اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003015143215321

کولر گازی و اسپلیت را با بهترین قیمت بخرید

کد: 140003015143215321

https://bit.ly/3v9Bdgi

، تهران , (اخبار رسمی): کولر گازی و اسپلیت با بهترین قیمت ممکن را می توانید از فروشگاه های معتبر با ضمانت اصل بودن کالا خریداری نمایید.

کولر گازی و اسپلیت را با بهترین قیمت بخرید
کولر گازی و اسپلیت با بهترین قیمت

کولر گازی ها جزو آن دسته از سیستم‌های تهویه هستند که افراد برای بهره‌مندی از هوای مطبوع و خنک در گرمای طاقت فرسای تابستان به فکر خرید آن می‌افتند. خرید اسپلیت در سال‌های اخیر با استقبال بیشتری نیز مواجه شده است. یکی از دلایل این امر گرم‌تر شدن هوا در مناطق مختلف کشور است که موجب شده کولرهای آبی قادر به تامین هوای خنک مورد نیاز برای افراد در منازل مسکونی و اداری نباشند. همچنین به دلیل نمای زیبایی که کولر گازی و اسپلیت ها دارند در ساختمان‌های نوساز نیز کارفرمایان تمایل بیشتری به خرید و نصب آنها نسبت به کولرهای آبی دارند.

دستگاه‌های تهویه مطبوع مانند کولر گازی ها در دسته‌ی کالاهای سرمایه‌ای قرار دارند. به همین دلیل در زمان خرید باید بدانید چه نوع اسپلیت با چه ظرفیت ، قیمت و برندی را احتیاج دارید. توصیه می‌شود خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر مانند فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن انجام بدهید. در این فروشگاه متخصصین این حوزه با ارائه اطلاعات فنی دقیق شما را در خرید بهترین دستگاه راهنمایی می‌کنند. این سری از سیستم‌های خنک کننده در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی ارائه شده‌اند که موقیعت نصب آنها نیز متفاوت است. فروشگاه بادبزن مفتخر است مدل‌های متنوع کولر گازی مانند دیواری، ایستاده، پنجره‌ای و پرتابل از برندهای مطرح با بهترین قیمت را در کشور عرضه نماید.

انواع مختلف گولر گازی در بازار ایران

این سیستم در مدل‌های مختلف توسط برندهایی همچون گری، دایکین، اجنرال، میتسوبیشی،گرین ، ایران رادیاتور و ... تولید و عرضه شده است که تامین کننده نیازهای متنوع کاربران هستند مانند مدل‌های :

  • پنجره‌ای
  • دیواری
  • داکت اسپلیت
  • ایستاده تا ظرفیت 90000 بی تی یو
  • پرتابل که نیازی به کندانسور بیرونی ندارد

علاوه بر این مدل‌ها، در زمان خرید می‌توانید اسپلیت‌های اینورتر دار و یا بدون اینورتر که به آنها معمولی گفته می‌شود را انتخاب کنید. انواع اینورتردار با تبدیل برق متناوب به جریان برق مستقیم، باعث استارت تدریجی، کم صدا و کم مصرف دستگاه در هنگام راه اندازی می‌شوند. به همین دلیل این مدل‌ها از قیمت بیشتری برخوردار هستند که با توجه به مزایای گفته شده باعث ترغیب افراد برای خرید می‌شوند.

انواع مدل های کولر گازی و اسپلیت را در لینک زیر ببینید:

https://b2n.ir/d27153

خرید کولر گازی اجنرال در مدل‌های متنوع

اسپلیت‌ و کولر گازی اجنرال از محصولات شرکت فوجیتسو جنرال ژاپن هستند که از گذشته در کشور ما با نام اجنرال (O’General) شناخته شده‌اند. این شرکت یکی از قدیمی‌ترین کمپانی‌های تولید کننده سیستم تهویه مطبوع است که به مرور زمان توانسته دستگاه‌هایی برخوردار از تکنولوژی روز دنیا با عملکرد هوشمند را تولید و ارائه کند. تولیدات اجنرال دارای راندمان و دوام فوق العاده هستند و در تمام شرایط آب و هوایی می‌توان آنها را خریداری و استفاده کرد.

کولر گازی‌های اجنرال در مدل‌های دیواری و پنجره‌ای در بازار موجود هستند. که باید در زمان خرید با توجه به نیاز خود و محل نصب سیستم یکی از آنها را خریداری نمایید. علاوه بر مدل، ظرفیت دستگاه نیز حائز اهمیت است. اسپلیت‌های اجنرال را می‌توانید در ظرفیت‌های 12000،18000،24000 و حتی بالاتر با توجه به متراژ ساختمان و فاکتورهای دیگر مانند آفتاب گیر بودن با نبودن خریداری کنید.

محصولات اجنرال دارای ویژگی‌های مشترکی از جمله موارد زیر هستند:

پرتاب باد در 4 جهت: با وجود این قابلیت تمام فضای ساختمان به صورت یکنواخت خنک خواهد شد.

گرمایش و سرمایش قدرتمند: دستگاه‌های اجنرال را علاوه بر تامین هوای خنک می‌توانید برای گرمایش محیط نیز تهیه کنید. به دلیل وجود کمپرسور روتاری این سیستم از بازدهی بالایی در برودت و حرارت برخوردار است.

استفاده از گاز خنک کننده R410a: این گاز مبرد در حال حاضر یکی از بهترین گازهای خنک کننده مورد استفاده در سیستم‌های کولر گازی و اسپلیت است که از قدرت بالاتری نسبت به گاز R22 بهره‌مند است.

خرید اسپلیت های کم مصرف گری

کارخانه گری در شهر زوهای چین در سال 1991 تاسیس شد و تولید سالانه محصولات خانگی آن به بیش از 60 میلیون می‌رسد. یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی از تولیدات کارخانه‌ی گری است. محصولات گری در دو دسته خانگی و اداری عرضه شده‌اند. یکی از دلایلی که باعث شده تا دستگاه کولر گازی گری به یک سیستم هوشمند سرمایشی تبدیل شود تجهیز آن به سیستم WIFI (وای فای) است.

با وجود این قابلیت کاربران می‌توانند از فواصل دور و حتی بیرون از ساختمان عملکرد سیستم از جمله دمای آن را کنترل کنند. برای بهره‌مندی از این ویژگی کافیست اپلیکیشن مخصوص را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. علاوه بر این کولرگازی‌های گری دارای فناوری اینورتر هستند که موجب شده مصرف انرژی و برق آنها کاهش چشمگیری داشته باشد.

از دیگر مشخصه‌های این سیستم موارد زیر می‌باشد:

  • تولید کمترین میزان صدا (حدود 28 دسیبل)
  • بدنه مقاوم در مقابل زنگ زدگی و خوردگی
  • قابلیت سرمایش و گرمایش مناسب
  • مجهز به سیستم رطوبت زدا
  • مجهز به فیلترهای تصفیه هوا، فیلترهای ضد باکتری، فیلتر ضد آلرژی و ...
  • قابلیت پرتاب باد سه بعدی و تنظیم خودکار وزش باد
  • دارای سیستم عیب یابی خودکار
  • سیستم محافظ فاز

مزایای باورنکردنی کولر گازی و اسپلیت

استفاده از این سیستم در مناطقی از کشور که میزان رطوبت هوا بالا است مانند شهرهای شمالی کشور بسیار توصیه می‌شود. به دلیل اینکه برخلاف کولرهای آبی باعث ایجاد رطوبت در هوا نشده و حتی برخی از مدل‌ها دارای قابلیت رطوبت زدایی هستند که بسیار ایده‌آل است.

امکان کنترل کردن میزان سرمایش در قسمت‌های مختلف ساختمان وجود دارد. از این طریق می‌توان در مصرف انرژی نیز صرفجویی کرد.

در این سیستم از آب استفاده نمی‌شود. از این جهت در شرایط کنونی که با بحران کم آبی روبه‌رو هستیم خرید و استفاده از آنها بسیار هوشمندانه خواهد بود.

نسبت به کولرهای آبی سرمایش سریعتری را تامین می‌کنند. بلافاصله بعد از روشن کردن کولر، فضا خنک خواهد شد.

به دلیل جدا بودن موتور از پنل داخلی در زمان روشن بودن دستگاه هیچ گونه سر و صدایی در فضای داخلی ایجاد نخواهد شد.

اما مهم‌ترین مزیت این سیستم نسبت به کولرهای آبی عدم ورود هوای آلوده و مملوء از آلاینده‌های مضر به داخل ساختمان است. در این دسته از دستگاه‌های سرمایشی از فیلترهای تصفیه کننده استفاده شده است که مانع از نفوذ هرگونه ذره‌ی خارجی به فضای داخلی می‌شوند. به همین دلیل احتمال ابتلای افراد به بیماری‌های تنفسی و آلرژی نیز کمتر خواهد شد.

خرید کولر گازی و اسپلیت با نازل‌ترین قیمت

چنانچه تصمیم به خرید دستگاه‌های هوشمند سرمایشی و گرمایشی برای منزل و یا محل کار خود گرفته‌اید بهتر است در اولین فرصت و تا قبل از گرم شدن بیش از حد هوا اقدام به خرید کنید. در صورتی که در انتخاب برند، طرفیت و مدل دستگاه مناسب برای ساختمان خود مطمئن نیستید می‌توانید از سرتاسر کشور با فروشگاه بادبزن در تماس باشید و از مشاوره‌ی متخصصین بادبزن برای خرید راهنمایی گرفته و خریدی مطمئن و اقتصادی را تجریه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بادبزن

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن نمایندگی رسمی فروش برندهای معتبر انواع سیستم های تهویه مرکزی و خانگی از جمله کولر گازی و اسپلیت ، داکت اسپلیت ، سیستم های تصفیه هوا ، vrv و متخصص در نصب و راه اندازی بهترین و باکیفیت ترین نمونه سیستم های تهویه می باشد. ارائه خدمات پس از فروش همچون نصب و راه اندازی، شارژ کولر گازی و تعمیر کولر گازی از دیگر خدماتی است که به شما عزیزان عرضه و ارائه می نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل