، کشور ارمنستان است. ارمنستان با این که کشور بزرگی نیست اما دارای جاذبه ها و زیبایی های فراوانی است. همچنین وجود آثار تاریخی بسیار و معماری بی نظیر در ایروان می تواند سفر شما را بیادماندنی تر کند. یکی از مزایای سفر به این کشور این است که شما می توانید ویزای ارمنستان را قبل از حرکت و در فرودگاه بگیرید.

کشور ترکیه

یکی از توریستی ترین کشور ها، کشور ترکیه است. این کشور نیز دارای انواع جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیاری است که گردشگران می توانند با بازدید از آن ها خاطرات خوش و ماندگاری را به یادگار بگذارند. دو تا از شهر هایی که در این کشور از استقبال بی نظیری برخوردارند، استانبول و آنکارا هستند که اگر چه جاذبه های بسیاری را در خود جای داده اند اما هزینه سفر به آن ها بسیار کم و مناسب است.

تفلیس گرجستان

یکی از مقاصد ارزان و همچنین دیدنی کشور گرجستان است. این کشور از آن دسته کشور هایی است که مسافران می توانند بدون ویزا به آن سفر کنند. یکی از شهر های بسیار مهم و دیدنی کشور گرجستان، شهر تفلیس است. این شهر چندین سال است که به دلیل اینکه جاذبه های فراوانی را در خود جای داده است و همچنین هزینه بسیار کمی دارد، بسیار مورد علاقه مسافران و گردشگران ایرانی و سایر نقاط جهان شده است.

کشور بلغارستان

کشور بلغارستان یکی از جذاب ترین کشور هایی است که در فاصله کمی از کشور ایران قرار گرفته است و می توان به راحتی به آن سفر کرد. با سفر به این کشور زیبا می توانید علاوه بر صرفه جویی در هزینه بازدید از زیبا ترین جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی آن را تجربه کنید.    

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

hihotel

سامانه "HiHotel" با توجه به شناخت کامل(کیفی و کمی) از هتل های مشهد اقدام به گارانتی معتبرترین هتل و هتل آپارتمان های مشهد از جمله هتل آپارتمان آرین و آلتون و هتل یک ستاره پرستاره که همگی از بهترین های اماکن اقامتی مشهد مقدس محسوب می شوند نموده است. های هتل در ایام خاص مانند عید نوروز، تعطیلات اعیاد و مناسبتها و در روزهای تابستان هتل های معتبر دیگری نیز گارانتی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی