اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907294709914937

شهر رامسر، عروس شهرهای ایران

کد: 139907294709914937

https://bit.ly/3m7ksxl

، مشهد , (اخبار رسمی): یکی از مناطق بکر و سرسبز موجود در شمال ایران، شهر رامسر است که در غربی ترین نقطه استان مازندران قرار گرفته و یکی از ویژگی هایی که باعث شده هرساله میزبان بسیاری از گردشگران باشد، آب و هوای آن است.

شهر رامسر ، عروس شهر های ایران
شهر رامسر، عروس شهرهای ایران

یکی از مناطق بکر و سرسبز موجود در شمال ایران، شهر رامسر است که در غربی ترین نقطه استان مازندران قرار گرفته و یکی از ویژگی هایی که باعث شده هرساله میزبان بسیاری از گردشگران باشد، آب و هوای آن است چرا که هم در فصل تابستان و هم درفصل زمستان می توان به آن سفر کرد. علاوه بر آب و هوا، قرار گیری این شهر در کنار دریا و جنگل نیز زیبایی آن را دو چندان کرده است.

در این قسمت شما با جاذبه های دیدنی و گردشگری بکر موجود در شهر رامسر آشنا می شوید. با وبلاگ های هتل همراه باشید:

جنگل دالخانی

اولین جاذبه ای که می توان به آن اشاره کرد، جنگل دالخانی است که در روستایی با همین نام در شهر رامسر قرار گرفته است. این جنگل نیز دارای ارتفاعی 800 متری است که بسیاری از مناظر بکر و سرسبز را به نمایش گذاشته است. جنگل دالخانی به صورت نیمه کوهستانی بوده و فاصله ای 30 کیلومتری با رامسر دارد. همچنین ارتفاع زیاد آن باعث شده است تا برای کوهنوردی و طبیعت گردی جزو بهترین انتخاب ها باشد. دالان بهشت، لقبی است که توسط گردشگران به دلیل وجود درختان سربه فلک کشیده و سرسبز به این جنگل حیرت انگیز داده شده است.

تله کابین رامسر

یکی از تله کابین های موجود در ایران که ارتفاعات جنگل و ساحل دریا را به یکدیگر پیوند داده است، تله کابین رامسر است. این تله کابین نیز در فاصله 5 کیلومتری شهرستان رامسر قرار گرفته است و عنوان بزرگ تله کابین در کشور را به خود اختصاص داده است. این تله کابین طول 2 کیلومتری دارد و تعداد 40 تله کابین را در خود جای داده است.

این تله کابین در گروه مجموعه ی کامل توریستی در دو بخش فعالیت می کند که «مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز» نام رسمی آن است. قسمت اول این تله را امکانات تفریحی و رفاهی مانند شهربازی، پینت بال، پیست کارتینگ، ایستگاه تله کابین، قایق سواری، مراکز تجاری، رستوران و... و قسمت دوم آن را کلبه های لوکس جنگلی، سوئیت های VIP و مکان های گردشگری فوق العاده دیگری تشکیل داده است.  

روستای جواهر ده

یکی دیگر از زیباترین مناطق گردشگری بی نظیر در استان مازندران که در 26 کیلومتری شهر رامسر قرار گرفته است، روستای جواهر ده است که همانند نامش همچون جواهری است در دل طبیعت استان مازندران و شهرستان رامسر که سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر ایران و جهان است. از ویژگی های بی نظیر این روستا می توان به آب و هوای دلنشین و چشم انداز فوق العاده آن اشاره کرد که باعث شده است که هرساله بسیاری از گردشگران از شهر های مختلف ایران این روستا را برای تفریح  و گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب کنند. یکی از آثار تاریخی موجود در این روستا مسجد آینه می باشد که دارای قدمتی حدود 7 قرن می باشد.

غار یاغی لوکا

یکی از غارهای بسیار دیدنی ایران که در شمال غربی شهر رامسر قرار گرفته، غار یاغی لوکا است. این غار نیز بر روی کوهی و در محل دژی قدیمی قرار گرفته است. نام این غار از دهانه چاهی سنگ چین شده آن که حدود 3 متر است، گرفته شده است. این نام در زبان محلی به معنی حفره راهزنان است.

آبشار ایج رامسر

شهر رامسر یکی از شهر هایی است که هرساله از بارش های فراوان فصلی برخوردار است و به همین سبب در بین شهر هایی قرار گرفته است که در طی سال عنوان پرآبی را به خود اختصاص داده اند. همچنین تعداد زیادی از آبشار های خروشان را در خود دارد که موجب شده است مناظر بی نظیر و فوق العاده ای به نمایش گذاشته شود. نام دیگر آبشار ایج، آبشارده قلوه می باشد که از جاذبه های بی نظیر و زیبای شهر رامسر در استان مازندران محسوب می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

hihotel

سامانه "HiHotel" با توجه به شناخت کامل(کیفی و کمی) از هتل های مشهد اقدام به گارانتی معتبرترین هتل و هتل آپارتمان های مشهد از جمله هتل آپارتمان آرین و آلتون و هتل یک ستاره پرستاره که همگی از بهترین های اماکن اقامتی مشهد مقدس محسوب می شوند نموده است. های هتل در ایام خاص مانند عید نوروز، تعطیلات اعیاد و مناسبتها و در روزهای تابستان هتل های معتبر دیگری نیز گارانتی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی