اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907144690315321

خرید با مناسب ترین قیمت

خرید کولر گازی در پاییز و زمستان برگ برنده است

کد: 139907144690315321

https://bit.ly/2IJrdqI

، تهران , (اخبار رسمی): خرید کولر گازی و اسپلیت نیاز به هزینه بسیار بالایی دارد که می توانید برای کاهش این هزینه ها، خریدتان را در فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان انجام دهید.

خرید کولر گازی در پاییز و زمستان برگ برنده است
خرید کولر گازی و اسپلیت در فصل های سرد سال بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

فصل های سرد سال برای خرید کولر گازی و اسپلیت بهترین زمان ممکن است. پس این زمان ها را از دست ندهید.

با گرم شدن هوا و بحران کم آبی، خرید کولر گازی و اسپلیت به یکی از کالاهای مصرفی ضروری افراد تبدیل می شود. تکنولوژی های بکار رفته در این دستگاه ها و همچنین کم مصرف شدن آنها، موجب شده تا افراد بیش از پیش برای خرید این سیستم های سرمایشی و گرمایشی ترغیب شوند. اما سوالی که خریداران با آن رو به رو هستند این است که چه فصلی برای خرید کولر گازی مناسب است. در این مقاله به این پرسش شما عزیزان پاسخ داده شده و برخی از نکات که هنگام خرید این دستگاه باید مورد توجه قرار دهید بیان می شود.

بهترین فصل خرید کولر گازی و اسپلیت

اگر قصد خرید سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دارید باید بدانید بهتر است در فصول سرد مثل پاییز و زمستان برای خرید اقدام کنید. از آنجایی که در فصل پاییز و زمستان افراد نیاز فوری به سیستم های خنک کننده ندارند عموما تولید کنندگان و فروشندگان در این فصول طرح هایی نظیر فروش ویژه و حراج اعلام می کنند. همچنین به دلیل کاهش تقاضا، قیمت خرید این دستگاه ها به میزان چشمگیری کاهش یافته و بهترین فرصت برای خرید دستگاهی قدرتمند و کم مصرف با قیمت فوق العاده مناسب است.

علاوه بر این در فصول پاییز و زمستان به دلیل آنکه افراد نیاز ضروری به سیستم های خنک کننده ندارند زمان بیشتری برای جستجو در میان برندها، مدل ها و ظرفیت های اسپلیت خواهند داشت و در خنکای پاییز و زمستان قادر خواهید بود با آرامش، دقت بیشتر و بهره گیری از مشاوره کارشناسان این حوزه بهترین و مطمئن ترین انتخاب را داشته باشید و خریدی مقرون و به صرفه تر انجام دهید.

با آلودگی هوای شهر ها چه کنیم؟

با افزایش آلاینده ها و آلودگی های موجود در هوای شهرها به ویژه کلان شهرهایی چون تهران، اصفهان، مشهد، تبریز و ... نیاز به تنفس هوای پاک بیش از پیش احساس می شود. با این وجود ممکن است با خود بگویید تنفس هوای پاک با شرایط فعلی دیگر امکان پذیر نخواهد بود اما باید بدانید شرکت های تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در کنار قابلیت سرمایش و گرمایش، فیلتر های تصفیه هوای متفاوتی در این دستگاه ها تعبیه کرده اند که علاوه بر تولید سرمایش و گرمایش، هوای مطبوع و تمیزی ایجاد می کند.

این فیلترها اثرات آلاینده های محیط بسته را از بین برده و با ایجاد هوای تمیز تاثیر مثبتی بر سلامت و سبک زندگی شما خواهد داشت. می توان گفت یکی از دلایل مهمی که می توان برای خرید کولر گازی اقدام کرد وجود فیلتر های تصفیه هوا در این دستگاه ها می باشد. پس فرصت را از دست نداده و الان که در فصل پاییز هستیم برای خرید دستگاه مناسب با بهترین قیمت اقدام کنید.

نکات مهم در هنگام خرید کولر گازی

همانطور که اشاره شد، بهترین زمان خرید سیستم های تهویه مطبوع خانگی و یا مرکزی مانند داکت اسپلیت فصول پاییز و زمستان می باشد و از آنجایی که فروشگاه های سیستم های تهویه مطبوع خلوت تر بوده و مشتری کمتری دارند، زمان بیشتری برای شما صرف کرده و جزئیات بیشتری در اختیار شما قرار خواهند دادند. از این رو بهتر است زمان خرید کولر گازی برخی از نکاتی که در ادامه بیان شده است را در نظر داشته باشید:

متراژ فضا را در نظر بگیرید

پیش از خرید، مساحت فضایی که برای آن قصد خرید کولر دارید را اندازه بگیرید. با دانستن متراژ فضایی که باید خنک شود قادر خواهید بود دستگاهی مناسب تر انتخاب کرده و از هدر رفتن انرژی برق و صرف هزینه زیاد برای دستگاه با ظرفیت نامناسب جلوگیری کنید. لازم به ذکر است علاوه بر متراژ به تعداد درب و پنجره ها، میزان باز و بسته شدن درب و پنجره ها در طول روز، آفتاب گیر بودن محل و ارتفاع سقف نیز توجه کنید.

در ارتباط با میزان صدای دستگاه از فروشنده سوال کنید

میزان صدای دستگاه با واحد دسی بل بیان شده و در کاتالوگ هر دستگاه درج شده است. در صورتی که میزان صدا برای شما اهمیت دارد و ترجیح می دهید دستگاهی با حداقل صدا خریداری کنید هنگام خرید از فروشنده در اتباط با میزان صدای پنل داخلی دستگاه پرس و جو نمایید. عموما کولرهای گازی پنجره نسبت به سایر مدل ها صدای بیشتری دارند.

در اراتباط با میزان مصرف انرژی دستگاه با فروشنده صحبت کنید

از آنجایی که در فصول گرم سال دستگاه خنک کننده دائما روشن است، بهتر است هنگام خرید به برچسب انرژی دستگاه توجه کرده و دستگاه های دارای اینورتر را خریداری کنید. شاید هنگام خرید قیمت دستگاه های اینورتر قیمت بالاتری داشته باشند اما در بلند مدت با کاهش هزینه های برق مصرفی، این هزینه را جبران خواهند شد.

نظرات و بررسی ها را پیش از خرید با دقت بخوانید

برندهای بسیاری از جمله کولر گازی دایکین ، گرین، گری، اجنرال، ال جی، توشیبا، هیتاچی و... کولر گازی و اسپلیت در مدل ها و ظرفیت های مختلف با تکنولوژی های متفاوتی تولید و به بازار عرضه کرده اند. اما به جرات نمی توان گفت کدام برند بهترین است از این رو بهتر است پیش از خرید با مراجعه به وب سایت های مختلف ویژگی های هر دستگاه را مقایسه کرده و نظرات کاربران را بطور دقیق مطالعه کنید تا در نهایت بتوانید کالایی با بهترین کیفیت و بهرین قیمت خریداری کنید. از آنجایی که در فصول سرد سال عجله ای برای خریدسیستم خنک ندارید، بهرین زمان برای بررسی دقیق و خرید با قیمت مناسب خواهد بود.

از مراکز معتبر خرید کنید و دستگاه را تست کنید

یکی از نکاتی که باید حتما مورد توجه قرار دهید خرید از فروشگاه معتبر است. چراکه این روزها برخی افراد سودجو دستگاه های تقلبی را به قیمت اصل به فروش می رسانند. پس بهتر است برای آنکه در دام افراد سودجو قرار نگیرید کولر گازی از مکانی معتبر خرید کنید. همچنین به فروشگاهی بروید که امکان تست محصول از نظر قدرت سرمایش و گرمایش، پرتاب باد، میزان صدا و ... را به شما می دهند.

خدمات ارائه شده برای دستگاه را بررسی کنید

از آنجایی که نصب اسپلیت کار ساده ای نبوده و نیازمند تخصص است، هنگام خرید از مکانی خریداری کنید که خدمات نصب، خدمات پس از فروش و گارانتی برای دستگاه ارائه می کنند. اگر دریافت این خدمات اندکی هزینه دستگاه را بالا برد باید بدانید دریافت این خدمات ارزش داشته و از زمان و دردسرهای بعدی شما می کاهد.

جمع بندی

در پایان توجه کنید بهتر است با در نظر گرفتن بودجه خود و بررسی های دقیق اقدام به خرید سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب از فروشگاه معتبر کنید و فصل پاییز و زمستان را برای خرید کولر گازی از دست ندهید.

می توانید برای داشتن خریدی مطمئن به این وب سایت مراجعه کنید: https://badbezan.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بادبزن

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن نمایندگی رسمی فروش برندهای معتبر انواع سیستم های تهویه مرکزی و خانگی از جمله کولر گازی و اسپلیت ، داکت اسپلیت ، سیستم های تصفیه هوا ، vrv و متخصص در نصب و راه اندازی بهترین و باکیفیت ترین نمونه سیستم های تهویه می باشد. ارائه خدمات پس از فروش همچون نصب و راه اندازی، شارژ کولر گازی و تعمیر کولر گازی از دیگر خدماتی است که به شما عزیزان عرضه و ارائه می نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید