اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907134687614957

تاثیر اینترنت 5G بر صنعت حمل و نقل

کد: 139907134687614957

https://bit.ly/3iz4wC0

، مشهد , (اخبار رسمی): ما در دنیایی زندگی می کنیم که روز به روز تغییر می کند و در حال بهبود است و توسعه های انقلابی در آن تبدیل به روال روزانه شده است.

تاثیر اینترنت 5G بر صنعت حمل ونقل
اینترنت 5G بر صنعت حمل ونقل

اتصال سریعتر تنها مزیت 5G نیست؛ دستگاه های متصل بیشتر نیز جزو مزایای این تکنولوژی هستند که برای زنجیره تأمین و حمل و نقل تاثیر انقلابی خواهند داشت.

ما در دنیایی زندگی می کنیم که روز به روز تغییر می کند و در حال بهبود است - توسعه های انقلابی امروز تبدیل به روال روزانه شده است. (بیترو)
اینترنت می تواند بهترین مثال برای این امر باشد. اینترنت وقتی وارد زندگی ما شد ، یک تحول انقلابی برای جهان بود و اکنون مدت هاست که بخشی اساسی از زندگی ما شده است. با فناوری 5G ، اینترنت در تمام جنبه های زندگی روزمره ما ادغام خواهد شد. اتصال سریعتر تنها مزیت 5G نیست؛ دستگاه های متصل بیشتر نیز جزو مزایای این تکنولوژی هستند که برای زنجیره تأمین و حمل و نقل تاثیر انقلابی خواهند داشت.

جریان اطلاعات برای مدیریت زنجیره تأمین موثر و موثر ضروری است و 5G اجازه می دهد تا داده های بیشتری به صورت سریعتر و سریعتر منتقل شوند. این امر باعث ایجاد قابلیت دید و انعطاف پذیری در زنجیره تامین می شود.
انتقال سریعتر و تاثیرگذارتر داده ها باعث افزایش سرعت اتصال دستگاه ها می شود و مزایای اینترنت اشیا را در زنجیره تأمین قابل مشاهده و مفیدتر می کند. دستگاه های بیشتری به عنوان یکی از مهمترین مزایای فن آوری 5G به اینترنت متصل می شوند. این فرایندهای سریعتر و موثرتر در هر بخش از زنجیره تأمین از مدیریت انبار گرفته تا حمل و نقل و تولید امکان پذیر می شود.

پیاده سازی شبکه های 5G همچنین باعث بهبود قابلیت بهینه سازی مسیرهای حرکت لجستیک می شود و این امر به شما کمک می کند تا از سفرهای غیرضروری و کمبودها اجتناب کنید. افزایش استفاده از فناوری های اینترنت اشیا در صنعت لجستیک ، به اشتراک گذاری داده ها در زمان واقعی را بهبود می بخشد و ردیابی بار زنده را در تمام نقاط حمل و نقل کارآمدتر به ارمغان می آورد. اینترنت اشیا توانایی جمع آوری داده ها را در هر مرحله از حمل بار ارتقا می دهد و این توانایی ردیابی آسیب های احتمالی ، سرقت و غیره را در حین حمل و نقل بهبود می بخشد.

شبکه های 5G همچنین از طریق واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) ارتباطات را بهبود می بخشند ، پشتیبانی اضافی شامل کنترل از راه دور همه جنبه های حمل و نقل را فراهم می کنند. جاده های هوشمند و وسایل نقلیه هوشمند و کنترل از راه دور از نظر هزینه های هر شرکت امکان پذیر و قابل دسترسی است. فناوری های VR و AR از نظر پشتیبانی از راه دور و پشتیبانی فنی قابل درک تر برای شرکت مفید خواهند بود.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اپلیکیشن بیترو

سامانه آنلاین حمل و نقل بار بیترو شامل دو سرویس اقتصادی و اختصاصی می باشد ‏سرویس اقتصادی شامل: ‏• امکان حمل کالا بر اساس حجم و وزن ‏• پیک بین شهری ‏سرویس اختصاصی شامل : ‏• خودرو های سبک(نیسان ،پیکان وانت و ...)و سنگین(خاور ،کامیون، تریلی و...) ‏• امکان قیمت گذاری توسط رانندگان ‏• امکان ارسال سفارش حمل به رانندگان منتخب ‏• امکان انتخاب مبدا و مقصد و از روی نقشه و بدون استفاده از نقشه(برون شهری)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]