اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005165366814957

سامانه بیترو، سیستم سفارش سریع خود را در مشهد راه اندازی کرد

کد: 140005165366814957

https://bit.ly/3jEHuMi

، مشهد , (اخبار رسمی): همشهریان خراسانی و مشهدی می توانند بدون نصب اپلیکیشن، در سریع ترین زمان سفارش حمل بار خود را در سایت بیترو ثبت نمایند و در کوتاه ترین زمان قیمت مناسب و خدمات مناسب را دریافت خواهند نمود.

سامانه بیترو سیستم سفارش سریع خود را در مشهد  جهت حمل بار راه اندازی کرد
سامانه آنلاین حمل بار بیترو

لجستیک مبحث بسیار مهمی در اکثر کسب و کارهای است. 

حمل بار با قیمت مناسب و در کوتاه ترین زمان یکی از دغدغه هایی است که اکثر مشاغل دارند.

سامانه آنلاین حمل بار بیترو یکی از استارت آپ هایی است که در این زمینه کمکی زیادی خواهد کرد .

مناقصه سریع بار در بین باربری ها و رانندگان و اعلام قیمت و ارتباط مشتری با بهترین باربری کاری است که به واقع در این سامانه انجام می گیرد.

افزون بر آن ارائه API و وب سرویس برای فروشگاه های آنلاین این امکان را فراهم می نمایند که در به صورت آنلاین اعلام قیمت نموده و آن را به مشتری نمایش دهند و بعد از ثبت سفارش درخواست به بیترو ارسال گرددو عملا درگیر مسائل لجستیک سفارش خود نباشند.

انواع خودرو های (وانت نیسان خاور کامیون) برای حمل توشهری و بین شهری و همچنین سرویس اقتصادی (خرده بار) در این سامانه لحاظ گردیده است. این سامانه در مشهد مشغول به فعالیت است.

همچنین برای آن دسته از مشتریانی که فرصت نصب اپلیکیشن را ندارند، گزینه سفارش سریع در وب سایت قرار دارد که با ثبت مشخصات مختصر همین فرآیند استعلامات قیمت انجام گرفته و به صورت پیامکی اعلام می گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اپلیکیشن بیترو

سامانه آنلاین حمل و نقل بار بیترو شامل دو سرویس اقتصادی و اختصاصی می باشد ‏سرویس اقتصادی شامل: ‏• امکان حمل کالا بر اساس حجم و وزن ‏• پیک بین شهری ‏سرویس اختصاصی شامل : ‏• خودرو های سبک(نیسان ،پیکان وانت و ...)و سنگین(خاور ،کامیون، تریلی و...) ‏• امکان قیمت گذاری توسط رانندگان ‏• امکان ارسال سفارش حمل به رانندگان منتخب ‏• امکان انتخاب مبدا و مقصد و از روی نقشه و بدون استفاده از نقشه(برون شهری)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ